Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuuntelemasi radioasema?

Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.01.2010 11:21
Nettiradioita tulee ainoastaan kuunneltua, sillä eihän tuota perinteistä radiota kestä pää. Jos pakko on valita niistä, niin ehdottomasti Radio Helsinki.

Netistä sitten Radio Schwarze Welle, Vox Noctem ja WFKU ovat ne käytetyimmät.
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.10.2010 18:15
Nettiradioita kuuntelen minäkin. Tämänhetkinen suosikki on Live365:n In Dark Faith Eternal. Sopivan rauhallista, eteeristä musaa taustoittamaan työpäivää.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.10.2010 18:40
Radio Suomea! En oikein välitä musiikkikanavista, ja tuolta tulee paljon paikallisia uutisia, luonto-ohjelmia sun muuta. Olen kai jo niin vanha
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.10.2010 20:02
En oikeastaan kuuntele radiota, koska lähes kaikki radiojuontajat ovat... No. Todella ärsyttäviä. Jos kuuitenkin pitää radiota kuunnella, (esim automatkoilla) niin mieluiten joko Radio Rock tai Groove FM.
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2010 19:42
Radiota kuuntelen vain maanantai-iltaisin, 22-23. YleX:n DJ-ohjelmaan olen pahasti koukuttunut, siellä kun usein soitetaan sellaista musiikkia, mitä tykkään kuunnella. Radio Rockia joudun kuuntelemaan aina, kun isä kuskaa minut johonkin autolla. Eli vähintään kerran viikossa. Ärsyttää vain, kun siellä soi aina ne samat biisit, joista osa on aluksi jopa hyviä. Sitten ne kulutetaan ihan puhki. Perkele.
Vampirefreaksin nettiradioon olen viime päivinä tykästynyt kovinkin paljon. Eilenkin bongasin sielä Covenantia ja jopa Tumoria! Tämä akka tykkää.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.11.2010 10:07
Kuuntelen aika vähän radiota, mutta sit kun kuuntelen niin kyllä se Radio Rock on se mikä sieltä soi
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 10.11.2010 21:59
Ei tule paljoa kuunneltua. Kun joskus ollaan reissussa isommassa kaupungissa, saatan vaihtaa isäni luvalla radiokanavan Radio Rockiksi, se kun ei täällä kotikaupungissani kuulu. Ja jos joskus kotosalla ollessani radiota satunkin kuuntelemaan, kanava on Radio Nova.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.11.2010 22:50
En oikeastaan kuuntele perinteistä radiota laisinkaan. Ainoat hetket jolloin olen sitä kuuntelemalla kuunnellut olivat silloin, kun Metalliliitto tuli kerran viikossa vai kahdessa ja kesti kaksi tuntia, sekä se, kun olin mansikkamaalla hanttihommissa radiolliset kuulosuojaimet päässä viitisen vuotta sitten. Jälkimmäisessä kuuntelin ainoastaan edesmennyttä Radio Cityä, jonka aamushow oli oikeasti aika hauska. Sen sijaan oli surkuhupaisaa huomata että samat biisit tulivat päivästä toiseen minuutilleen samaan aikaan ja esim. W.A.S.P:n ja Twisted Sisterin suurimmat hitit vuorottelivat eri päivinä. Yritin kuunnella muutamaa vuotta myöhemmin Radio Rockia toisissa töissä, mutta soittolistat olivat paria biisiä lukuunottamatta täysin samat.

En ole päässyt virittimen puuttuessa tutustumaan PK-seudun tarjontaan, vaikka esim. jotkut Basson ohjelmat vaikuttavat ihan mielenkiintoisilta. Tämän vuoksi ainoat satunnaisesti kuuntelemani radioasemat Cryosleep ja Blue Mars löytyvät netistä ja vieläpä kätevästi samasta osoitteesta -> http://bluemars.org/. Kaverin suosituksesta olen kuunnellut myös jakson Lazlow show:ta, joka oli aivan loistavaa tavaraa. Kyseinen tyyppi on tehnyt mm. GTA-sarjan radioasemia.
Kirjoittanut: Grinner (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.01.2011 10:05
Tässä lienee loistava tilaisuus mainostaa radiota, jota voi kuunnella 40 kilometrin säteellä Ylivieskasta, Pohjois-Pohjanmaalla tai netissä; www.makearadio.fi

Biisitoiveet saa helposti läpi, jos toivotut kappaleet vain löytyvät ja kyllä sitä juttuakin tulee. Ei mikään ihan normi radio, vaan sen sijaan oppilaiden ylläpitämä.
Toiminnassa tänä vuonna vielä 25.2 saakka. Kuunnelmia luvassa siinä missä myös vanhempaa ja uudempaa musiikkia.

Radiokanava 105.4, mutta nettiradion saa ladattua www.makearadio.fi - osoitteesta ja shoutboxiin voi esittää biisitoiveita 8)
Kirjoittanut: Arkkienkeli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.02.2011 18:54
Itse tulee radioa kuunneltua hyvin vähän. Oikeastaan ei ollenkaan. Silloin harvoin, kun kuuntelen, kuuntelen Radio Rockia tai Radio 957:aa. Niistä tulee välillä jopa ihan ok musiikkia, mutta tosiaan mieluummin kuuntelee levyjä tai Mp3-soitinta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit