Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.12.2009 14:12
The Baseballs, se on ollut nyt melkoisen kovassa kulutuksessa jo jonkin aikaa. Hyvä meno joka kappaleessa, mutta suosikkini taitaa olla This Love.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 05.12.2009 16:44
Tuo Elegian mainitsema covereita lauleskeleva The Baseballs tulee Suomeen minikiertueelle ensi vuoden maaliskuussa. Yhtye nähdään Helsingissä, Tampereella ja Seinäjoella. (Huono bändi.)
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 08.12.2009 18:03
Piti ettiä jonkinmoista kenkiintuijottelusurinaa, ku olin kuunnellu Jesus and marychainini aika puhki(ennenku löysin ton uuden boksin) ni oon kertakaikkisen tykästyny A Place To Bury Strangersiin ja My Bloody Valentineen joista ekaan tutustuin tyttöystävän pienellä avustuksella ja tokaan spotifyn ja last.fm:än suosittelujen perusteella.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.12.2009 18:13
Amorphis...Aivan loistava yhtye(laulaja varsinkin)
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.12.2009 04:20
Wednesday 13...Aivan mahtava!
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.12.2009 12:14

Lainaus: God Of Wind

Wednesday 13...Aivan mahtava!

No nythän on poika bongannut kunnon bändin, tai siis laulajan!!!URL
Lämmittää kovasti myös vanhan sedän sydäntä.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.12.2009 17:08
L'Âme Immortelle on hyvä
Uusin goottipoppisuosikkini.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 17.12.2009 17:34
Menin ja möin taas kerran sieluni. Olen nimittäin ihastunut Gogol Bordelloon Voiko pöllömpää olla. Aivan älyttömän hilpeää ja reipasta menoa, mitä en olisi ikinä uskonut kuuntelevani! Olin niitä jopa ruisrockissa pällistelemässä.
Tule ja opeta, kerta kaikkiaan
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.12.2009 01:09
Tänään tuli sattumalta löydettyä bändi nimeltä Vaavi, joka lähti heti kolisemaan. Täytynee koettaa tutustua paremmin, sen verran pirteää punkrokkia kyseessä Hieman tuli mieleen Tehosekoitin paremman vertailukohdan puutteessa. Täytyykin suositella Vaavia yhdelle Tehiksestä pitävälle ystävälleni
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2009 01:21
Impaled Nazarene, siinäpä mahtava bändi! Korviini tää eksy youtuben suosituksista. :]
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit