Gootti.net

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: curse (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2009 00:56
Dominia on vuonna 1999 perustettu venäläinen sinfonista deat metalia soittava yhtye, Pietarista.

Dominia - The Beginning
http://www.youtube.com/watch?v=Lc6c8-XQ9lM&feature =channel
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.08.2009 11:39

Lainaus: HepZusi

Roxy musicia aloin tossa kuuntelemaan suuremmin joku aika sitten.

Minulla on kanssa ollut tuo Stranded-albumi suuressa kulutuksessa, kun sain siitä uuden heavy weight -painoksen LP:llä. Edellinen olikin kulunut jo melkein puhki Kyllä vaan on paksummassa vinyylissä niin paljon parempi soundi!

Saksalaista musiikkia etsiessäni törmäsin Neue Deutsche Welle -käsitteeseen, eli siis saksalaiseen uuteen aaltoon. Kokeilin sitten paria bändiä ko. nimikkeen alta. Deutsche Amerikanische Freundschaftin Alles is Gut levyä olen kuunnellut, kuten myös Grauzonea. Miellyttää, pitää etsiä lisää.

Saa myös suositella jotain saksalaista musiikkia, vaikka yv:llä
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 22.08.2009 14:23

Lainaus: neo_shaman

Saksalaista musiikkia etsiessäni törmäsin Neue Deutsche Welle -käsitteeseen, eli siis saksalaiseen uuteen aaltoon.

Ite oon myös kiinnostunu tästä, ku on aika rajottunutta tieto ni en tiedä pändejä oikeen. Deutsche Amerikanische Freundschaftin alkupään tuotanto on kyllä ihan hiton hyvää!
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2009 17:02
Otinpa tässä alkuviiksota kuunteluun Diary of Dreamsin ja sen jälkeen en ole paljon muuta kuunnellutkaan. Kerrassaan loistavaa fiilistelymusiikkia. Mainitsenpa tässä myös yhden biisi-ihastuksen, nimittäin Dreamtheaterin Answer Lies Within. Oikeastaan se ei ole edes ihastus, ennemminkin olen siihen rakastunut Eikä sekään riitä kuvaamaan kuinka loistava biisi mielestäni on kyseessä.
Kirjoittanut: Perkele (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.08.2009 15:36
luultavasti Epica, Sirenia, Xandria ja Marilyn Manson
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.08.2009 22:12
Näin/ja kuulin ekaa kertaa Amorphis yhtyettä.Teki minuun positiivisen vaikutuksen.
Onks telle tuttua huttua tää Amorphis yhtye??!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.08.2009 22:13

Lainaus: azpzv

Näin/ja kuulin ekaa kertaa Amorphis yhtyettä.Teki minuun positiivisen vaikutuksen.
Onks telle tuttua huttua tää Amorphis yhtye??

Amorphishan on varsin kuuluisa pumppu, ollut melko pinnalla jo 90-luvun puoliltavälein. Kyllä ainakin minä olen jo pitkään tykännyt.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.08.2009 22:34

Lainaus: Heetteri

Amorphishan on varsin kuuluisa pumppu,

Niin ja yllätyin,että tää on suomalainen yhtye!?
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Lycantrophia
  • Lähetetty: 31.08.2009 20:04
Amorphis on muokannut paljon Suomi-kuvaa maailmalla etenkin Kalevala-teemoillaan.Muistan erään radiohaastattelun missä muistaakseni Ville Valolta kysyttiin mitä miehelle tulee mieleen mistäkin sanasta,ja kun kohdalle tuli Kalevala herra vastasi epäröimättä "Amorphis" naurun säestyksellä.Aika lähellähän tuo vastaus olisi itselläkin .Tykkään kovasti tästä Tomi Joutsenen aikaisesta materiaalista,miehellä on hieno ääni.

Mutta jotten aivan aiheesta eksyisi voisin kai sanoa yhdeksi uusimmaksi ihastuksekseni Current 93n.Levy tuli ja suuresti siitä pidän.Jotenkin Anathemamaista.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.09.2009 17:29
Ei näistä yksikään ihan uusi ole, mutta:

-zZz (Hollanti) (Viime kevään Running With The Beast on helvetin hyvä levy)
-Twiggy Frostbite (Ruåtsi)
-Dolphin (Venäjä) (pirun kova livenä, harmi että venäläisten bändien levyjä on vaikea saada mistään.)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit