Gootti.net

Mitä mieltä pitkätukkaisista miehistä ?

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.10.2008 13:40

Lainaus: Ania

Kunhan ne vain muistaa pestä tarpeeksi usein ja muutenkin hoitaa; hiukset, joista voi puristaa purkillisen voimariinia ovat kuvottavia.

Nyt hiukan offia, mutta kun niin monet samasta asiasta huomauttaa, että pitää saada oma kommentti tästä. Eli kait tänä päivänä ihmiset jo hiuksiaan hoitavat / pesevät ihan hyvin. Itse en ainakaan muista edes että milloin olisin tuollaisiin "rasvatukkiin" törmännyt. En siis pitkiin, enkä lyhyisiin.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.10.2008 14:24

Lainaus: Funereal Soul

Itse en ainakaan muista edes että milloin olisin tuollaisiin "rasvatukkiin" törmännyt.

Onnekas olet.
Yleisesti ottaen olen ollut aina pitkätukkien kannalla. Nykyään kuitenkin omista perversioistani johtuen käännyn enemmänkin sinne keesi/kalju-puolelle. Tämä myös johtuu pitkälti siitä, että itse tykkään pitää keesiä ja unelmoin kaljusta itselleni.
Niin ja sattumoisin seurustelen nykyään ekaa kertaa kaljun miehen kanssa...
En tiedä olenko sitten ehkä nykyään hieman anti-pitkätukka. Jotenkin se on jo niinkun done ja been there, done that. Nyt olisi aika pitkätukkienkin katsoa eteenpäin ja kokeilla jotain uutta!
Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.04.2009 22:13
Minä haluan erottua joukosta paremmin.
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.04.2009 22:53
Euronymous

Anteeksi mutta viestistäsi ei saa mitään irti. Voisit pistää vähän enemmän asiaa postauksiisi. Kiitos.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.04.2009 23:13
Lyhyesti ja ytimekkäästi, olen sitä mieltä että miehellä pitkät hiukset; Aww!!! Mitäpä siihen muuta lisäämään...

No jos jotain perustelua niin mielestäni on sinänsä ihan sama onko miehellä lyhyet vai pitkät hiukset mutta itsellä on kyllä kieltämättä enemmän vetoa sinne pitkätukkaisiin... Ja kyllä, oma ukkoni on pitkätukkainen hänkin.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.04.2009 23:51

Lainaus: Funereal Soul

Eli kait tänä päivänä ihmiset jo hiuksiaan hoitavat / pesevät ihan hyvin.

Valitettavasti eivät. Varsinkin pitkähiuksiset miehet (tai paremminkin pojat, eli siinä 14-20 vuoden välissä olevat) tuppaavat ilmeisesti karttamaan suihkun voimaa.
Täällä Lahdessa nämä rasvalettihevariällötykset ovat muodostuneet jo lähes riesaksi. Kiva istua kahvilla ja sitten ohi kävelee joku, jolla on viisi kuukautta sitten mustiksi värjätty, äärimmäisen huonokuntoinen, joko takkuinen kähärä tai rasvainen ohut pehko. Kuvottavaa.

Sanomani miehille on siis seuraava: älkää kasvattako hiuksianne pitkiksi, mikäli a) ette viitsi hoitaa niitä tai b) pitkät hiukset eivät sovi teille. Suurimmalla osalla miehistä pitkät hiukset ovat minusta rumat, vaikka ne olisivat hyvin hoidetut.
En todellakaan kelpuuta hartioita pidempää mallia omaavaa miestä vierelleni.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.04.2009 09:40
Itse olen aika kyllästynyt miesten Heviletti (pitkiin hiuksiin).. Hei se ei sovi kaikille. Varsinkaan nörttimäisille hevareille, saa näyttämään rumalta naiselta.. Mutta Sitten muut pitkät hiusket on eri asia.. Hevareilla kun se on vähän niinkuin.. '' oon hevari ja tahdon näyttää sen hiuksillani''.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.04.2009 10:03
Riippuu ihan hemmon muista ulkonäkökysymyksistä. Vielä alle vuosi sitten olin sitä mieltä että miehellä pitää olla metriletti yms. mutta nykyään katselen paljon mielummin hyvin hoidettua/laitettua/värjättyä tukkaa joka sopii kantajalleen, pituudella ei nyt sinänsä väliä sellaiset persoonalliset tapaukset kääntävät pään, eli maantienharmaa tukka ei ihan iske, oli kyseessä siili tai kaksimetrinen huitulalaitos.

Nojoo, turhaa yleistämistä tämä, ihminen on yksilö ja joillekkin sopii kuin nyrkki silmään ja joillekin taas tekee mieli mennä anelemaan että plz harkitse jotain muuta kampausta... varsinkin jos näkee kolmen kilometrin päästä ettei tukkaa ole pesty muutamaan viikkoon... toisaalta hygienia on tärkeätä tukan pituudesta riippumatta, jotenka... ää slipping to the offtopic side.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2009 18:17
Mii laiks A LOT! Vielä kun on pitkä MUSTA tukka niin huomio kiinnittyy kyllä takuuvarmasti. Meidän kylällä pyörii parikin semmosta tyyppiä keillä on pitkä, musta ja hyvinhoidettu tukka ja aina vaan minä jaksan ihaillen katsoa perään Tiedä sitten mikä siinä niin viehättää...pidän kyllä myös kaljuista miehistä ja keesi-miehistä. Ns. normitukka ei herätä suurempia intohimoja, jotain siinä pitää olla vaikka edes sitten se väri, musta tietenkin. Jos löytäisin semmoisen miehen kellä olisi myös pitkä tukka niin voisimme sitten kilpaa tukistella toisiamme. Nojoo, nyt rupeaa menemään vähän kyseenalaisille alueille. Mutta siis thumbs up minulta!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.04.2009 19:25
miä henkilökohtasesti kiinnitän huomioni ensimmäisenä ptikähiuksisiin ja kaljuihin miehiin. totta kai kuten moni onkin jo sanonut on tukan/tukattomuuden sovittava kantajalleen ja oltava hyvin hoidetun näköinen. myös kaljulla että ei ole hirveän kuiva päänahka. ja toki tykkään katsella miehiä joilla on lyhyetkin hiukset. eikä värikään ole mikään poissulkeva asia vaikka tumma väri näyttääkin aivan upealta. esim. meidän amiksessa on poika/mies(miksikä lie luokittelisi) jolla on vaaleat pitkät hiukset jotka sopivat hänelle kuin nenä päähän, ovat hyväkuntoiset ja kiinnittävät paremmin ainakin miun huomion kun yksikään samanlainen musta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit