Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä mieltä pitkätukkaisista miehistä ?

Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.04.2009 23:36
Eipä minulla ole kovinkaan voimakasta mielipidettä muiden (miesten) hiuksista, mutta omistani tykkään pitkänä. Silloin aikoinaan tuli vähän ihmeteltyä muiden asenteita, että miten ne hiukset muka haittaisivat elämää. Kyllähän ne tytötkin pärjäävät ja ovat aina pärjänneet hiustensa kanssa, että miksei poijjaat muka. Mutta eipä siitä sitten aikuisempana ole mitään naljailua kuullutkaan.
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2009 00:44
Kaljunhan saa jokainen aika näppärästi, mutta pitkätukka vaatii aikaa
Itselläni on ollut pitkätukka nyt muutaman vuoden, no kyllähän siitä välillä saa kommentteja kuulla mutta mitäpäs tuosta. Saihan tuota kuulla aikanaan silloinkin kun oli parinmillin sänki.
Ei sillä ole kyllä miehisyyteen juurikaan merkitystä onko kalju vai pitkätukka tai jotain siltäväliltä.
Toki pitkät hiukset enempi hoitoa vaatii, mutta eihän tuo niin mahdotonta ole, antaapa tukan olla pitkänä kun kerran hiukset vielä päässä pysyy.
Hienoa että löytyy naispuolisia ihmisiä jotka tykkää pitkätukkaisista miehistä
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • • Muokkasi: SnowWhite-
  • Lähetetty: 04.04.2009 10:59
Yleisesti ottaen olen hyvin viehättynyt pitkähiuksisista miehistä. Toki jotakin rajoitteita on, pitkien hiusten tulee sopia kantajalleen sekä niitä täytyy myös hoitaa. Kantajalleen sopivat, hyvin hoidetut pitkät hiukset on kyllä sellaiset, millä tämän naisen polvet saa veteläksi.. Jos nyt joku piirre miehen ulkonäössä pitää mainita. Toki on muitakin.

Lainaus: MetalMama

Sama juttu meillä. Pienen empiirisen otoksen perusteella tuntuu siltä että miehille on usein suotu se paksumpi ja runsaampi tukkapehko... On se niin väärin!

Totta. Lisäksi miehillä on yleensä tuuheat ja paksut ripset tai sitten älyttömän hienopiirteiset kulmakarvat. On se niin väärin. :/
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2009 22:41
Tuli tuosta Modnarin kommentista mieleen, että meillä annetaan ehkä lapsille aika epätavallinen kuva "normista" hiustyylistä.. Mulla tämmönen epämääränen rastatyyli ja isännällä puoliselkään pitkä pehko :P Heh. Ainakin olen vakaasti päättänyt että kumpikin lapsi (tyttö ja poika) saa päättä itse mitä tukalleen tekee.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2009 22:49

Lainaus: Berzerker

Itse olen aika kyllästynyt miesten Heviletti (pitkiin hiuksiin)..
Hevareilla kun se on vähän niinkuin.. '' oon hevari ja tahdon näyttää sen hiuksillani''.

No mut onhan se vähän joka kategoriassa aina joku asia millä näytetään ulkopuolisillekin mistä tykätään ja mikä kiinnostaa, esim. vaatteilla. Onko se sitten eri asia näyttää olemuksensa kuteilla tai hiuksilla?

Sitä paitsi ne pitkätukkahevarit alkaa olla kyllä aika katoava luonnonvara, ainakin meissä vähän vanhemmissa, valitettavasti.

Olen kyllä samaa mieltä että hoitamaton ohut luiru ei kovin imartele kantajaansa eikä siten kaikilla tarvitsekaan pitkää lettiä olla.
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2009 16:46
Riippuu tietysti ihmisestä mutta yleisesti pitkälettiset miehet = Nams (jos ne ei ole semmoset "rasvalla pestyn" näköset)
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2009 16:40

Lainaus: Little Vampire

Riippuu tietysti ihmisestä mutta yleisesti pitkälettiset miehet = Nams (jos ne ei ole semmoset "rasvalla pestyn" näköset)

Samoilla linjoilla mennään. Mutta tosiaan kaikillehan pitkäletti ei sovi. Ja jos pitkän letin kasvattaa, siitä pitää kyllä ehdottomasti pitää huolta.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 29.04.2009 18:48
Pitkiä hiuksia miehillä ihailen minäkin, ja ne sopivatkin minusta yllättävänkin monille ja saavat jotkut näyttämään huomattavasti komeammilta kuin lyhyiden hiusten kanssa. Tosin kaikillehan ne eivät sovi, ja niiden kunnosta olisi syytä huolehtia ja miettiä, sopiiko pitkä tukka tosiaan itselle. Erittäin ohut ja kaljuuntumisen merkkejä osoittava tukka, jota yritetään silti väkisin pitää pitkänä ei välttämättä ole mikään mairitteleva näky. Myöskään en ymmärrä sitä että kertaalleen värjätään vaaleahko tukka jollaina voimakkaalla värillä, vaikapa mustalla, ja sitten unohdetaan värjääminen tyystin ja annetaan juurikasvun kukoistaa iänkaiken. Mieluummin sitten pitäisi luonnollisen värinsä jos ei juurikasvusta huolehtiminen innoita.

Hiustenhoitoon myös miehillä kuuluu mielestäni tietysti tarpeeksi usein toistuvan pesun ja harjaamisen/ kampaamisen lisäksi ainakin latvojen kunnosta huolehtiminen ja riittävän hyvät hoitoaineet. Pituudesta tulisi raaskia leikkauttaa jos latvat ovat menneet huonoon.

...Voitte uskoa, että pitkätukkainen avomieheni on saanut kuunnella hyviä (??) neuvojani monet kerrat.
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2009 13:27

Lainaus: Swanette

en ymmärrä sitä että kertaalleen värjätään vaaleahko tukka jollaina voimakkaalla värillä, vaikapa mustalla, ja sitten unohdetaan värjääminen tyystin ja annetaan juurikasvun kukoistaa iänkaiken

Tätä näkee valitettavan usein...
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.05.2009 15:06
niitä on nykyään niin paljon... että voisi sanoa yleistäen että joko ne ovat henkilöllä jolle ne eivät sovi lainkaan, ovat ihan helkatin likaiset ja rasvaiset tai huonosti värjätty (tai/ja hiukset on kasvanut ja PITÄISI värjätä uusiksi). En pidä pitkätukkaisista miehistä.. Aijemmin oli sentään jotain rotia, mutta näyttäisi että jokaisella 14 > vuotiaalla on päähänpinttymä että hevaaari kun nyt ollaan niin pitää olla pitkät hiukset...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit