Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Electroninen tanssimusiikki

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2007 18:29
^En ole kuullut mutta voispa tutustua. Tuossa jotain genre-ehdotuksia, en tiedä paikkaansapitävyydestä: http://rateyourmusic.com/artist/angelspit

Mä pidän muuten Boys Of Scandinaviasta
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.11.2007 18:34
"With their unique blend of industrial, rock, noise, metal and a touch of pop, Angelspit are forging a new style in cyber punk locally and internationally. Now with the release of their debut album Krankhaus, their sights are set on annihilating audiences and putting the aggression back into industrial music. Krankhaus features 14 tracks of blisteringly fat synths, with angry distorted beats and scathing vocals, evoking themes of horror, medical experimentation and the beautifully grotesque."

No joo, noin sanotaan heidän omilla sivuillaan, joten ottia tuota taas. O.o

Angelspit
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.01.2008 08:00
Täytyy tunnustaa että tällä hetkellä mun musiikkimakuun on tulossa koko ajan enemmän elektroa ja alternative dancea.
New Orderista on ennen maistunut lähinnä tuo synkempi, enemmän Joy Divisionia muistuttava tuotanto (esim. Movementilta) mutta nyt olen alkanut tykkäileemään niiltä muustakin. Joku aika sitten tilasin netistä alennuksesta niiden Retro 4CD boksin vähän epävarmana siitä että jaksanko kuunnella mutta nyt sitä on tullut luukutettua hurmoksessa pari päivää kun se nyt tuli postis.
Omistan myös joitakin tanssiremix-levyjä ja niistä ainakin Placebon ja Siouxsie & The Bansheesin sellaisia on tullut kuunneltua tiuhaan.

Tuntuu vähän että ainakin ravintolamusiikkina tuo "alternative dance" ynnä muu on vähän väliinputoaja. Pintaliitopaikat ja lihatiskit soittaa listamusaa ja sita "tavisdancea" , rokkipaikat ei soita ja eivätkä kait soita noi biittimusaa, ravea/d&b/housea mitä niitä ikinä onkaan, paikat, u got yhe picture?
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.01.2008 09:51
Jep, kyllä hyvä psytrance ja etenkin tummanpuhuva goa kolahtaa meikäläiseen. Joskus ammoin kokeilin itsekin tehdä em. genrejen musiikkia, säästin tuotannostani pari biisiä tänne URL . Seassa on yksi kokeellinen tilulilutanssipaukutuskin ja remix.

Lisäksi tykkään tummasta ambientista, Industrialista ja darkwavesta.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.01.2008 21:53
Just olen ruvennut taas pitkästä aikaa kyhäämään sellaista. On aika piristävää kyhätä tälläistä. Yhdistelen vähän kaikkea siihen tanssi biittiin. toisessa biisissä on ihan suoraan bäkkis kitarat industrial/cuber jynkytyksen päällä. Toinen on sellainen 10 minuuttinen joka kehittyy ja muuttuu aika ajoin. proge menoa.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.01.2008 22:10
No kyllähän sitä jotain teknoa, elektroa, trancea, tykkään kuunnella, jos jossain soi, muttei mulla mitään tiettyä suosikki dj:tä tai bändiä toistaseksi ole.

Tykkään tanssimisesta ja konemusiikki on mielestäni parasta tanssimusiikkia. Siis sellanen, missä ei ole mitään ihmisäänistä laulua.
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.01.2008 19:06
Mariel

Lainaus: Mariel

o kyllähän sitä jotain teknoa, elektroa, trancea, tykkään kuunnella, jos jossain soi, muttei mulla mitään tiettyä suosikki dj:tä tai bändiä toistaseksi ole.

Samaa mieltä! Tanssimusana todella hyvää ja muutenkin sitä kuuntelee vaikka kävellessä tai tiskatessa. Siitä saa lisäpuhtia
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.01.2008 02:50
Hocico, Suicide Commando, Blutengel. Ainakin nämä on aikas hyviä mun mielestäni. Onhan niitä joitain muitakin, mutta ei niitä tule niin paljon kuunneltua kuin näitä.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.01.2008 14:53
Omia suosikkeja elektronisen musiikin puolelta on Icon of Coil, VNV Nation, Red Cell, Necro Facility, Amdusica, Grendel ja Kuroshio Current. Ja taitaa The Crüxshadowskin olla aika elektronista (:

Myös Trance menee, ainakin osa siitä. Ja sitten vielä Firevision ja Depeche Mode.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.01.2008 21:12
Toi combichrist ja prodigy menee ihan täysillä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!