Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Klassisesta

Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.11.2008 21:29
Viululle biisi La Folia (Corelli): ah niin rakastan. Soitan sitä tällä hetkellä, mahtava biisi
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.11.2008 12:53

Lainaus: Iiriva

Chopin on myös minun lempparini Varsinkin Vallankumousetydi, Fantasie Impromptu ja Rain Drop iskevät

Tulit juuri luetelleeksi mun kolme lempibiisiä Chopinilta Sadepisarapreludi tosiaan oikeasti kuulostaa sateelta. Toisin kuin monet luulee, niin piano on niin paljon enemmän kun vaan "plim plom". Taitava soittaja saa pianostansa irti ihan mitä vaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.02.2009 17:43
Pitipä taas todeta, etten voi kuunnella Finlandia Hymniä itkemättä.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.02.2009 18:02
Ehdoton suosikki klassisen musiikin tiimoilta
URL
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.02.2009 02:37
Kumma kun kukaan ei ole maininnut vielä Antonin Dvoràk:ia! Symphony No.9 (tunnetaan myös nimellä "From the New World") on aivan uskomattoman loistava teos.
Tottakai Ludwig Van:ilta löytyy monta suosikkia, kuten myös Bach:ilta, Tschaikowsky:lta, Chopin:ilta ja Grieg:iltä. Strauss II:n valssit uppoaa kanssa ja Vivaldin vuodenajat. Joo ja Sergei Prokofiev:in Peter and the Wolf on mainio.
Leffapuolelta jo mainittu Basil Poledouriksen Conan the Barbarian on helmi ja Howard Shoren kynäilemä Sormusten herran score on myös hunajaa kreivin korville.
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • • Muokkasi: die Winterreise
  • Lähetetty: 19.02.2009 23:14
Kyllä Placido domingo sitten osaa laulaa URL. Klassinen musiikki on oikeasti mahtavaa!!!

Ja tästä URL olin kyllä äärettömän iloinen, vaikkei huippuammattilainen olekaan (eikä tarvitsekaan olla)!
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2009 12:55

Lainaus: Iiriva

Pitipä taas todeta, etten voi kuunnella Finlandia Hymniä itkemättä.

Tämän lauseen voin minäkin allekirjoittaa. On se niin hieno.
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2009 06:56
Klassinen musiikki on pitkään ollut niin sanotusti työn alla, mutta ei ole saanut aikaiseksi tutustua tarkemmin säveltäjien tuotantoihin. Viimeisin innostus oli Beethovenin sävellykset Clockwork Orange -soundtrackilta, sekä klassisesti että Wendy Carlosin koneistamina.

Sapettaa vaan niin pirusti se, kun joskus vuosia sitten Hobby Hallista olisi saanut 40 levyä klassista noin 100 markalla. Se olisi tehnyt noin 0,4€/cd.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.02.2009 11:45
Kävin eilen katsomassa Mozartin Taikahuilun Kansallisoopperassa, ja kyllä täytyy taas sanoa, että puolen vuoden odotus oli sen arvoinen [lippu ostettu 18.8.08]. Upeaa, kerrassaan, vaikka Mozart ei olekaan mikään erityisin suosikkini.
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • • Muokkasi: SuitcaseBaby
  • Lähetetty: 26.02.2009 12:12
Minä menen tänään kuuntemlemaan Mozartin Taikahuilua ja olen ihan innoissani.
Sain tietää tästä vasta viime su kun avasin synttärilahjani. Ihana yllätys!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit