Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Viimeisin bändi-ihastuksenne?

• Vastaa
Catsuomaticdeath. Eilinen keikka vakuutti, erittäin mielenkiintoinen bändi.

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vastaa

Lainaus: Zeitgeist

Édith Piaf

Minä myöskin, en tiedä miksi ihastuin häneen "vasta nyt" kun kuitenkin hänen olemassa olostaan olen aina tiennyt...ehkä se sopii vaan mun elämään juuri nyt se musiikki...

Mustahuuli! >:F

• Vastaa
Tenhi, muutamia viikkoja sitten tutustuin viimein ja yhtä suurta vaikutusta 2000 luvulla ei ole tehneet muhun kuin kenties Callisto ja Shape of Despair. Kyllä Suomessa vaan osataan tehdä maailman parasta tunnelmointikamaa!

http://www.saattue.net http://www.embassyofsilence.net

• Vastaa
Les Joyaux De La Princesse, muiden muassa. Ihanaa ranskalaistunnelmointia. *huoh*

"We may have years, we may have hours, but sooner or later, we push up flowers." - Membrillo, Grim Fandango

• Vastaa
Crimson Sun. Kaveri suositteli kyseistä bändiä, ja kävin sitten mikserissä kuuntelemassa. On kyllä hyvä bändi.
  • Vastaa
On Volcano, kuulin livenä ja oli erittäin kaunista helisevää tunnelmointia.

Love, peace and harmony ? Oh, very nice Very nice Very nice Very nice ...But maybe in the next world

• Vastaa
Strawberry Switchblade
Olen totaalisesti in love. Mun musiikkimaku näköjään menee koko ajan vain kevyempään ja kevympään. SS:kin luokitellaan vielä goottipopiksi jossain, mutta ensikuulemalta se on kyllä selkeää 80-lukulaista syntikkapoppia vain. Mistä lie se gootti- etuliite siihen tulee, bändin jäsenten ulkonäöstä? Aika heppoinen peruste. Mutta joka tapauksessa, ihanaa musiikkia.

romance is breaking every heart in two casting shadows in the pale shade of blue

• Vastaa
Kamelot
Jostain tästä keskustelusta sen muistaakseni sen bongasin ja havaitsin todella hyväksi. Varsinkin Karma on ihana kappale

Tuo kaunis peili muuttuu rumaksi joka kerta kun siihen katson

• Vastaa
Abney park. Steampunkkia. Vähän hyssyttelyä mun makuun mutta joku siinä vaan koukuttaa.

I wish to rest in your grave and embrace dream forever I reject the Sun and welcome the Fall

• Vastaa
Coil
Aivan mahtavaa ja rauhallista musiikkia.
Windowpane on mestariteos.

???: '' With all this talk about nuclear warfare and terrorist threats, if you were a weapon of mass destruction, who, what or where would your target be? Sascha Konietzko (kmfdm): MTV

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 6 goottiyhteisön jäsentä (Vampiric_, Swanette, Unholysacrament, Kedira, Jacob, Iiriva). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!