Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gallup Metal vs. Goottimusa

Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 06.01.2008 17:49
Minä taidan olla kyllästymässä metalliin. Joka kerta kun ostan metallilevyn, ajattelen että tämä on viimeinen, mutta kuitenkin tulee ostettua vielä yksi, jota en kuitenkaan jaksa kuunnella kertakaan. Ostaessa vaan tulee ajateltua että "tätä olen himoinnut pitkään, joten tämä pitää saada" vaikka en siitä enää pitäisikään.
Goottirockin puolella olen täysin "aloittelija", mutta mitä on tullut tutustuttua, kolahtaa paljon paremmin kuin metalli. Pidän kovasti myös electronisesta musiikista. The Birthday Massacre on ollut suosikkibändini jo jonkin aikaa, mutta se ei taida mennä goottimusiikin lokeroon, ja vielä vähemmän metallin

On aika outo (miten sen nyt sanoisi, tietämätön?) olo, kun metalli ei enää innosta, enkä ole vielä perehtynyt uusien mielenkiinnon kohteideni maailmaan.

Tällä hetkellä vastaisin kysymykseen: goottimusiikki. Kuullostaa houkuttelevammalta vaihtoehdolta.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2008 18:25
Itse en paljoakaan kuuntele goottimusiikkia, koska en ole kirjaimellisesti ehtinyt tutustua. Muuten musiikkimaku pysyykin tuolla thras, doom, death yms puolella Olen kuitenkin moniruokainen musiikkilajien suhteen joten en kavahda kokeilla uutta - kunhan hiphop ja rap sun muut kierrän kaukaata...
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.01.2008 19:49