Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 31.08.2008 02:44

Lainaus: Berzerker

Coil
Aivan mahtavaa ja rauhallista musiikkia.

Joo meitsiki diggailee. Red Birds Will Fly Out Of The East And Destroy Paris In A Night on miun lemppari. Tosin tää ei ny ihan viimesin oo, ku kolme vuotta kuitenki kuunnellu.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.09.2008 12:40
Lacrimosaan ihastuin. Eipä ole ennen tullut musiikkia kyseiseltä bändiltä kuunneltua. Mutta nyt on sekin asia korjattu.
  • Lähetetty: 01.09.2008 21:22
Laulumaikka heitti mulle PMMP:n Leskiäidin Tyttäret, eikä tää nyt niin paha levy oo. :P
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.09.2008 02:40
Ihastuin monen monen vuoden jälkeen uudelleen The Birthday Massacreen. Vuosia sitten olin kuunnellut vain muutamaa biisiä, nyt hankin hyppysiini koko tuotannon. Rakastuin uudestaan.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 12.09.2008 22:21
Kaiku ja Kanimiehet on vienyt sydämeni Kyseessä on siis tietenkin Echo & the Bunnymen, 80-luvun indie/new-wave bändi, josta olin kuullut monta kertaa, mutta ainoa kosketukseni itse bändin musaan oli Life Less Lived -kokoelman biisi All My Colours, josta pidin. Ostin kokoelmalevyn Bunnymeniä, ja nyt olen totaalisen koukuttunut.
Siihen aikaan bändit vielä näyttivätkin joltain

Ja vanha tuttu Depeche Mode on noussut jälleen pinnalle, en tiedä miksi Songs of Faith and Devotion on mahtava levy.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.09.2008 01:01
KoRn, Devil Doll ja Lacroix Desphères ovat tällä hetkellä hyvin perusteellisessa kulutuksessa olleet jonkin aikaa
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.09.2008 01:08
Spetsnaz, mahtavaa EBM:ää, ei turhan iloista muttei kumminkaan ''dark-ebm'' vai miksi näitä suicide commandon kaltaisia kutsutaan?
  • Lähetetty: 14.09.2008 02:35
Puolalainen post-punk(+kaikkea muuta jännää)yhtye Siekiera. Jostain blogista löyty linkki mistä saa ladattua niiden Nowa Aleksandria levyn ja se on just jees. :P
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 14.09.2008 08:14

Lainaus: Ardath

Abney park. Steampunkkia. Vähän hyssyttelyä mun makuun mutta joku siinä vaan koukuttaa.

Hear, hear. Siinä on tuo laulajamies tunnelmoivasti matkassa mukana toisin kuin monissa muissa yhtyeissä näinä päivinä. Laulaja oikeasti tässä tapauksessa täydentää kokonaisuutta sen sijaan että yrittäisi jotenkin "rikkoa" sitä muiden soittajien luomaa äänivelliä.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 14.09.2008 09:39

Lainaus: kuopassa

Laulaja oikeasti tässä tapauksessa täydentää kokonaisuutta sen sijaan että yrittäisi jotenkin "rikkoa" sitä muiden soittajien luomaa äänivelliä.

Komppaus! Ja ne esiintymisvaatteet O_O *kuolaa*...ilman sen tyylistä vaatetusta tuskin olisi niin täydellistä kokonaisuutta!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit