Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Viimeisin bändi-ihastuksenne?

• Vastaa

Lainaus: Penni

Yade

Juu, on tuohon tullut itsekin tutustuttua. Ihan hyvää, mut siitä puuttui sellainen mikä olisi saanut koukkuun. Noita vastaavia pahis-EBM-bändejä on tullut nyt aika paljon ja ne ei oikein tarjoa mitään uutta tähän genreen :/ Toisena esimerkkinä vaikka: Nursery [Rhymes]
Tai sitä on sitten vaan itse niin puutunut noihin, ettei jaksa edes kunnolla kuunnella.

If you're happy - you're not thinking hard enough

• Vastaa
King Crimson
Aivan mahtavaa musiikkia, ihastuin heti!

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Home Junior
En erityisemmin ole koskaan pitänyt tuon tyyppisestä musiikista (olen enemmänkin kone-immeisiä), mutta tuo iski ja lujaa.

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa
Pienenä tapasin vihata yhtyettä, mutta yks päivä tässä mä älysin kui hyvä Nylon Beat on Pistinpä nuottikirjanki varaukseen kirjastos.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa

Lainaus: HepZusi

Pienenä tapasin vihata yhtyettä, mutta yks päivä tässä mä älysin kui hyvä Nylon Beat on

Mulla taas menee päinvastaoin, pienenä tykkäsin ja nyt en voi sietää.

Juu offia, anteeksi.

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

• Vastaa

Lainaus: HepZusi

Pienenä tapasin vihata yhtyettä, mutta yks päivä tässä mä älysin kui hyvä Nylon Beat on Pistinpä nuottikirjanki varaukseen kirjastos.

multa saa halvalla 12 apinaa-levyn nuottivihkon. Vanhempia biisejä treenasin synalla joskus kovastikin, vieläkin taipuu Rakastuin mä looseriin ja Anna mulle-riffit vaikka silmät kiinni.
Syytön-biisissä on muuten aivan sairaan makee video, Pete Riskin parhaimmistoa! Pete Riskin ohjaamat Lordi-videot on ihan kuraa, en tykkää yhtään, mutta Syytön on vaan niin kova kun Mauri ja Ellu hakkaa niit korstoja... : D muistoja, muistoja...

en pidä Negativesta, mutta hitto että tulevalle Dingon tribuutti-levylle tuleva Sinä ja minä-coveri on kova.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Disturbed Poikaystävän lempibändi tuli ja kolahti kovaa

We are slow dancing in a burnin' room

• Vastaa
Sieben/Matt Howden

Se ääni vain on niin helvetin jumalainen livenä.

http://www.myspace.com/matthowden7

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa
Hienoa Chrys, sä olit siis siellä keikalla. Ei varmaan se viulunsoittokaan kovin kauheaa ollut?
Mun pitäis kans tutustua Siebeniin enemmän, yhtään levyä en omista paitsi Hawthornin The Murky Brinen joka on Howdenin ja Sol Invictuksen Tony Wakefordin yhteisbändiproggis.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa

Lainaus: Mystification

King Crimson
Aivan mahtavaa musiikkia, ihastuin heti!

Klassikko.
Minulle on iskenyt jälleen synthpop, Yazoo ja Orchestral Maneuvers in the Dark ovat pyörineet nyt viikon ajan melken putkeen Alphavilleä ja Deppareita unohtamatta.
Ja levyhyllyä järkätessä "löysin" Alice in Chainsin ja Kornin levyt, joita en ole kuunnellut vuosiin.

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.