Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Musikaalit

Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.11.2008 20:26

Lainaus: Funereal Soul

Olisiko muistaakseni ollut ainakin cdon.comissa

Jep, siellä on myynnissä. Ostin omani sieltä ja mukavaa taustamusiikkia, kun on yksin kotona.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2008 11:19

Lainaus: Faith Black

Minä liityn Catsin hehkuttajiin.

Minä myös!! Rakastuin täysin musiikkiin, näytteliöiden asuihin ja kaikkeen!! Paras musikaali minkä olen nähnyt.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.11.2008 11:07
Olen ollut musikaalipöpi jo pitkään! Olen nähnyt Jesus Christ, Superstarin, Catsin ja Oopperan Kummituksen Lontoossa, mutta sen lisäksi rakastan myös musikaaleja Chess ja Sunset Boulevard. Ah. Itsekin on tullut musikaaleissa esiinnyttyä jo kolmeen otteeseen. Jokin niissä vain on koukuttavaa ja kiehtovaa, etenkin jos musiikki on tarttuvaa. Sweeney Todd olisi hieno nähdä näyttämöllä...
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.11.2008 13:16
Tää on ehkä vähän off, mutta pakko nauraa lapsille: Lauantaina oltiin leffoissa ja yhdesä salissa loppui näytös ja kauhee lauma pikkukakaroita alko valuun pihalle. Tajuttiin sitten että siellä oli näytetty just High School Musical. Lapsosten kommentit olivat parhautta: "Vähän tylsäääää! Ei ne tehnyt muuta kuin tanssivat ja lauloivat!"...Joo...musikaali...
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 04.11.2008 01:40
Olen huomannut pitäväni melkein kaikista musikaaleista, jotka olen nähnyt. Livenä en (valitettavasti!) ole niitä montaa nähnyt, mutta elokuvina sitäkin enemmän. Sweeney Todd, Sound of the Music, Mamma Mia, Phantom of the Opera, Moulin Rouge, Rocky Horror Picture Show... näitähän löytyy, ja ainakin kaikki nuo mainitsemani olivat loistavia. On niitä ehkä muitakin, ei nyt vain tule mieleen. Ja haluasin ehdottomasti nähdä lisää. :>

Ymmärrän sinänsä, että joidenkin mielestä on outoa, kun yhtäkkiä aletaan vcain laulaa (ja tanssia), mutta minusta se on upeaa. Jotenkin pääsen ehkä vielä paremmin mukaan siihen tarinaan ja tunnelmaan, kun mukaan liittyy musiikkia.

Ainakin Miss Saigonin olen kyllä nähnyt ihan livenä, ja upeahan se oli. Kunpa pääsisikin taas katsomaan jotakin musikaalia ihan livenä.. Kuolasin niitä Mamma Mia -musikaalin mainoksia, mutta lippujen hinnat olivatkin sitten toki melko korkeat minun budjetilleni... -.-
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.11.2008 12:16
Eilen kävin katsomassa elämäni ensimmäisen musikaalin teatterissa. Olenko nyt siis sivistynyt? Muutaman tietty elokuvina katsonut aikaisemmin. Mutta en koskaan livenä. Ja pakko sanoa, että Olen aika myyty. Tai siis se oli niin paljon enemmän, kuin odotin tuollaiselta esitykseltä ja pakko sanoa, että mielestäni jopa parempi, kuin tavallista teatteria katsoessa. Nyt on kyllä ihan pakko päästä uudelleen.
ja kuten Swanette tuossa jo totesikin, että

Lainaus: Swanette

Jotenkin pääsen ehkä vielä paremmin mukaan siihen tarinaan ja tunnelmaan, kun mukaan liittyy musiikkia.
Kirjoittanut: Ene (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2008 12:19
Uusi hollantilais musikaali Equilibrio miellyttää kovasti, onhan yksi laulajista Epican Simone. .
Tilasin tuon levyn joku aika, sitten pitäisi tulla ensi kuussa.
Muita musiikaleja jotka uppoaa on ainakin Cats, ainakin Memory biisi
Kirjoittanut: Death Goth (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.12.2008 19:22
Cats. Vaikken olesitä ikinä nähny. Jesus christut super star, ois kiva myös nähdä kokonaan. Eikö Maija Poppanen ole myös musikaali? Siinä kun lauletaan niin paljon. Ja eikös Painajainen ennen joulua, ole myös?
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.12.2008 20:02

Lainaus: Funereal Soul

Eilen kävin katsomassa elämäni ensimmäisen musikaalin teatterissa.

Mikäs musikaali oli kyseessä?

Lainaus: Ene

Equilibrio miellyttää kovasti, onhan yksi laulajista Epican Simone

MITÄ?! Siinä tapauksessa tämä täytyy nähdä/katsoa/kuulla/kokea! (Juu, Hollantiin vaan...)
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.12.2008 11:10

Lainaus: tuulikello

Mikäs musikaali oli kyseessä?

Heh, olipas fiksua. Innoissani kerroin käyneeni katsomassa, mutta en sitten sitä, että minkä musikaalin. Eli kyseessä oli tällainen musikaali, kuin Kiss Me Kate.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit