Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Viimeisin bändi-ihastuksenne?

• Vastaa
Blutengeliä olen vasta alkanut kuuntelemaan, "eksyin" sen biiseihin muiden bändien kautta ja nyt kuuntelussa laajemmin. Aikaisemmin kuulemani muutamat biisit eivät oikeen saaneet innostumaan, mutta siitä on jo aikaa ja maku oli silloin muutenkin aika reippaasti erilainen.
  • Vastaa
Mulla on ollut nyt aika paljon kuunneltavana tällainen Saksalainen yhtye, kuin Qntal. Tällaista kokeellista, klassisen tyylistä, rauhoittavaa musiikkia ainakin mun makuuni. Kolahti jo ensimmäisellä kuuntelukerroilla Minuun hyvin.

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Mitä vitsiä, joku muukin tykkää Cat Stevensistä!

Pakkohan kaverista on pitää. Vielä en ole törmännyt yhteenkään huonoon biisiin, mikä on mielestäni melko hyvin. Minä kun tuppaan löytämään melkein joka bändiltä/artistilta huonoja biisejä.

Catin lisäksi olen tässä vähän ajan sisällä tutustunut mm. The Bandiin ja The Jesus and Mary Chainiin .

Father, why are all the children weeping? They are merely crying, son O, are they merely crying, father? Yes, true weeping is yet to come

• Vastaa
Mulle iski Cinderelle Effect. Standing on kaunis biisi. Ihan sattumalta löysin tyyliin youtubesta... Heh.

Under the silvery moon staring at the silent stars, walking with the night wolf...

• Muokkasi: Sire
  • Vastaa
Seuraaviin bändeihin on tullut perehdyttyä enempi tässä viime aikoina:

Collide
Dark Sanctuary
Trance To The Sun
Where Angels Fall

Myös The Dreamsiden levyä "The 13th Chapter" ja Clan of Xymoxin tuotoksia on tullut kuunneltua...

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Ayria, youtubessa törmäsin ja Experiment Haywire johon törmäsin VF:ässä

Start bleeding, stop breathing. I take your life, I am defeating. Bind torture and kill!

• Vastaa
Six Feet Under
Kirjastossa tongin levyhyllyjä, ja satuin kyseisen bändin yhden näkemään ja päätin kokeilla. Jotenkin vain rakastuin bändin heti, vaikka en yleensä sellaista örinää kuuntelekkaan.

Tuo kaunis peili muuttuu rumaksi joka kerta kun siihen katson

• Vastaa
Ehdottomasti laguna coil, toki voisi raskaampaakin olla, mutta laulaja on aivan mahtava ja ideointi biiseissä on hienoa. tykkään.
  • Muokkasi: darkAngel
  • Vastaa
MUOKS. ei hitto. väärään ketjuun. tän viestin voi poistaa.

when angels deserve to die

• Muokkasi: Eternal
  • Vastaa
Sellainen bändi kun The Action Design kivaa indie/punk rokkia mutta olen muutenkin Agent M:n fani joka on kyseisen bändin laulaja

Would you wait for me forever?

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.