Gootti.net

Kokemuksia ja keskustelua vampirismista.

Kirjoittanut: Viiru (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.11.2007 14:59
Kuitenkin tarraat nimenomaan niihin asioihin joita ihmiset ovat täällä maininneet, siten provosoiden muita.

En oikein usko että täällä joku viittaa ja sanoo olevansa vampyyri. Kuten aikaisemmin sanoin. Leikkiä saa ja fetissit on erikseen. En yritä provosoida, päin vastoin yritän valoittaa omaa kokemusta ja mielipiteitäni "vampirismista" eli keskustelua, en ole keneenkään viitannut kirjoituksissani vai voitko nimetä?

"Jos puhut goottiudesta ja tämä on goottifoorumi, niin ei tätä voi käsittää oikein muuten kuin että jos ajattelet goottiuteen yleisesti liitettävän naurettavat verileikit niin silloinhan kritisoit nimenomaan tämän foorumin ihmisiä?"

Yleensäkkin ei tarvitse kuin lukea jokin halloweenin lehti juttu jossa puhtaan gooteista ja vampyyreistä niinkuin ilman toista ei voi olla toista. o.0 Kritisoin sitä. En tyyppeja joten hernettä nenään ei kannata mielestäni vetää, olen lukenut täälä foorumilla mm. sitruunapilluista tms muista provoavista ilmaisuista. Ja mielestäni tekstini ei sentään ole noin alas vajoavaa vai onko?

"Itsekään en näe mitään hienoa siinä, että ajattelee olevansa vampyyri, mutta jos siitä tulee henkilölle itsellensä hyvä olo eikä hän vahingoita muita, niin mikäs siinä."

No niin samoilla linjoilla ollaa, sanoit että mikäs siinä jos haluaa olla vampyyri, minulta juttu menee yli korvien. siinä pienoinen ero ajattelussa mutta muuten samoilla linjoilla jatketaan.

"Nytpä käytkin asiaan suoraan sen vierestä. Puhuttiin ihmisistä, ei ötököistä"
Huumori on sallittu kun luetaan. :P
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.11.2007 15:48

Lainaus: Viiru

Huumori on sallittu kun luetaan. :P

Jaajaa

Tekstisi kun muuten ei ollut kovin humoristista niin se vaikutti lähinnä kuittailulta.

Yleensäkkin ei tarvitse kuin lukea jokin halloweenin lehti juttu jossa puhtaan gooteista ja vampyyreistä niinkuin ilman toista ei voi olla toista. o.0 Kritisoin sitä.

Halloweenlehtijutut nyt eivät ole kovin luotettavia tietolähteitä, mutta kai niihinkin voi turvautua.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2007 18:12

Yleensäkkin ei tarvitse kuin lukea jokin halloweenin lehti juttu jossa puhtaan gooteista ja vampyyreistä niinkuin ilman toista ei voi olla toista.

Gootit ja vampyyrit ovat melkein aina yhdessämainittuja, koska ihmiset ovat tulleet ajatukseen että nämä olisivat samanperäisiä. Eli vaatetus on samankaltainen ja koko idea on muutenkin tummanpuhuva jne.
Mielestäni asiat kuuluisivat todellakin erikseen. Kaikki vampirismia harjoittelevat eivät liene gootteja.

minulta juttu menee yli korvien

Olet oikeutettu omaan mielipiteesi.
Kirjoittanut: Bella (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.12.2008 00:19
Vampyyrit ja vampirismi on aina kiinostanu muo. Valitettavasti kaveri piiriin ei kuulu samankaltaisia henkilöitä joille asiasta voisi puhua. Pitäis muo hulluna jos alkaisin puhua verestä tai vampyyreistä
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.12.2008 01:23
Kun olin pieni (ehkä 5 tai 6-vuotias), minulla oli kausi, kun OIKEASTI tosissani kuvittelin, että vampyyri oli purrut minua ja muuttuisin itsekin sellaiseksi ^__^ ... tosin olin muutenkin vähän hämy nulikka ja rakastin kauhua (olin pienenä tsiljoona kertaa rohkeampi kuin nykyään ), että eipä nuo vanhemmat paljoa hätkähtäneet kun menin ilmoittamaan luuloistani...
Kirjoittanut: narrcissia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.12.2008 15:25

Lainaus: Bella

Valitettavasti kaveri piiriin ei kuulu samankaltaisia henkilöitä joille asiasta voisi puhua. Pitäis muo hulluna jos alkaisin puhua verestä tai vampyyreistä

aivan sama ongelma. kerran yritin herätellä keskustelua kyseisestä aiheesta, mutta eihän siitä mitään tullut kun kaverit katteli vähän silleen että hohhoijaa mitä toi on taas vetäny... aina on vampyyrit kiinnostanu, ja itekkin kirjottanut. yhessä vaiheessa olisin hirveesti halunnu olla vampyyri
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.12.2008 15:37
ei nyt oikeen liity mihinkään mitenkään, mutta itte olen kiinnostunut enemmän elävistä kuolleista, hengistä ja aaveista, kuin vampyyreista. olen lukenut monia kirjoja kertoen aaveista, hengistä ym, ja täytyy sanoa, että uskon noihin kaikkiin, mitä mainitsin ( ) lisäksi spiritismi on todella kiehtovaa ja mielenkiintoista, ja sitä tuleekin harrastettua jonkin verran..aaveita en ole nähnyt, mutta toivon, että joskus voisi nähdä...:P ja lisäksi hautausmaa on varmaan yksi lempipaikoistani. päiväsaikaan se on vähän tylsä. siinä ei ole semmoista samanlaista kiehtovuutta ja salaperäisyyttä, kuin yöllä kun on pimeää....

juu anteeksi, mutta pakko oli päästä tämäkin kertomaan. älkää välittäkö tästä viestistä..
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Sanctus Sanctorum
  • Lähetetty: 15.03.2009 09:51
Näyttää jälleen siltä, että todelliset vampyyrit löytyvät Arkadianmäeltä, siitä isosta pytingistä jonka porstuan edessä on niitä jumalattoman pitkiä pylväitä.
Nämä lähes 200 verenhimoista pahuuden ilmentymää aikoivat jälleen kerran imeä tavallisen kansan kuiviin, laatimalla inhan salaliittosuunnitelman eläkeiän nostamisesta. Kansa ja sen osittaiset puolustajat nousivat kuitenkin vastarintaan tehden vamppyyrien salajuonen tyhjäksi... vähäksi aikaa.

Nyt näyttää sille, että kyseisen suunnitelman laatinut vamppyyri ja pääpiru olikin kotoisin täältä meiltäpäin. Tietääkö teistä kukaan Van Helsingin kännynumeroa? Olisin pirauttanut ja tarjonnut töitä.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.03.2009 10:13
Sanctus, ei muuta kuin vaarna omaan kätöseen ja töihin. Mitään Van Helsingejä täällä tarvita. Lahtaa kuitenkin koko Suomen vampyyrikannan eikä vain sitä Arkadianmäen luolaa..
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2009 15:49
Onhan vampyyrit/ elävät kuolleet nyt yleensäkin kiehtovia, ja myönnän elätteleväni toiveita haudasta nousemisesta sitten joskus. En kai nyt eläessäni voi väittää olevani vampyyri.. vai? Saattaisihan siinä olla valkotakkisilla tekemistä kun hourailisin pehmustetussa kopissa
Wanhakansa ja moni Folklore yleensäkin kertoo, että Joulupäivänä (varsikin keskiyöllä) syntyneet, perätilassa syntyneet, punapäiset, sinisilmäiset, itsemurhan tehneet, aviottomat lapset (etenkin papin) ja kaikki joilla oli anemia tai kitalakihalkio, muuttuisivat kuoltuaan vampyyreiksi. Itselläni on punapigmenttiä hiuksissa, ja olin hyvin aneeminen vauva, eli kaksi kolmesta. Hampaat on jo, pysytään siis kanavalla
Olen joskus nähnyt unia joissa olen vampyyri, tai kohtaan vampyyreita, ja niiden pohjalta olen innoittunut kirjoittamaan vampyyrinovellia, itse pidän siitä, vaikkei se alter egosta kerrokaan. Räyh!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit