Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Harrastuksena tanssi?

Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.08.2008 23:00
Hm, tanssi voisi olla mukavaa mutta kouluaikaiset traumat estävät..
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.08.2008 16:52

Lainaus: Piiskansiima

itämainen tanssi

Harrastin vähän aikaa, mutta sitten äiti tuli samaan porukkaan tanssimaan ja innostus vähän lopahti. Ei ole sitten tullut aloitettua uudestaan kun osa tunneista on samaan aikaan kuin teatteritreenit. Mutta kivaa se oli.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.08.2008 19:49

Lainaus: BronzeRain

äiti tuli samaan porukkaan tanssimaan

No joo kyllä miullakin innostus lopahtaisi jos meirän emäntä tulisi nuorisoseuran edustusryhmään ottosiin tanssimaan. Ois se näky, mutta tuo luultavasti ei ikinä tule tapahtumaan koska ensinnäkään meidän emäntää ei ryhmään hyväksyttäis ja toisekseen hän on liian wanha.
Mä oon joutunut viimesne kahden viikon aikana kokemaan mieletöntä tanssien sekamelskaa, kansantanhuja, nykytanssia ja balettia. Ja lisää tulossa. Vieläkin tuntuu että on jollain ihmeen tanssileirillä vaikka on opiskelemassa alaa.
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2008 22:29
Itse olen tanssinut 3 vuotta ja niinkin goottimaista tanssityyliä kuin street dance (myös lattarit on tullut kokeiltua) Se tuo mukavaa vaihtelua ja kontrastia elämään.
  • Lähetetty: 20.12.2008 17:18

Lainaus: missEmily

street dance

Street on aivan mahtavaa Meillä on koulussa monenmonituisen muun tanssinlajin lisäksi nyt myös streetiä.

Katsookos kukaan muu nelosella pyörivää Tanssi jos osaat-ohjelmaa? Tämä kausi ei kyllä miun mielestä vedä vertoja kakkoskaudelle, tanssijat on kyllä hyviä muttamutta. Juurikin kakkoskaudella tanssinut Travis oli vaan ylihuippu.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.12.2008 19:10
Aina kun alan tanssiin mun ensimmäinen ajatus on: mulla on kolme jalkaa....
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2008 22:19
Olen aloittanut jo pienenä harrastamaan tanssia. On tanssittu show tanssia, street tanssia,lattareita ja perinteisiä seuratansseja.
Nyt vaan on jäänyt tuo tanssuaminen kokonaan..paikkakunta vaihdoksen vuoksi
Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2008 13:00
Olen harrastanut 5 ja puoli vuotta Afrotanssia, todella mukavaa. Meinasin josssain vaiheessa luovuttaa, mutta sitten tuli afromix ja piti taas jatkaa. Tärkeintä ei ole se kuinka hyvin tanssit vaan se että nautit siitä mit teet.
  • Lähetetty: 23.12.2008 20:02
Nyt kaipailisin apua ihmiset!

Olen tekemässä tanssisooloa enssyksylle erääseen konserttiin, ja liikemateriaalia on jo jonkin verran kasassa, mutta mutta. Suurin mutta onkin siinä että olisin ylipahasti musiikkia vailla, eli sattusiko kukaan tietämään tämän videon musiikin (Imogen Heap - Hide and Seek) http://www.youtube.com/watch?v=lMiLnwBwqXI&feature =related kaltaista biisiä tai jotain samankaltaista noin jännän kuuloista. Olisin enemmän kuin kiitollinen jos tulis ehdotuksia.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.12.2008 23:19
Itse olen harrastellut tanssimista jo pidemmän aikaa omin neuvoin. Olisi kuitenkin tarkoitus yrittää aloittaa tanssiminen jossain ryhmässä mutta tuntuu jotenkin siltä että ei kuitenkaan olisi ihan sellaista sopivaa tanssilajia kuitenkaan =<
Locking voisi olla ihan hauskaa...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit