Gootti.net

Sarjakuvat

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 17.08.2010 12:08
Sosiaalisesti rajoittuneet on ihan hyvä sarjis, vaikka välillä se on aika tylsä. Roudattaren kattavaan listaan annan täydennykseksi Wulffmorgenthalerin, joka on kahden sarjakuvapiirtäjän yhteinen, päivittäin ilmestyvä strippi.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2010 12:58
Dinosaur Comics on ehdottomasti maailman paras sarjakuva.

Asiasta kukkaruukkuun, tietääkö kukaan mitään nettisarjiksia mitkä noin laajasti ajateltuna käsittelisivät goottimusiikkia/skeneä? Itselleni tulee mieleen vain Writhe and Shine ja hyvin pitkään langoilta poissa ollut Cheap Velvet.

Sitten vielä yksi kysymys: onko joukossamme sarjakuvapiirtäjiä?
Kirjoittanut: Sleipnir (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.12.2010 15:48
Lueskelen useinmiten mangaa,tällä hetkellä kerään Bleachia,Narutoa ja irto-osia sarjoihin. Tässä pari päivää sitten löytyi gunnm:in 4 osaa yhteensä 6,30€ ^___^

Tällä hetkellä odottelen että ylimääräistä rahaa ilmestyisi että saisin tilattua Neon Genesis Evangelionin sarjan puuttuvat osat

Aku Ankkaa kohtaan olen hyvin varautunut,en pidä piirrostyylistä,enkä tarinoista. Luen kyllä silloin tällöin,jos ei mitään muuta ole.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.12.2010 23:42
Minä olen se ihmeellinen luonnonoikku joka ei käyttänyt lapsuudestaan hetkeäkään Aku ankkojen lukemiseen! Nyttemmin oon pari lukennu ja ihan mukiinmeneviähän ne ovat. Ei vaan oo sitä saman laista hohtoa kuin niillä jotka akkaria ovat lukeneet muksusta asti.

Joskus muutama vuosi sitten mulla oli sellanen kunnon sarjakuvakausi. Piti kaikki ulottuville sattuvat Nemit kahlata läpi. Noh, onhan ne ihan jees mutta sitä saman toistamista on "aavistuksen" havaittavissa. Mangaa myös luin innoissani, Death Note ja Hellsing on jäänny sellaisiksi kestosuosikeiksi.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Abigor
  • Lähetetty: 01.01.2011 20:31
No jaa, akuankkakin on mennyt alamäkeä aika lailla. Tai ehkä se vaan tuntuu siltä kun lukee sen saman tarinan tuhannenen kerran... Carl Barks, Don Rosa, Romano Scarpa & Marco Rota tosin pitävät puolensa vielä nykyäänkin vähemmän kuluneilla tarinakaarillaan. Eipä sillä että enää aikoihin olisi tullut aktiivisesti luettua.

P.S. En kyllä ymmärrä sosiaalisesti rajoittuneiden hehkutusta, alkujaan siinä oli muutama hymähdyttävä strippi mutta tainnut viimeiset viisi vuotta jutut olla tasoa "tissit, lol."
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 01.01.2011 20:38

Lainaus: Abigor

P.S. En kyllä ymmärrä sosiaalisesti rajoittuneiden hehkutusta, alkujaan siinä oli muutama hymähdyttävä strippi mutta tainnut viimeiset viisi vuotta jutut olla tasoa "tissit, lol."

Aamen. (One-liner, omg)
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.07.2014 14:22
Itse en ole ollut koskaan erityisen suuri sarjakuvien ystävä, mutta nykyään niitä tulee kulutettua jonkin verran. Olen sarjakuvien suhteen todella nirso.
Joskus ala-asteella luin pakolla varmaan yhden Aku Ankka-lehden ja sen jälkeen tuli yläasteella manga, jonka myötä innostuin japanilaisesta sarjakuvasta. Lemppari sarjat on Black Butler ja Death note. Nirsouteni takia japanilaistakaan sarjakuvaa ei tule paljoa luettua.

Viime aikoina olen innostunut Nemi albumeista, aikaisemmin olen lukenut Nemiä aina jostain lehdistä jos on tullut vastaan.

Jarkko Vehniäisen Kamala luonto on parhautta
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.07.2014 21:35
nemi:ä animea,japan pop yms
Kirjoittanut: RumaMursu (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2014 23:43
mainostampa tässä nyt sitten kaverin ja sen kaverin tekemää nettisarjista, No End. nätisti piirretty, viikon välein tulee muutama sivu lisää, sijottuu johonkin zombi-apokalyptiseen maailmaan, mutta ei kuitenkaan sisällä gorea eikä zombit ole mitenkään edes pääasia. tarina on tosi alussa, mutta vaikuttaa nyt jo oikein mielenkiintoselta. menkää lukemaan!

sitten mitä ite luen (No Endin lisäksi), mangaa joskus enemmänkin, nykyään aika vähän. nettisarjiksia, Lackadaisy Cats ja Romantically Apocalyptic on erihienoja ja viihdyttäviä. ja sitten myös Oglaf, Nedroid ja muita juttuja.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 22.07.2014 01:00
^ No End on hyvää "tsittii", mutta omaan makuuni turhan vähän ruutuja per sivu.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit