Gootti.net

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2009 20:37

Lainaus: neo_shaman

Absolution ja Black Holes & Revelations on ainakin mun mielestä ne tykeimmät.

Kiitoksia, pistetään korvan taakse ja täytyy tutustua.
En ole yhtään varma, mutta eikös Musella ole tänä kesänä joku keikka Suomessa? Vai meniköhän se jo..
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2009 12:00
Nykyään soitan melkein pakkomielteisesti Blutengelia... mitkään Chris Pohlin projektit eivät ole okein ikinä kiinnostaneet, mutta viime aikoina olen jotenkin jäänyt koukkuun. Lacrimosa alkaa myös kuulostamaan hyvältä, viimeksi heitä kuuntelin pari vuotta sitten, ja silloinkin vain pari biisiä.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2009 21:44

Lainaus: AlienSexGarden

Nykyään soitan melkein pakkomielteisesti Blutengelia

Minulla menee ko. bändin kanssa aina niin, että pitkään aikaan en kuuntele ja sitten taas en hetkeen juuri muuta popita. Omituista..

No nyt on nuo Absolution ja Black Holes & Revelations levyhyllyssä ja kuunneltu kummatkin kerran. Todella hyvältä kuulostaa, vaikka ovatkin molemmat sellaisia levyjä että vaatinevat minulla muutaman kuuntelukerran ennenkuin alkaa suosikeita erottua ja syvemmin aueta. Tahtoisin kovasti sinne keikalle, mutta pitää vissiin odotella seuraavaa.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.08.2009 21:54

Lainaus: Chap

Nick Cave and the Bad Seeds, edelleenkin.. Yllättävän kauan jo olen soitellut sitä, enkä edes kyllästynyt yhteenkään biisiin vielä !

Minulla on myös tuo Seeds ollut kovassa pyörityksessä, kiitos niiden uusien digipack julkaisujen.

Minulle uusia tuttavuuksia lähiajoilta ovat mm. post-punk poppoo EX-ANS joka julkaisi vain yhden albumin. Habit of Sex -debyytti onkin sitten aika hyvä. Myös rässipaukkeen puolelta vellaDonna sekä natsirässipumppu Rosenfeld ovat löytäneet tiensä kuunteluuni.

Pitäisi kai ketjuun mainita myös sellainen outo tapaus, kuin Dir en Grey - bändi josta en pitänyt vielä puolisen vuotta sitten ollenkaan. Nyt olen löytänyt bändin tuotannosta pari ihan tappohyvää rallia, ja niitä popittamalla onkin soittokertoja kertynyt ihan mukavasti. Menin kaksi levyäkin ostamaan.

Ja löysin jälleen Therapy?n, the Whon ja Sweatmasterin uudestaan.
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2009 10:15
Jäger90 - näin bändin keikan kesällä ja kaikessa korniudessaan (tai ehkäpä juuri sen takia) duo kajahti kalloon. Muskeln & Küsse!
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 13.08.2009 16:02
Kaveri suositteli minua tutustumaan Johny Hollow nimiseen orkkaan ja viime viikkoina olen tuskin muuta kuunnellutkaan. Erittäin mielenkiintoista ja koukuttavaa musiikkia.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.08.2009 13:23
Marilyn Manson se viimeisin löytö taisi olla, mutta siitäkin on aikaa.
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 14:41
Ihastuin täysin Switchblade Symphonyyn. Clown ja Call me Alice-kappaleet ovat jo kärsineet rankasta ylikuuntelusta.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 19:58
No ei nyt bändilöytö, vaan säveltäjälöytö. Olen nimittäin kuunnellut lähinnä Koh Otanin Shadow of the Colossus -peliin säveltämää musiikkia. Se on niin majesteettista ja kaunista, meinaa joidenkin kappaleiden kohdalla oikeasti päästä itku, niin ihanaa se on. Erityisesti minua miellyttävät The Opened Way ja Counterattack.

(Oli ihan pakko mainostaa!)
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 20.08.2009 13:04
Roxy musicia aloin tossa kuuntelemaan suuremmin joku aika sitten. Lisäks mm. Marc Almondin soolotuotannon jubileepaketti sai mut syttymään sille ja The Dresden Dollsien s/t albumi jonka sain tyttöystävältä lainaks on yllättävän kova vaikka ennen en oikeen osannu arvostaa yhtyettä. Sen on muuten tuottanu sama jätkä joka on mm. tuottanu Swanseja ja Sonic Youthia!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit