Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.11.2008 22:45
Dope Stars Inc. - jotenkin dissasin tätä bändiä vaikka kuinka kauan, kunnes jokin aika sitten jossain päässä (luultavasti omassa) naksahti palaset kohdilleen. Nyt bändi vie kuin pässiä narusta, tuskin maltan odottaa huhtikuuksi luvattuja Suomen keikkoja...
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.11.2008 14:19
Uusin bändi-ihastukseni on viime yönä uudelleen löytämäni Sleeping Children. Kyllähän mä niistä olen aikasemminkin tykännyt mutta en vain ole kuunnellut vähään aikaan...
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.11.2008 13:26
Kuulin ihan sattumalta Hannah Furyn musiikkia, ja oli muuten todella hyvää! Ihastuin nyt täysin, kaikki biisit, jotka olen kuullut, ovat hyviä. Mistähän saisin levyn..? Ensi katsauksella oikein mistään (suomalaisesta) nettikaupasta ei näyttänyt löytyvän...
Kirjoittanut: Aracnathea (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.11.2008 21:37
Olen ollut jo pari viikkoa mukavasti täyskoukussa Safri Duoon. Ei voi mitään, menin erehdyksissäni kuuntelemaan nostangianhakuisena Played-A-Liven ja siitä se sitten lähti. Ei kyllä mitään valittamista, hyvää musiikkia : D. Ei ehkä ihan istu imagooni mutta **** happens, no big deal.
Kirjoittanut: Ene (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2008 11:39
Gothminister, löysin bändin ihan vahingossa, mutta pidin heti!
Vähän kuin parempi versio Rammsteinista.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.11.2008 12:09

Lainaus: Ene

Gothminister, löysin bändin ihan vahingossa, mutta pidin heti!
Vähän kuin parempi versio Rammsteinista.

No ei kyllä ole parempi versio Rammsteinista, Rammarit rokkaavat sukat pois kaikilta saman territorion pykääjistä. >: D
Kirjoittanut: Ene (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2008 12:16

Lainaus: Heetteri

No ei kyllä ole parempi versio Rammsteinista, Rammarit rokkaavat sukat pois kaikilta saman territorion pykääjistä. >: D

Hah, en kyllä tiedä miksi Rammstein ei ole ikinä iskenyt millään lailla, ehkä olen kuunnellut vääriä kappaleita. .

Toinen uutuus jonka löysin vastikään on kotimainen iRonica, laulajalla erikoinen ääni ja musiikki toimivaa.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.11.2008 15:52
Marillion, aivan mahtavaa musiikkia!
Kiinnostuin jo pelkästään kun näin yhytyeen levyjen kansia, nekin, mahtavia.
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • • Muokkasi: Aie
  • Lähetetty: 30.11.2008 19:43
Kanon Wakeshima -niminen laulajatar-sellisti on uusin ihastukseni. Oikein mielenkiintoiselta vaikuttaa, vaikka äänessä onkin vielä kehittämisen varaa
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.11.2008 20:34
Mystification

AAAASDFASFD! Olen tykännyt Marillionista, ja etenkin Fishistä ihan pikkunaperosta asti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit