Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Harrastuksena tanssi?

Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.10.2007 17:32
Itse olin aiemmin Latinos-kurssilla, mutta on aika kallista. Nyt onneksi oon Kyrönmaa-opiston Itämainen tanssi-kurssilla Kun tuun sieltä, on aivan mahtava olo Harmi, että sitä on vaan kerran viikos :S
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.10.2007 19:28

Lainaus: Tuulentytar

Mä olen harrastanut tanssia noin 7 vuotta. Tosin en enää pariin vuoteen. Kyllähän haluaisin mut täält ei löytyny mitään kivaa ryhmää mihin olisin halunnut mennä. Eikä sitä aikaakaan oikein ole. :/

Samat sanat. seitsemän vuotta tuli tanssittua, aloitin discotanssista, päädyin lattareihin. Lattarit on aivan ihania! Cha-cha ja jive on miun lemppareitani. Iltalukion takia se sitten jäi.
Latinotanssit on mahtavia just sen takia, että siinä ei tarvi olla aivoja koreografioiden muistamiseen kuten vaik discotanssissa, tärkeämpää on se että kropan saa liikkumaan. Rumba tuo sen tosi hyvin esiin, vaikka onkin latinotansseista haastavimpia.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.10.2007 10:02
hyvä aloitustanssi ainakin näistä yksilötansseista on nykytanssi, se on alkeistasolla suhteellisen helppoa ja mukavaa. siitä kannattaa sitten lähteä
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.10.2007 10:26

Lainaus: kismet

Mut mimmosta tanssia te suosittelisitte sitten minulle, millä koittaa aloittaa?

Mä taas suosittelisin aloittaan lattareilla, siinä kehittyy rytmitaju ja saa lisää liikkuvuutta etenkin lantioon ja rintakehään, mikä taas auttaa muissakin tanssilajeissa. Sitäpaitsi lattariaskeleet on kohtuullisen helppoja, et siinä pysyy aloittelijatkin mukana =)
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 16.10.2007 13:10
Mä harrastiin yläaste aikoina jazz-tanssia, lukion lopulla se vaihtui vatsatanssiin Sitä oon vääntäny vuodesta 2001 asti...vatsatanssi harrastuksen huipentuma oli esiintyminen kaverin kanssa Tanssiva Lahti tapahtumassa kesällä 2006. Toinen tansseista oli oma koreografia

Ja hyvät ihmiset, se on sitten vatsatanssi...ei napatanssi!! Tuo jälkimmäinen kuulostaa omaan korvaani kornilta, iljettävältä ja halvalta...
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 16.10.2007 13:20
Harrastin tanssia noin kahdeksan vuotta. Aloitin 6-vuotiaana (tosin olin sitä ennenkin ollut jossain satutanssissa vielä pienempänä) ja lopetin 14-vuotiaana. Olisi mukavaa kyllä aloittaa joskus uudelleen jokin tanssi, mutta en ole kyllä vielä keksinyt, mikä tanssilaji tai ryhmä olisi sopiva. Tanssiminen on kyllä tosi hauskaa yleensä, mutta silloin kun sen harrastuksena lopetin, ne tanssitunnit olivat alkaneet tuntua vähän pakkopullalta ja aikaakin taisi olla vähän liian niukasti.

Aloitin siis 6-vuotiaana lastentanssissa ja siitä siirryin nykytanssiin. Jossain vaiheessa kokeilin vuoden verran balettia, ja myöhemmin muistaakseni vuoden tai kahden verran showtanssia. Streettanssia harrastin useamman vuoden. Yhtenä kesänä olin myös hiphop-tanssikurssilla.

Joskus olen halunnut aloittaa kilpatanssin, mutta se sitten jotenkin jäi toteuttamatta. Osasyynä varmaan oli se, että omalla paikkakunnalla tai ihan lähiseuduilla ei käsittääkseni ollut sitä harrastusmahdollisuuta.

Mielestäni muuten sellaisetkin tanssit ovat kivoja, joita harjoiteltiin wanhojentansseja varten, siis ihan perinteiset valssit ja niin edelleen. Niissä on tyyliä.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.10.2007 14:13
Vuosi sitten kuuluin showdance joukkueeseen ja kävin myös hiphopissa xD (Maailman suurin vitsi: gootti tanssii hiphoppia?)
Nykyisin tykkään tanssia historiallisia tansseja. Viimeksi pääsin oikein kunnolla tanssimaan Ropeconin tanssiaisissa... Sen jälkeen ei ole tullut muutakuin harjoiteltua, kun ei noita kunnon tanssiaisia niin usein järjestetä...
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 16.10.2007 16:04

Lainaus: Mariel

Nykyisin tykkään tanssia historiallisia tansseja.

Historialliset tanssit ovatkin ihania.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.10.2007 16:32

Lainaus: Tristessa

mä vain pogoon

...kunnes kuolen!
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.10.2007 17:21

Lainaus: Cherise

Mä taas suosittelisin aloittaan lattareilla,

Tuota noin... minusta tuntuu etten oikein ois lattari-ihmisii. : ) Enempi joku missä ei niin tartte itteensä ja kroppaansa vatkata...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit