Gootti.net

Kokemuksia ja keskustelua vampirismista.

Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2009 17:00
Kyllähän sitä omaa verta tulee maisteltua jos haava tulee, mutta ei muulloin.

Löytyi tuossa. http://www.murha.info/index.php?id=45. Eli vampirismiin liittyviä murhatekoja. Kiintoisaa luettavaa oli.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 15.03.2009 17:07
Ihmisen elimistöhän generoi sitä verta ihan automaattisesti, joten sitä voi tarvittaessa lypsää vaikka litran / pari viikkoa ja sinä aikana katsoa kehittyykö verta kylliksi lisää seuraavaan lypsyllä käymistä varten. Tällä tavoin voi syyllistyä samanaikaisesti vampirismiin, kannibalismiin ja itsetuhoisuuteen. Kolme kärpästä yhdellä lyönnillä.

-> Tai siis olisinko minä kannibaali jos paistaisin verestäni tehtyjä verilättyjä ja -pihvejä ym. ja sitten söisin ne? Luulisin kyllä olevani, tai ainakin tuntisin, mutta mitenköhän tuo menee niin kuin juridisesti?
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.03.2009 12:07

Lainaus: kuopassa

-> Tai siis olisinko minä kannibaali jos paistaisin verestäni tehtyjä verilättyjä ja -pihvejä ym. ja sitten söisin ne?

Käsittääkseni kannibalismi tarkoittaa ihmisen tai oman lajinsa jäsenten (tappajapupu syö toisen pupun) lihan syöntiä. Eli mainitsemassasi tilanteessa juridisesti syyllistyisit varmaan "vampirismiin"? Tämä siis oma näkemykseni, en tiedä varmaksi?
Kirjoittanut: Bianco (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Bianco
  • Lähetetty: 17.03.2009 12:59
Minä en pidä veren mausta, ei siis tulisi mieleenkään ruveta itse sitä juomaan. Sitä paitsi se on tahmaista ja sotkee.

Tarinoina vampyyrit kuitenkin kiehtovat (poislukien Twilight ja Van Helsing -elokuva, vaikka jälkimmäisessä olikin Hugh Jackman). Alle kouluikäisenä pelkäsin vampyyreitä niin paljon että piirtelin ristejä sänkyni laitaan (mistä perheenjäseneni saivat suurta hupia), mutta vuosien mittaan olen kehittänyt aihetta kohtaan vähintään yhtä vahvan fiksaation. Tiedä, mistä sieluni kieroutumista senkin sitten kertoo. Minulta onneksi löytyy myös samalla tavoin kieroutuneita ystäviä, joten en joudu yksinäni asiasta nauttimaan.

Ja mitä siihen erotiikkapuoleen tulee, niin kyllähän kaulan näykkiminen hyvältä tuntuu...
Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.03.2009 16:46
Vampyyrit ovat aina kiinnostaneet ja tässä viimekesänäkin näin erään erittäin hyvän vampyyri elokuvan olen siitä lähtien ollut aivan pöljänä vampyyreihin.. välillä käyn kuikuilemassa keskellä yötä ulkona, että näkyisikö siellä jotain avutonta jolla olisi tarve muuttaa joku vampyyriksi Vampirismi on mielestäni hyvä asia ja se on varma että jos noita vaino alkaisi taas niin minä olisin jo kuollut... Onhan mua toki koulussakin kiusattu asian vuoksi, mutta omapa on ongelmansa jos eivät usko..
Kirjoittanut: Bianco (Jäsen)
  • • Muokkasi: Bianco
  • Lähetetty: 17.03.2009 17:09

Lainaus: Yuffie

Vampirismi on mielestäni hyvä asia ja se on varma että jos noita vaino alkaisi taas niin minä olisin jo kuollut...

Niin, noitavainojen aikaanhan ei kovin pitäviä todisteita rovioon heittämiseksi vaadittu. Goottityyliin pukeutuminen ja itsensä laittaminen riittäisi aivan varmasti kuolemantuomioon.

Lueskelin vähän tämän topikin alkupuolta, ja melkein alkoi hirvittää. Ymmärrän oikein hyvin että vampyyrimytologia kiehtoo, mutta että jotkut todella uskovat niiden olemassaoloon? Tai ihmisiin jotka imevät energiaa/elinvoimaa/tiesmitähuttua muilta ihmisiltä? Onkohan luettu vähän liikaa Twilightia?

Ai niin, jos joku nyt todella tuntee kokevansa ihan välttämätöntä tarvetta juoda verta, kannattaa käydä verikokeissa. Saattaa olla raudanpuutetta.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.03.2009 19:38

Lainaus: Bianco

Onkohan luettu vähän liikaa Twilightia?

nostakaahan käsi ylös jos teitäkin ottaa päähän tämä Twilight hullutus! Mielestäni se on vain yksi kökkö hollywoodin teinileffa ja sillä ei ole mitään tekemistä vampirismin kanssa.
Tämä siis henk. koht. mielipide, ei kiitos herneneniä.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.03.2009 19:51

Lainaus: groomeri

nostakaahan käsi ylös jos teitäkin ottaa päähän tämä Twilight hullutus! Mielestäni se on vain yksi kökkö hollywoodin teinileffa ja sillä ei ole mitään tekemistä vampirismin kanssa.
Tämä siis henk. koht. mielipide, ei kiitos herneneniä.

se ei ollu niin huono kuin odotin (joka kylläkin johtui siitä kun olin kuullu kaikilta et se on ihan surkee) ei se kyllä hyväkään ollu, se on pakko myöntää. Kyl sitä munkin mielestä pikkusen hehkutetaan liikaa

vampyyrit on kyllä aina kiinnostunu vaikken niihin uskokaan enkä ole edes montaa leffaa nähny

Lainaus: kuopassa

Tai siis olisinko minä kannibaali jos paistaisin verestäni tehtyjä verilättyjä

veriletut on ihan hyviä, pitäis kokeilla joskus... (or not?)
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Sanctus Sanctorum
  • Lähetetty: 17.03.2009 20:09

Lainaus: Bianco

Ymmärrän oikein hyvin että vampyyrimytologia kiehtoo, mutta että jotkut todella uskovat niiden olemassaoloon? Tai ihmisiin jotka imevät energiaa/elinvoimaa/tiesmitähuttua muilta ihmisiltä?

Äläpäs nyt, tuohan on täyttä totta reaalimaailmassa. Jokainen ruumiillista (ja muunkinlaista) työtä tekevä työntekijä on ollut rättiväsynyt pitkän piinaavan rehkimistä täynnä olevan työpäivän jälkeen. Hänet on imenyt kuiviin energiasta ja voimistaan työnantajiksi kutsutut verenimijät jotka laillisesti ja pilkkahintaan ostavat ihmispoloisen voimavarat, niin ruumiilliset kuin henkisetkin.

Eipä auta valkosipulit tai hopearistit näitä vampyyreja vastaan, ainoa tavat välttyä uhrin osasta on liittyä näihin työnantajavampyyreihin, voittaa lotossa tai... muuttaa maasta vaikkapa Kosovoon, anoa tuon maan kansalaisuutta ja palata entiseen kotomaahan pakolaisena sekä hakea sieltä turvapaikkaa. Ja katso, sosiaalivampyyri auttaa kaikissa asioissa, myös saamaan sen aina haluamasi mercedes benzin, joka sinulla muka oli Kosovossakin ollessasi... omakotitalosta puhumattakaan.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.03.2009 20:41
*nostaa käden ylös*
Pidempään vampyyreista kiinnostuneena ärsyttää, kun lähes kaikki ovat nyt niin lääpällään näihin olentoihin. Ja kyllä, minä pidän Twilightista, mutta rajansa kaikella. Mielestäni sarja oli omassa luokassaan erinomainen, mutta sen ympärille noussut trendi-ilmiö ottaa päähän.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit