Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Musikaalit

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.12.2008 12:29
Näin unta viime yönä että organisoin Cats -musikaalia, jonka orkesterissa soitti smurffeja...huoh.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.12.2008 19:35

Lainaus: Heetteri

Näin unta viime yönä että organisoin Cats -musikaalia, jonka orkesterissa soitti smurffeja

Oi, tämä versio pitää sitten ehdottomasti nähdä! Kerro sitten täällä foorumilla, koska ensi-ilta on, niin lupaan saapua paikalle Sitten sellaisia smurffinsinisiä julisteita joka kadunkulmaan, joissa lukee "Cats feat. SMURFFI-ORKESTERI!"
Kirjoittanut: Ene (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.12.2008 15:35

Lainaus: tuulikellol

MITÄ?! Siinä tapauksessa tämä täytyy nähdä/katsoa/kuulla/kokea! (Juu, Hollantiin vaan...)

Youtubesta voi kuunnella,
http://www.youtube.com/watch?v=lS2GfioOyrQ&feature =channel_page

Ostin tuon Equilibrio- musikaalin cd'nä eikä voi valittaa, hyvää kamaa.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.12.2008 16:26

Lainaus: Death Goth

Eikö Maija Poppanen ole myös musikaali? Siinä kun lauletaan niin paljon. Ja eikös Painajainen ennen joulua, ole myös?

Kyllä ainakin imo molemmat ovat musikaaleja :3 Ja molemmat ovat erittäin hyviä omalla tavallaan.
... mutta eivät pääse lähellekään Catsiä!
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.01.2009 19:25

Lainaus: Ene

Youtubesta voi kuunnella,
http://www.youtube.com/watch?v=lS2GfioOyrQ&feature =channel_page

Ah, kiitos. Simone Simons on kyllä ihana Voisin itsekin katsastaa löytäisinkö tuon cd:n jostakin, sitten joskus kun olen taas varoissani.

Lainaukseen oli taas päässyt virhe, Enen lainaama teksti oli siis minun eikä Funereal Soulin.

MODE:lainaus korjattu.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.02.2009 14:08
Ei ole muistaakseni vielä tullut vastaan musikaalia mistä en ole pitänyt. (joskin olen nähnyt vain elokuvaversiot...) Nähty on Oopperan kummitus, Rocky Horror Picture Show, Moulin Rouge, Sweeney Todd, West Side Story, Grease, Maija Poppanen, Painajainen ennen joulua, Sound of music, Mamma Mia, Chicago... ja voi olla muitakin mitä vaan en muista...
Niin Catsin mä oon nähnyt mutta kun siitä on niin kauan etten muista sitä D: haluisin nähdä uusiks
  • Lähetetty: 01.02.2009 16:41

Lainaus: Und3ad

Chicago

Kuuntelin juuri eilen Chigacon tunnetuimpia biisejä yhdeltä Broadway -kokoelmalta. Samalla kokoelmalla tuli myös medley Miss Saigonista, ja nyt harmittaa kun menin missaamaan sen [taisi pyöriä Suomessa noin 3-4 vuotta sitten?].
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.02.2009 23:48

Lainaus: neo_shaman

[taisi pyöriä Suomessa noin 3-4 vuotta sitten?]

Itse ainakin kävin katsomassa sen kai 2004 keväällä.
Kirjoittanut: Bianco (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.02.2009 14:41
Elän musikaaleista, mutta on hyviä musikaaleja ja huonoja musikaaleja. Andrew Lloyd Webberillä on muutama hyvä, esimerkiksi Phantom of the Opera on kyllä hieno (tosin elokuvaversio oli hetkittäin kauhistuttavan kökkö). Muutenkin pidän enemmän sing-through lavamusikaaleista, kuin elokuvamusikaaleista jossa yhtäkkiä vedetään laulu "normaalin käytöksen" lomassa.

Kaikkia goottihenkisiä suosittelen lämpimästi tutustumaan Michael Kunzen musikaaleihin. Kahdesta näistä on tehty versiot Suomessa, Turku teki Elisabethin 2006 ja Rebecca pyörii kai vieläkin Helsingissä, mutta valitettavasti suomiproduktiot ovat olleet vain kalpeita aavistuksia alkuperäisteoksista. Jos kuitenkin liikutte Itävalta-Saksa-Unkari -akselilla, niin käykää ihmeessä katsomassa joko edellämainittuja tai Tanz der Vampire. Frank Wildhornin Draculaa ja Jekyll&Hydeä suosittelen myös, mutten tiedä pyöriikö niistä tällä hetkellä produktioita.

Loppuun mainos: Eclipsis.org on ainoa suomalainen Kunzen musikaaleihin keskittyvä nettisivu. Kannattaa tutustua!
  • Lähetetty: 03.02.2009 16:22

Lainaus: Swanette

Itse ainakin kävin katsomassa sen kai 2004 keväällä.

Jaa, no joskus sillon se sitten varmaan oli

Lainaus: Bianco

Rebecca pyörii kai vieläkin Helsingissä

Voi hemmetti, isovanhempani kävivät tuon juuri katsomassa ja pyysivät aluksi minua mukaansa, mutta en olisi ehtinyt sinä päivänä... Ehkä täytyy mennä katsomaan yksin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit