Gootti.net

Kuuntelemasi radioasema?

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 08.07.2009 21:43

Lainaus: P-M

Tuollaiset biisit ovat kamalimpia. Ei minua kiinnosta miten joku muu voitelee leipää, varsinkin kun ne ovat yleensä jotain kolmen soinnun rallatuksia muutenkin. Niillä on myös ikävä tapa jäädä päähän soimaan, tai sitten mulle jää vaan soimaan kaikki.

Joo niinpä, pistivät vuorotellen hajottamaan ja naurattamaan nuo biisit.

-----

[off-topic] Tuosta "minä voitelen leipää" -jutusta muuten tulee mieleen, kun joskus ala-asteella lauleskelin lausetta, että "minä voitelen leipää" leipää voidellessani. En vain huomannut että ikkuna oli auki ja kaverini olivat ilmestyneet pihallemme, mahdollisesti kuullen tuon rallatukseni...[/off-topic]
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.07.2009 22:29
"Minä voitelen leipää"... :' D
Mutta asiasta avaruusalukseen... Ihan äärimmäisen harvoin tulee kuunneltua radiota, lähinnä samoin kuin täällä monella muullakin eli autossa tms. matkalla ollessa, esimerkiksi veneessä kun sellainenkin hienous porukoilta löytyy. Radio Rock se sitten yleensä on mikä sieltä pauhaa, taikka 95,7 kun täällä Tampereella kerta asustelen. Musiikkillinen tarjonta on kummassakin jokseenkin samantyylistä, mutta ysiviisseiskalta kuulee ehkä hiukan vähemmän sitä mainospuolta (tosin sieltähän tulee kyllä sitten kaikenlaista muuta hömppää, kuten jotain "tampereenkielisiä uutisia" ) Veneellä ollessa sitten käy yleensä niin, että koska ollaan sen verran katveessa ettei kuulu mikään muu kanava, niin Nova on sitten ainoa vaihtoehto. Se nyt yleensä on ihan siedettävä läpileikkaus siihen, mitä kyseisellä hetkellä eniten radiossa soitetaan (sikäli kun se millään tavalla kiinnostaa), mutta sitä juontajien ylipirteää kälätystä en aina jaksa sietää. Nimen omaan sitä juttua tyyliin "soita meille ja kerro, mitä söit aamupalaksi". Juuh, mielenkiintoista.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.07.2009 23:46

Lainaus: Rowena

Nimen omaan sitä juttua tyyliin "soita meille ja kerro, mitä söit aamupalaksi". Juuh, mielenkiintoista.

Niin kun sen tietää että vastaus on kuitenkin voideltua leipää, tietenkin.

Okei... Nukkumaan --->
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.07.2009 13:10
Tampereenkiäliset uutiset on klassikko! Niitä kuunneltiin puukasityötunneilla jo ala-asteella... aika monta vuotta sitten.

Kuuntelen radiota vain aitossa, ja olen aivan armoton kanavasurffari. YleX on ehkä se perushuttu, mutta siellä on toisinaan se musiikki aika kuraa. Iltaisin tulee paljon uutuusrokkia, mitä tulee kuunneltua tallilta palatessa. Siihen kun miksaa Aaltoa, Novaa, Voicea, Suomipoppia ja jotain Kuopion paikallisradiota, niin selviää. Pitäisi tehdä jotain ajomusa-kokoelmia, menee muuten ajaminen pelkäksi levyjen vaihtamiseksi...

Radio rock ei vaan uppoa yhtään, minä en kestä kuunnella niitä samoja klassikoita aamusta iltaan. Enkä heviä enkä metallia.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.08.2009 15:28
Enpä kuuntele paljonkaan radiota, mutta jos satun sen vahingossa aukaisemaan, niin radio rock sieltä kuuluu.
Kirjoittanut: curse (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2009 01:12
Radio Rock (baarissa..)
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.08.2009 22:34
Salilla,tai muuallakin kuuntelen radio rock
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.08.2009 22:36
Välillä huvittaa Radio Rockissa heidän sloganinsa "soitetaan mitä halutaan", ja kuitenkin kanavalla soivat samat biisit ympäri ja ympäri; vähän Apulantaa, Maj Karmaa, Iron Maidenia, AC/DC:tä, Kotiteollisuutta, VolBeatia ja MTV-ystävällistä metallipoppia. Eipä ole siis Reidiou kok:kaan rahan ulottumattomissa.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2009 00:11
Aivan sama, radio rock on ainoa kanava jota kuuntelen . Toki sitten kun oon kaverin kanssa menossa sen autolla, niin on pakko kuunnella suomipoppia, mutta ei muuten.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.10.2009 23:53

Lainaus: Melia

Tampereenkiäliset uutiset on klassikko! Niitä kuunneltiin puukasityötunneilla jo ala-asteella... aika monta vuotta sitten.

Kuikoha monel paikkakunnal paikallisradio lähetättää paikallismurteel uutissii? Mie en tienny yhtkää enneko muutin turkuu ja aloin kuuntelee Radio sataa radio rockin ohella. Töissä kuuluu lähes poikkeuksetta jompikumpi. Kun molemmat soittavat rockkia. Radio rock enempi uudempaa ja sata taas enempi vanhempaa. Nykyään kuunnellaa duunis lähinnä sataa kun se kuuluu paremmin. Kotona en ole enää aikoihin kuunnellut radiota edes aamulla ennen töihin menoa, kuten aiempina vuosina oli tapana. Enkä juur autossakaa jos sattuu olee muuta musaa mukan.
Palatakseni paikallisiis muure uutisii, ni Markku Heikkilän Uutissii Turuus toimii paremmi kirjoina. Ei vaa jaksa kuunnella sitä äijää. Jotta "Terveissii vaa"
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit