Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko täällä muita laulajia?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.09.2007 21:32
Liityin juuri isosiskoni kannustamana sekakuoroon Olen porukan nuorin, mutta minut otettiin hyvin vastaan ja johtajakin kehui taitojani. Olen kuulemma "vahva kakkos-sopraano", joten niitä sitten siellä vetelen. Laulamme moniäänisesti monenlaista musiikkia 1600-luvun kirkkomusiikista nykyajan poppiin ja rokkiin, erilaisia keikkoja on monia. Itse odotan jo nyt joulukonserttia, sillä viime vuonna kun olin sitä katsomassa (silloin vain isosiskoni oli siinä), musiikki oli todella kaunista ja odotan itsekin kovasti pääseväni esittämään sitä.
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.09.2007 23:32
Laulutunneilla olen käynyt nyt hieman reilut kaksi vuotta. Aloitin Tamara Lundin oppilaana ja Tamaran kuoltua siirryin Kaisa Rannalle. Kaisankin tunneista jouduin pian luopumaan tuon Lappeenrannan laulukilpailun vuoksi ja nyt opettajanani toimii paikallinen kuoronjohtaja. Sopraano olen ja ääniala yhä laajenee, kunhan vain ymmärtäisin ja ehtisin harjoitella. Nyt pitäisikin sitten vähitellen tutkintojakin alkaa suorittelemaan (hui!).

Rakastan laulamista todella, mutta en luota juurikaan osaamiseeni ja siksipä kärsin suuresti myös esiintymispelosta. Harjoittekunikin hoidan visusti muiden kuuluvuusalueen ulkopuolella. Toivon todella, että pääsen esiintymispelostani irti. Ei näytä kovin vakuuttavalta, jos laulaja tärisee lavalla niin ettei edes mikrofoni pysy käsissä, puhumattakaan siitä varsinaisesta äänen tuottamisesta sitten..
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 08.09.2007 03:54
Heh minäpä oon laulajana ollu kaverin rässiprojektissa jo melkein pari vuotta Ens maanantaina on ekat laulutunnit, koska mulla rupee olee äänihuulet tjsp. aika rikki... Kerran multa tuli kurkusta verta, ku treenit pitkitty oikein ja yleensä treenien jälkeen kurkku on niin kipee et tuntuu siltä ku ois tulossa flunssa.

Se erään asiasta tietävän ystäväni mukaan johtuu tekniikasta, joka toivon mukaan saataisiin tuntien avulla hallintaan.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 08.09.2007 15:40
Minulla myös olisi laulutekniikassa varmasti parantamisen varaa, vaikka kuorossa ym. sitä harjoiteltiinkin. Minullakin nimittäin tulee kurkku helposti kipeäksi jos olen laulanut paljon. Onneksi pääsenkin tänä syksynä taas laulutunneille. Aivan loistavaa.
Kirjoittanut: rokkirevolveri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.09.2007 16:05
on.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.09.2007 15:00
Käyn laulutunneilla. Joka keskiviiko,ja pieniä konsertteja on joskus. ((:
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.09.2007 19:57
kolme vuotta kuorossa.
Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.09.2007 22:27
Olen käynyt laulutunneilla, mutta se on nyt jäänyt ajanpuutteen takia. Tykkään kyllä lauleskella yksinään, tulee hassu olo jos joku kuulee
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.09.2007 18:54
Tällä hetkellä harjoittelen seurakunnan Missa Concordiae -messua varten, en ole uskovainen mutta ihan sama niin kauan kuin saan laulaa
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.09.2007 20:02
Laulanut 3-vuotiaasta asti, 13-vuotiaasta asti erilaisissa bändeissä, (Lady Magenta, Milk, lyhyt pesti The Shadow Dancessa, Sarracenia, Covey, Dearly Beloved, Nevernettles...) eikä tarkoituksena ole lopettaa vähään aikaan. Nyt vain vietän pientä hiljaiseloa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit