Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuuntelemasi radioasema?

Kirjoittanut: cyanchristine (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.06.2009 18:28
En löytänyt tällaista täältä, mutta poistakaa jos on.
Elikkäs, mitä radioasemaa kuuntelet eniten?
Itse kuuntelen Metro fm.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2009 19:34
Enpä kyllä tosiaan löytänyt tällaista enkä muista että aihetta olisi edes sivuttukaan. Pelkän listameiningin sijaan voisi sitten laittaa myös perusteluja kanavavalinnalle sun muuta keskustelua radioaaltojen tarjonnasta/tarjoamattomuudesta ja sitä rataa. Eiks jeh?

Itse kuuntelen Radio Rockia jos radiota pitää ylipäätään kuunnella. Sieltä tulee yleensä kuuntelukelpoista musiikkia jos ei oteta lukuun jotain Klaus Flamingin hölkkää muistojen poluilla -tyyppisiä ohjelmapätkiä ja sitä helevetin Doorsia jonka rasittavan vinkuvinkupilipaliesityksen Light my Fire onnistun kuulemaan ainakin osittain vähintään kerran viikossa. Radiomainonnan rasittavuudesta en nyt jaksa edes aloittaa, joku muu tehköön sen tällä haavaa puolestani.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 24.06.2009 19:43
Enpäs kuuntele radiota, vaan kun noita omia musiikkikokoelmia on niin paljon ni miksi turhaan ärsyyntyä mainoksista, juontajien tyhmistä läpistä ja suurimmaks osaks surkeesta musiikista.

Jos on pakko valita joku radiokanava se on tietysti metro FM, josta voi kuulla niitä hupaisia 80-hittejä ja välillä jopa ihan asenne musaakin(paljon 70's bowieta, ysäri iggy poppia, t. rexiä jne.)
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.06.2009 20:12
Ooh kuuntelenpas joka päivä töissä radiota sen 8tunia ja Radio Rock siellä soi, koska täällä Hämeenlinnassa ei tuo Radio City kuuluu, vaikka kesällä piti : ( Huijausta sanon minä. Minnuu vaan ärsyttää se, että olen huomannut että siellä on juontajilla hauskaa läppää, mutta soittavat niiiiiiiiiiin usein surkeaa musiikkia. Mietin jo tässä, että voisin ehdottaa heille "Metallicatonta päivää" joka ois ainakin kerran kuussa, ellei jopa viikossa -.-
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.06.2009 20:43
Oh, olen niin troo, kuuntelen nimittäin yleensä (silloin harvoin kun kuuntelen) Novaa tai YleX:ää , joskus harvoin Radio Aaltoa. Faktahan on ettei täällä keskellä peltoja kuulu Radio Rockit tai muut vastaavat, on tyytyminen niihin mitä saa tuolta viritettyä kuulumaan. -_-'
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.06.2009 20:47
Ainoa on varmaan radio rock. Sielläkin käännän toiselle kanavalle sillon kun Metallicaa tulee. -_- Sitten YleX,ihan vain juontajien takia. Kuitenkin radiota kuuntelen aika vähän.
Kirjoittanut: oz_ (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.06.2009 21:05
rock-galleria.fi radio sitä kuuntelen aika paljon vaikka ei paljoo nyt oo ollu juonnettuja juttuja
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2009 21:34
Kuuntelen radiota hyvin harvoin, mutta kun kuuntelen se on se RadioRock. Se on lähinnä omaa musiikkimakua vaikka sieltä tulee erittäin paljon musiikkia, mitä en kuuntele / edes siedä ja tuntuu tulevan tuollaista aina enemmän ja enemmän. Töissä joudun kuulla usein jotain nrj-nettiradiota, mutta yritän parhaani mukaan olla kuulemtta. Silti päähän yleensä jää soimaan jotain harvinaisen kökköä.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.06.2009 21:49
Voin kiteyttää että kuuntelen radiota oikeastaan vain autossa, kanavan ollessa Yle puhe tai Classic radio, tai joskus pikavalinnalla valittu satunnainen, sillä hetkellä sopivaa mölyä tuottava asema. Yksin ollessa pidän hiljaisuudesta, eli radio saattaa pysyä kiinni, kyllästyn turhanpäiväseen mölötykseen nopeahkosti.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 25.06.2009 08:47
Olen itsekin aika lailla samoilla linjoilla kuin Piiskansiima, että jos nyt on pakko kuunnella radiota, Radio Rock kääntyy hyvin herkästi päälle. Bassoradio on tosin jees, ja Radio Helsingistä tulee joskus randomilla kaikkea älyttömän häröä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!