Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.08.2008 10:52
Catsuomaticdeath. Eilinen keikka vakuutti, erittäin mielenkiintoinen bändi.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.08.2008 13:41

Lainaus: Zeitgeist

Édith Piaf

Minä myöskin, en tiedä miksi ihastuin häneen "vasta nyt" kun kuitenkin hänen olemassa olostaan olen aina tiennyt...ehkä se sopii vaan mun elämään juuri nyt se musiikki...
Kirjoittanut: Passion and Ruska (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2008 18:29
Tenhi, muutamia viikkoja sitten tutustuin viimein ja yhtä suurta vaikutusta 2000 luvulla ei ole tehneet muhun kuin kenties Callisto ja Shape of Despair. Kyllä Suomessa vaan osataan tehdä maailman parasta tunnelmointikamaa!
Kirjoittanut: BansheeLass (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.08.2008 21:24
Les Joyaux De La Princesse, muiden muassa. Ihanaa ranskalaistunnelmointia. *huoh*
Kirjoittanut: TheRiddler (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2008 02:25
Crimson Sun. Kaveri suositteli kyseistä bändiä, ja kävin sitten mikserissä kuuntelemassa. On kyllä hyvä bändi.
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.08.2008 12:58
On Volcano, kuulin livenä ja oli erittäin kaunista helisevää tunnelmointia.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.08.2008 15:18
Strawberry Switchblade
Olen totaalisesti in love. Mun musiikkimaku näköjään menee koko ajan vain kevyempään ja kevympään. SS:kin luokitellaan vielä goottipopiksi jossain, mutta ensikuulemalta se on kyllä selkeää 80-lukulaista syntikkapoppia vain. Mistä lie se gootti- etuliite siihen tulee, bändin jäsenten ulkonäöstä? Aika heppoinen peruste. Mutta joka tapauksessa, ihanaa musiikkia.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2008 00:30
Kamelot
Jostain tästä keskustelusta sen muistaakseni sen bongasin ja havaitsin todella hyväksi. Varsinkin Karma on ihana kappale
Kirjoittanut: Ardath (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2008 00:57
Abney park. Steampunkkia. Vähän hyssyttelyä mun makuun mutta joku siinä vaan koukuttaa.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.08.2008 01:34
Coil
Aivan mahtavaa ja rauhallista musiikkia.
Windowpane on mestariteos.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit