Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sarjakuvat

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.06.2009 17:34
Sain kaverilta Didier Comes:in Silencen yhdellä tuopilla, nyt on kaikki sen suomennetut albumit.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2009 16:11
cyanide ja happinessia käyn netistä lueskelemassa.. ja tietysti nemiä ja aku ankkaa mutta en hirveemmin niitä kumminkaan lue,joskus vain.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.06.2009 16:28
Frank Millerin tuotantoon olen perehtynyt, Perhearvot meneillään.
Yleensä en ollenkaan sarjakuvia lue, mutta sisar opetti senkin avartavan taidon.
Silti olen enemmän kuvattoman kirjallisuuden ystävä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.06.2009 14:22
http://www.badkarmaproductions.com/jc/?p=35

Aaaa! Paras lukemani sarjakuva vähään aikaan! Katsokaa ja lukekaa ihmeessä!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 29.06.2009 17:42

Lainaus: Iiriva

http://www.badkarmaproductions.com/jc/?p=35

Aaaa! Paras lukemani sarjakuva vähään aikaan! Katsokaa ja lukekaa ihmeessä!

ei helevetti etten sanois... aika hyvä.

ja ilma muuta sieltä löytyi ainakin yksi "hyi hävetkää Jumalanpilkkaajat" kommentti.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.10.2009 22:39
Eilen kaupassa koin hämmentäviä hetkiä,kun kävin toiveikkaana tarkistamassa olisiko uusi Nemi ilmestynyt.Olihan se,mutta totutusta poikkeavassa muodossa -lehtenä!Nemillä on nyt siis oma lehti,jossa neitokaisen lisäksi esiintyy myös muiden tekijöiden sarjoja toisten pohjoismaiden malliin.Ehdin jo huolestua tarkoittaako tämä Egmontin pahvi(tms.)kantisten albumien loppua,mutta onneksi asia ei niin ole,uutta albumia pukkaa kuulemma joulukuussa.Jotkut lehden sarjoista näyttivät kyllä kiinnostavilta,mutta luulen ettei omaan ostoskoriin eksy tämä.Aika tyyriiltäkin se tuntuu.Aiemmat kokemukseni eri sarjoja sisältävistä sarjakuvalehdistä rajoittuvat kaiketi 70-luvun Ruutuihin (ja tarkemmin ajatellen 2000-luvun alun MADeihin),enkä tyypillisesti osaa oikein päättää mitä aiheesta ajattelen.Mieluiten hankkisin Nemini pelkästään nimihenkilöllä varustettuna.Onneksi tämä on edelleen mahdollista.Kapeakatseista ajattelua,suokaa anteeksi.No,olen kuitenkin kohtalaisen kaikkiruokainen sarjakuvien suhteen,joten voi olla,että jos uutta formaattia kokeilisin siihen ihastuisin.Kuitenkin se,että pääsarjasta on näin aluksi luvassa vain uusintoja ei kyllä hirveästi ostokynnystä madalla.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.10.2009 22:53

Lainaus: SinofSatan

cyanide ja happinessia

Nyt olen minäkin tutustunt ko. nettisarjikseen, ja täytyy sanoa että se viel Hugleikur Dagssonin viljelemän huumorin kokonaan uudelle asteelle. Huhhuijaa, mutta kyllä se vain naurattaa

Viheliäisestä ja mustasta huumorista nauttiville voisi suositella myös Transmetropolitan -sarjakuvia. Erittäin hauskoja, jos vain englanti taittuu tarpeeksi hyvin [ei suomenkielisiä julkaisuja, ainakaan minun tietääkseni].
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.10.2009 02:59
Synkemmän huumorin ystäville.
Absurdimpaa menoa tarjoilee wulffmorgenthaler.
Lisätään vielä iki ihana Fingerpori!

Tuo Cyanide and happiness on kyllä legendaarinen. Joskus vuoden 2007 lopuilla rupesin muistaakseni sitä selailemaan päivittäin, nykyään ei enää jaksa, kun jutut tuntuvat toistavan turhan usein itseään. Webcomicit ovat kuitenkin tuttua kauraa tässä taloudessa, vaikka itse en enää aktiivisesti jaksa niitä seurata. Ukko ja kaverit sitten lähettelevät valittuja paloja, jos sattuvan jotain hauskaa löytämään.
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.10.2009 14:07
Ei varmaan tule muuta luettua kuin Nemiä.. joskus netistä sarjisblogeja ja eri sarjakuvien kotisivuilta jotakin.. 45 manga pokkaria lojuu hyllyssä, mutta en tiedä raaskinko niistä luopuakkaaan kun on aikoinaan tullut kerrankin jotain kerättyä enemmän kuin yksi
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.10.2009 16:22

Lainaus: Sharida

Joskus vuoden 2007 lopuilla rupesin muistaakseni sitä selailemaan päivittäin, nykyään ei enää jaksa, kun jutut tuntuvat toistavan turhan usein itseään.

Joo, en minäkään jaksa päivittäin selata. Välillä menen katsomaan mitä uutta löytyy ja kaverit minullekin linkkaavat niitä parhaita.
Nettisarjakuvista tuli mieleeni Mumidalens Allehanda, josta löytyy Tove ja Lars Janssonin Muumi-sarjakuvia uudelleen kirjoitettuna - tosin vain ruotsiksi, mutta jos taidot riittävät tai on kova motivaatio kehittää omaa ruotsin taitamusta suosittelen lukemaan. Sarjakuvista löytyy vittauksia politiikkaan sekä kirjallisuuteen, kuten tässä stripissä.

Kävinpä pari tuntia sitten kirjastossa, josta nappasin mukaani lisää lukemisia lomalle.
Lone Wolf & Cubia olen ahminut nyt jo pari pokkaria, ja nappasin seuraavat 7 kappaletta mukaani Jos joku tulee minulle vielä väittämään japanilaisen sarjakuvan olevan epärealistista, tungen hemmon kurkusta alas poikittain LW&C:tä - niin upeaa taidetta kyllä tässä sarjakuvassa.
Edellisten lisäksi lainailin Stephen Kingin Musta Torni: Pitkä kotimatka -albumin, joka on jatkoa Revolverimiehen Alku -albumille. Taide on hienoa, vaikka suomennos tökkiikin välillä ärsyyntymiseen asti.
Huomasin myös Alan Mooren Promethea -sarjakuvia kolmen albumin verran, ja pakkohan nekin oli ottaa - kysessä kun on yksi ainoita Mooren sarjoja joita en ole vielä lukenut.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit