Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Electroninen tanssimusiikki

• Vastaa
(En nopsakalla haulla löytänyt vastaavaa (tuhotkaa tämä lanka tarvittaessa).)

Miten tällä laudalla käyttäjiin uppoaa ns. konemusa ja mitkä sen suuntaukset?

Suosituimmat genret elektronisen musan puolelta taitaa olla tällä laudalla darkwave, ebm, futupoppi ja indu. Aloinkin pohtimaan löytyykö näiden lisäksi muun elektronisen kaman diggailijoita täältä.

Itselleni uppoaa aikalailla kaikki, jossa ei ole breakbiittiä(vaikkakin drum'n'noisen kautta olen alkanut sulattamaan junkkaakin jossain määrin) tai tiku/taku -tyylistä lauluääntä(happyhc). Eniten seuraan elektronisen musan genreistä psytekkiä, noisea(terror, speed, digital), goaa, hardnrgtä, gabberia varauksella, electroa ja psyketrancea.

Sure man. Fingerpainting's cool.

• Vastaa

Lainaus: Liisa Peililasimaassa

Miten tällä laudalla käyttäjiin uppoaa ns. konemusa ja mitkä sen suuntaukset?

Kyllä uppoaa, teen itsekin konemusaa ! Lähinnä trance, Antiloop on ehta suosikkini

pimeys=hulluus

• Muokkasi: Felicia
  • Vastaa
Kyllä, tykkään konepainoitteisesta musasta, varsinkin industrial metallista ja elektrogothista. Muut menee myös, mutta saisi olla aika raskasta, eikä ainakaan mitään iloista teinitilutusta.

Bändeistä Rammstein (vanha tuotanto), Laibach, Turmion kätilöt, Unheilig, E Nomine ja Das ich kuuluvat suosikkeihin.

Kissat ja naiset tekevät mitä tahtovat

• Vastaa
Myös minä tykkään konepainotteisesta musiikista, erityisesti indrustial metalista. Bändeistä esim. Rammstein, Ruoska ja Turmion kätilöt ovat hyviä...

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
Tanssimusiikkia en suuremmin - siis käytännössä ollenkaan - kuuntele, mutta kun täällä alkoivat jo luettelemaan tuossa edellä metallibändejäkin, niin laitetaan nyt sitten omia kone- ja industrial-osaston suosikkeja:

GGFH
Skinny Puppy
Young Gods
Foetus
Big Black
Einstürzende Neubauten
My Life with The Thrill Kill Kult

Noilla nyt pärjää jo aika pitkälle. Front Line Assembly ja KMFDM kelpasivat joskus enemmänkin, samoin Front 242 on parhaimmillaan (eli livenä) mainio. Laibachilla on myös muutama veikeä levy varhaisessa tuotannossa. Ja olisihan niitä vaikka mitä, jos kävisin tosiaan luettelemaan. Nyt vasta tajusin, miten paljon konemusiikkia on tullut vuosien mittaan kuunneltua.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
Raskaammasta konemusiikista pidän, sitä on kiva tanssia Industrialia tulee varmaan eniten kuunneltua.

Does it really matter?

• Vastaa
Rammstein on se, jota ite oon kuunnellu.

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. Mitäs sitten kävi, kun Toivo kuoli?

• Vastaa

Lainaus: Stuntgirl

Rammstein on se, jota ite oon kuunnellu.

Rammstein on elektronista tanssimusiikkia? Jos näin on, niin olen ollut väärässä kaiken maailman rave-juttujen suhteen.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
Konemusiikissia uppoaa kaikki paitsi house, funk, drum 'n bass,
Erityisesti diggailen EBM:ästä,Industrialista, Goasta, Synapopista, Psykestä ja Noisesta. Trance menee kunhan se on tarpeeks nopeeta.

Dj Proteuksen settiiin tais viime Rave Against Drugsissa kuulua joku Turmion Kätilöt ReMix ainakin kaverin mukaan. Itse en ole kait koskaan kuullut Turmion Kätilöiden biisiä tosin niin en tiä varmuudella.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa

Lainaus: Ximmo

Rammstein on elektronista tanssimusiikkia? Jos näin on, niin olen ollut väärässä kaiken maailman rave-juttujen suhteen.

Hehheh, no oikeassa olet, ei se Rammstein mitään elektronista tanssimusiikkia varsinaisesti ole, mutta alkuvaiheen biisit ovat selkeää industrial metallia, ja onhan se ainakin jollain tasolla konepainoitteista... ja sen tahdissa voi tanssia.

Kissat ja naiset tekevät mitä tahtovat

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!