Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.11.2009 16:00
Uusimpia ehdottomasti Tool ja Leonard Cohen. Molempia olen kuunnellut aiemminkin, mutta nyt jotenkin iski kunnolla.
Kirjoittanut: Blackshade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.11.2009 19:07
muutama päivä sitten löysin 3 loistavaa bändiä, Epica, Scar Symmetry ja Hypocrisy. Eniten minuun iskee ehkä Epica melodisuutensa voimin loistavaa musiikkia
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2009 19:59
Hooooo pakko lisätä pakko lisätä. Oon ollut aktiivinen musiikinkuuntelija parina päivänä.
The Haunted ja Sopor Aeternus! Nam!
Kirjoittanut: Syntherina (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.11.2009 18:20
Parisen päivää sitten minä kokeilin huvikseen kuunnella muutamia sellaisia artisteja, joiden musiikista en syystä tai toisesta ole aikaisemmin pitänyt. Ja nythän kävikin niin, että osa noista iski todella lujaa: Syrian, Melotron ja Obscenity Trial . On se vaan niin jännä asia, että ensin ei jostakin tykkää milteipä ollenkaan, mutta kun niitä kuuntelee hiukan myöhemmin uudestaan, niin johan muuten kolahtaa.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.11.2009 15:59
The Pierces, kuulostaa niin kamalan kauniilta ja hypnoottiselta ja sopii minusta ihan mihin mielentilaan tahansa.
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.11.2009 13:31
Uusista tuttavuuksista ehdottomasti Au Revoir Simone sekä ruotsalainen Kite.

http://www.myspace.com/aurevoirsimone

http://www.myspace.com/kitemalmo

Vanhemmista tuli tavallaan uudellen löydettyä Human League. Suositeltavaa!

http://www.thehumanleague.net/
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.11.2009 14:01
Lacrimosa rakastuin heti.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.11.2009 18:25
Olen tykästynyt kovast norjalaiseen Magentaan, heidän musiikkinsa on erittäin kaunista, mystistä ja omaperäistä. Olin kuunnellut pari biisiä Youtubesta ja tänään löysin Keltaisesta Jäänsärkijästä heidän uusimman CD:nsä
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.11.2009 23:46
Syn/\psissa tuli nähtyä livenä sellainen yhtye kuin Dupont ja kyllähän se upposi enemmän kuin hyvin. Tälläkin hetkellä soi tuossa taustalla bändin lätty "Entering the ice age".
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SuitcaseBaby
  • Lähetetty: 26.11.2009 12:09
Techniques Berlin
mainiota kasarisynapoppista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit