Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Viimeisin bändi-ihastuksenne?

• Vastaa
Dope Stars Inc. - jotenkin dissasin tätä bändiä vaikka kuinka kauan, kunnes jokin aika sitten jossain päässä (luultavasti omassa) naksahti palaset kohdilleen. Nyt bändi vie kuin pässiä narusta, tuskin maltan odottaa huhtikuuksi luvattuja Suomen keikkoja...

Dick Laurent is dead

• Vastaa
Uusin bändi-ihastukseni on viime yönä uudelleen löytämäni Sleeping Children. Kyllähän mä niistä olen aikasemminkin tykännyt mutta en vain ole kuunnellut vähään aikaan...

Mustahuuli! >:F

• Vastaa
Kuulin ihan sattumalta Hannah Furyn musiikkia, ja oli muuten todella hyvää! Ihastuin nyt täysin, kaikki biisit, jotka olen kuullut, ovat hyviä. Mistähän saisin levyn..? Ensi katsauksella oikein mistään (suomalaisesta) nettikaupasta ei näyttänyt löytyvän...

Novas portas pandimus, et post nos occludimus.

• Vastaa
Olen ollut jo pari viikkoa mukavasti täyskoukussa Safri Duoon. Ei voi mitään, menin erehdyksissäni kuuntelemaan nostangianhakuisena Played-A-Liven ja siitä se sitten lähti. Ei kyllä mitään valittamista, hyvää musiikkia : D. Ei ehkä ihan istu imagooni mutta **** happens, no big deal.

Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.

Gothminister, löysin bändin ihan vahingossa, mutta pidin heti!
Vähän kuin parempi versio Rammsteinista.

Nothing will be forever gone Memories will stay and find their way What goes around will come around Don't deny your fears So let them go and fade into light Give up the fight here

• Vastaa

Lainaus: Ene

Gothminister, löysin bändin ihan vahingossa, mutta pidin heti!
Vähän kuin parempi versio Rammsteinista.

No ei kyllä ole parempi versio Rammsteinista, Rammarit rokkaavat sukat pois kaikilta saman territorion pykääjistä. >: D

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

Lainaus: Heetteri

No ei kyllä ole parempi versio Rammsteinista, Rammarit rokkaavat sukat pois kaikilta saman territorion pykääjistä. >: D

Hah, en kyllä tiedä miksi Rammstein ei ole ikinä iskenyt millään lailla, ehkä olen kuunnellut vääriä kappaleita. .

Toinen uutuus jonka löysin vastikään on kotimainen iRonica, laulajalla erikoinen ääni ja musiikki toimivaa.

Nothing will be forever gone Memories will stay and find their way What goes around will come around Don't deny your fears So let them go and fade into light Give up the fight here

• Vastaa
Marillion, aivan mahtavaa musiikkia!
Kiinnostuin jo pelkästään kun näin yhytyeen levyjen kansia, nekin, mahtavia.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Muokkasi: Aie
  • Vastaa
Kanon Wakeshima -niminen laulajatar-sellisti on uusin ihastukseni. Oikein mielenkiintoiselta vaikuttaa, vaikka äänessä onkin vielä kehittämisen varaa

Intelligent girls are more depressed because they know what the world is really like

• Vastaa
Mystification

AAAASDFASFD! Olen tykännyt Marillionista, ja etenkin Fishistä ihan pikkunaperosta asti.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 8 goottiyhteisön jäsentä (Jacob, Aqualia, Jenaldo, Vampiric_, Tillie, Kazune, Iiriva, HepZusi). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!