Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Electroninen tanssimusiikki

Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.06.2007 01:24

Lainaus: HepZusi

Dj Proteuksen settiiin tais viime Rave Against Drugsissa kuulua joku Turmion Kätilöt ReMix ainakin kaveri

Näin o. Verta ja lihaa-remix, mikä on ainakin omasta mielestä sigamagee, kunhan oppii kuuntelemaan vanhaa ja uutta versiota eri kappaleina.

Ite oon kevyemmän konemusiikin suhteen vielä vähän enemmän eilisen teeren tyttö kuin raskaamman industrial metallin Koko pienen ikäni olen konemusasta tykännyt, mutta silti omistan vain kolme tämän lajin seeteetä. Basic Elementiä (meikän ihkaeka seetee!), Firevisionia ja Iristä. Josko joskus olisi rahaa ostaa näitäkin, kun käyttöä olisi kyllä...
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.06.2007 16:37

Lainaus: Ximmo

Laibachilla on myös muutama veikeä levy varhaisessa tuotannossa.

Näin on. Nova Akropola ja se livelevy Neu Konservativ on mitä nerokkainta kamaa.
Kirjoittanut: vampyrli (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.06.2007 14:02
nam, konemusiikki, eipä oikeastaan tule kuunneltua varsinaisesti muunlaista musiikkia yhtä innokkaasti.

paljolti menee kaikki musiikki missä on vivahdekkin jonkinlaista konevaikutusta, lempikonemusiikkilajit ovat kuitenkin nämä jo mainitut industrial, ebm ja goatrance. aivan muutamaa synthpop bändiä tulee kuunneltua aktiivisemmin (esim. the gothsicles) ja pieni määrä koneellisempaa ambienttia kuulostaa myös todella hyvältä korvissani(esim. mortiisin aiempi tuotanto).

laibach... yksi näistä bändeistä joista olen lukenut monestakin paikasta, mutta ei kertaakaan ole vielä tullut törmättyä mihinkään paikkaan netissä jossa olisi voinut kuunnella heidän musiikkiaan, kenties siitä tuleekin sitten tänäinen uusi musiikkituttavuuteni jos vain jaksan etsiä paikan jossa kuunnella heitä.
  • Lähetetty: 24.06.2007 14:22
Dubstep on niin kovaa. Vaikka virallisesti inhoan breakbiittikamaa, dubstep iskee pirun lujaa. Ihan halvatun eeviliä kamaa.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.06.2007 18:22
Ai niin, Die kruppsilla on myös industrial-painoitteista musaa, ja biiseistä Metalmorphosis on_vaan_niin_hemmetin_hyvä_ja_sen_tahdissa_on_aina _pakko_tanssia.
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.07.2007 18:55
EBM, Synthpop/futurepop, industrial, Junkka, Goa, hc ja psyke on erittäin kuuneltavaa. Junkka ja perus kootti popitukset on mieluisinta tanssi musiikkia.
(Sneaky bat machine, hocico, infected mushroom...)

Trance on ihan ok, mutta sitten on kiksu......kiksu, kiksu,kiksu. Miksi, kuka ja ennenkaikkea kuka keksi sen!?!? = aivan kamalaa ostakaa atomipommi ja hävittäkää kiksut(ei siis kiksukarvat) ja amistrancet taivaan tuuliin. Kiitos.
  • Lähetetty: 12.07.2007 22:38
NYT ALKO ISKEMÄÄN ASTROSCHNAUTZER! Ja ihan hemmetin kovaa iskeekin. Kyl sitä Suomessakin osataan.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.07.2007 18:30

Lainaus: vampyrli

laibach... yksi näistä bändeistä joista olen lukenut monestakin paikasta, mutta ei kertaakaan ole vielä tullut törmättyä mihinkään paikkaan netissä jossa olisi voinut kuunnella heidän musiikkiaan

Laitapa mulle yksityisviesti niin korjataan tämä ongelmakohta. Tosin ei mulla oo kuin yksi Laibach CD:nä, muutama vinyyli kaupan päälle.
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2007 20:11
Kyllä konemusiikki uppoaa. varsinkin viime kesänä tuli kuunneltua paljon EBM ja industrial -painotteista musaa. kuuntelemisen arvoisina bändeinä mainittakoon mm. Hocico, Wumpscut, Tumor, Blutengel, Terminal Choice..
Kotopuolelta taasen Turmion Kätilöt miellyttää.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 04.08.2007 20:55

Lainaus: Felicia

industrial metallia,

Niin niin, sitä minä tarkoitinkin! Taas tuli vähän sekoiltua!! Antakaa anteeksiihh!!

EDIT: Adituhan mainitsi tästä myöskin, siis että se on Industial metallia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!