Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gallup Metal vs. Goottimusa

Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 06.01.2008 17:49
Minä taidan olla kyllästymässä metalliin. Joka kerta kun ostan metallilevyn, ajattelen että tämä on viimeinen, mutta kuitenkin tulee ostettua vielä yksi, jota en kuitenkaan jaksa kuunnella kertakaan. Ostaessa vaan tulee ajateltua että "tätä olen himoinnut pitkään, joten tämä pitää saada" vaikka en siitä enää pitäisikään.
Goottirockin puolella olen täysin "aloittelija", mutta mitä on tullut tutustuttua, kolahtaa paljon paremmin kuin metalli. Pidän kovasti myös electronisesta musiikista. The Birthday Massacre on ollut suosikkibändini jo jonkin aikaa, mutta se ei taida mennä goottimusiikin lokeroon, ja vielä vähemmän metallin

On aika outo (miten sen nyt sanoisi, tietämätön?) olo, kun metalli ei enää innosta, enkä ole vielä perehtynyt uusien mielenkiinnon kohteideni maailmaan.

Tällä hetkellä vastaisin kysymykseen: goottimusiikki. Kuullostaa houkuttelevammalta vaihtoehdolta.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2008 18:25
Itse en paljoakaan kuuntele goottimusiikkia, koska en ole kirjaimellisesti ehtinyt tutustua. Muuten musiikkimaku pysyykin tuolla thras, doom, death yms puolella Olen kuitenkin moniruokainen musiikkilajien suhteen joten en kavahda kokeilla uutta - kunhan hiphop ja rap sun muut kierrän kaukaata...
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.01.2008 19:49
Itse kysymykseen on vaikea vastata, sillä hyllystä löytyy runsain mitoin niin metallia, puhdasta goottitavaraa, industrialia, elektroa sun muuta hämärä rajamailla keikkuvaa tavaraa. Tyylisuunnat eivät varsinaisesti sodi toisiaan vastaan, mutta jos noista jompikumpi pitää valita on se ehdottomasti goottiosasto.

Metallia tuli kuunneltua silloin nuorempana huomattavasti enemmän, kun paremmasta ei vielä oikein tiennyt. Nyttemmin metalli kulkee lähinnä siinä mukana, etenkin vähän tummempi sellainen. Genrejaotus on aika syvältä sillä varsinkin ns. black on viime vuosina hajonnut ties mihin suuntiin. Avantgarde, darkmetal ja noise uppoavat myös, mutta ovatko nuo enemmän goottia kuin metallia? Ken tietää...
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.01.2008 19:04
Metallivaihe on mennyt ohitse. Kyllä sitä aina joskus kuuntelee mutta nyt tuo goottimusa on vain niin hienoa. Menevää, tanssittavaa, upeita laulajia ja niin kauniita naisia vokaaleissa.

Rakastan ääniä, tunteita, rumpuja, kuiskailuja.. Ah.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.01.2008 22:58
Kyllähän tuo kuuttimusiikkikin uppoaa ja se asia yllätti minut aika paljon, kun sen tajusin. Metallista en taida ikinä päästä irti. Esim. Arch Enemy, Cradle of Filth, Six Feet Under, The Berzerker, Ajattara... Loistavia.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2008 17:24
Kyllä diggailen metallista paljonkin esim. Ajattara, Dimmu Borgir, Satyricon...W.A.S.P.
ei nyt ole metallia, mutta mainitsen tässä, koska olen sitä ihan pienest fanittanut...
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.01.2008 02:16
pitäs varmaan kumminkin äänestää tästä.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.01.2008 06:44
Äänestin.^ Itse kallistun ton goottimusan puolelle. Metallin kuuntelut on minun osaltani kuunneltu. (totaalinen kyllästyminen)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.01.2008 08:01
Minä aioin äänestää, mutta sitten totesin, etten osaa päättää O.o
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.01.2008 10:36
Ääneni meni tuolle jööttipuolelle.
Metallimusiikista en ole suuremmin välittänyt enää moneen vuoteen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit