Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gallup Metal vs. Goottimusa

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 24.01.2008 16:45
Minunki ääni meni goottimusiikille. Ei tätä vastausta tarvinnnu edes miettiä.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.02.2008 18:42
Goottimusiikkia sen olla pitää (: Kevyestä metallistakin tykkään, mutta kyllä kuutit menee edelle.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.02.2008 23:19
Jaa, vaikeeks mäni. Metallialalta löytyy mun lempparit, mutta myös sellaiset vuoret roskaa että se tasottaa. Emmätiiä, enkä vastaa.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2008 10:11
Täältäkin yksi ääni goottimusiikille!
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.02.2008 19:45
Vaikea kysymys. Pidän molemmista vaihdellen. Goottimusasta löytyy paljon hyviä bändejä. Metallista löytyy enemmän floppeja, joita ei toista kertaa viitsi edes kuunnella. Metalligenreistä ei loppujen lopuksi tule kuin ihan muutamaa kuunneltua. Riippuu ihan fiiliksestä mitä haluaa milloinkin kuunnella. Sanoisin kuitenkin että goottimusiikki on suurempi suosikki.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.02.2008 13:09
Aika lailla 50/50 minulla nykyään...metallin puolelta kuuntelen gootti/doom/sinfonista/tunnelmametallia, muut metallin alagenret eivät jaksa paljoa kiinnostaa. Nykyään musamakuni on ajautumassa goottimusiikin suuntaan, ja mukaan on tullut hieman elektronista vivahdetta.
Kirjoittanut: CipeTheLucifer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.02.2008 14:56
Kyllähän se minun rajani menee siitä ihan Tristaniasta, Foreverista, ym sinne ihan black metalin laitumiin asti Filthiin ja D-Throneen. Vertailin esimerkiksi noita edellä mainittuja niin kyllä se goottimetalli on lähempänä.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.03.2008 19:08

Lainaus: Lilith

Metallin kuuntelut on minun osaltani kuunneltu. (totaalinen kyllästyminen)

Jahas. Taisi minullekin päästä näin käymään, vaikka tuossa yhdessä viestissäni sanoinkin että en siitä luovu... Ainoa metallimusiikki jota tällä hetkellä kykenee kuuntelemaan on sellainen suhteellisen kevyt goottivaikutteinen metalli.
Kirjoittanut: Agony (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.12.2008 12:03
Metallin puolella ollaan.
Levy hyllystä löytyy mm.dimmu borgir ja cof (mä oon niin teini) type o negative,darkthrone,ensiferum,emperor,naglfar,bodo m,catamenia,slipknot,graveworm,norther yms.
Ennen olin himo genre rajoitteinen,kuuntelin vaan blackia ja kaikkea hiiiiiiiiimo mättöä.
Gootti musiikki ei oo ainakaan vielä iskeny,vähän turhan kevyttä mun makuun.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2008 13:50
Täytyy myöntää, että... todella vaikea kysymys. Nykyään kaikki musiikki mitä kuuntelen ei ole metallia eikä goottia. Kuuntelen lähinnä ebm:ää jne. vastaavaa.

Sanotaanko, että metalli olisin vastannut pari vuotta sitten, mutta jotenkin tuota musiikkilajia ei vain jaksa kuunnella. Goottimusaa kyllä jaksaa, mutta..... äh

Tasapeli.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit