Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuuntelemasi radioasema?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.02.2011 20:49
Minäkään en oikeastaan kuuntele radiota, musiikki tulee läppäriltä tai mp3-soittimesta. Autossa tulee joskus kuunneltua, mutta annan toisten valita kanavan, koska se on minulle oikeastaan ihan sama, kun olen niin monenlaista musiikkia tottunut kuuntelemaan. Joskus omassa autossani tuli kuunneltua Radio Rockia, mutta aika usein tuli iskettyä mp3 myös auton soittimeen kiinni.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.05.2011 20:19
Radio Rockia kuuntelen
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2011 23:32
En kuuntele radiota, paitsi autolla ajaessa kuuntelen Suomipoppia, kun sitä on kiva laulaa mukana. Pitäisi kai sitä rokkiakin kokeilla joskus..
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 06.05.2011 01:49
En ole kuunnellut radiota pitkään aikaan, koska radiosta ei tule mitään kiinnostavaa. Sama juttu koskee televisiota ja lehtiä. Huuhaata.
Kirjoittanut: Sumumarja (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2011 11:25
Kuuntelen yleXää periaatteessa koko ajan. Se vaan on oikein mahava kanava, vaikka musiikkipuoli onkin hieman... >.< päivisin, mutta iltaisin nämä erikoismusiikkiohjelmat lämmittävät sydäntäni Juontajat ja muu porukka aivan mahtavaa!
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 08.05.2011 04:39
Ei tuu tota radiota kuunneltua, mut tossayks päivä autossa matkalla leppävaaraan meinas limut lentää kojelaudalle ku piti kuunnella lätkämatsia radiosta ni Kiekkoradiosta tuli meikän suosikkikanava kyl. Ekaks David Bowieta seuraavana Sisters of mercy ja sitte Billy idolia saatana KIEKKO RADIOSTA! D
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2011 10:58
Radio Rock jos itse saan kanavan päättää. Töissä on pakkokuuntelussa Groove, Ylex tai Nrj. Ja kun noita kuuntelee 8 h päivässä, 5-6 päivää viikossa, ei kotona tee välttämättä mieli kuunntella radiota hetkeäkään. Radiosoitto pilaa monta hyvää biisiä ja bändiä ahkeralla toistollaan.
Kirjoittanut: Swuuz (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.05.2011 19:29
Useimmiten kuuntelen musiikkia iPodista, koneelta tai levyiltä, joten radiota ei tule niin paljon kuunneltua. Autossa kuitenkin kuunnellaan Radio Rockia, aina silloin tällöin kun autolla liikutaan.
Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2011 12:07
Mä kuuntelen nrj tä ja Klf. Sillon jos ei oo muuta kuunneltavaa. Klf kanava on paras! Sieltä tulee melkeen koko ajan tuttuja biisejä joita mulla itellänikin on/levyjä. Esim. Diva Avari dont go, scooter, tauski, Edfard Maya This is my life, Thats my name.... suosittelen.
-katavor
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2011 11:44
Siitä asti kun Radio Rock aloitti toimintansa niin oon melkoisen uskollisesti kunnellut kyseistä kanavaa. Kuuntelen radiota lähinnä aamuisin koneelta ennen töihin/kouluun lähtöä ja talvisin koulua käydessä Rock onkin sen puoleen hyvä kanava kun kuulee uutiset heti aamusta (ei oo aikaa heti aamuisin lukea lehteä) ja aamujuontajien jutut on aina niin mielenkiintosia
Nyt on kuitenkin mennyt hermo Radio Rock:in, soittavat enimmäkseen tai suurimman osan päivästä pelkästään hirveää kuraa ja aamujuontajat on kesälomalla, enkä kyllä muutenkaan kuulisi niitä kesällä kun pitää niin aikasin lähteä töihin, joten vaihdoinpa EBM-Radio:n ja musiikin taso nousi huimasti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit