Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kokemuksia ja keskustelua vampirismista.

Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.11.2006 12:03
on vampyyrit kiehtovia olentoja..onhan ne ,ne on kiinnostanu mua 8 vuotiaasta mutta te jotka juotte toistenne verta ,anteeksi nyt vain mutta te olette pimeitä!!
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.11.2006 17:58
Vampyyrit on ihania Olen aina ollut kiinostunut niistä.. Jopa ihan pikkulapsena.. Pienenä aina leikin kavereiden kanssa "vampyyrejä" mutta sillon en oikein tiennyt mitä ne on. Leikin vaan sen mukaan mitä näin telkkarista
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2006 17:59
Lainaus: Zettel Olen aina ollut kiinostunut niistä.. Jopa ihan pikkulapsena..

Niin olin minäkin Luin niistä ja piirsin niitä koko ajan
.. opin siis aika varhain lukemaan.
Kirjoittanut: Nocturnia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.12.2006 02:00
Vampyyrit ne vasta kivoja on X> Olen aina tykännyt niistä. Tämä vampyrismi on tosin minulle aika uusi asia, en ollut ennen tajunnutkaan että verta voisi ihan oikeastikin juoda! En kai vaan tullut ajatelleeksi. Veri ei kyllä vieläkään mitään meikäläisen suurinta herkkua ole mutta ehkä sitten joskus...XD
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.12.2006 09:25
Lainaus: Nocturnia en ollut ennen tajunnutkaan että verta voisi ihan oikeastikin juoda! En kai vaan tullut ajatelleeksi.

Voi olla, voi olla. Mutta kyllähän tuota pystyy juomaan siinä missä maitoakin, saati tuoremehua.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2006 18:38
Minua on joskus kutsuttu Succubukseksi, koska osaan liikkua kuin varjo ja saada ihmiset valtaani, vaikken puhuisi niille mitään o.O Minkä minä sille voin, että kävelen hiljaa, liikun mielummin varjoissa kuin valossa, ja omaan sen verran itsevarmuutta, että se huokuu ulospäin. Usein saan ihmiset vääntyilemään ja kääntyilemään, jos tuijotan niitä liikaa, sikis katse on useimmiten maassa tai jossain muualla.

En nyt tiedä, liittyykö tämä kauheana vampyrismiin, mutta nooh... Kaulan pureminen ja imeminen on silti jotain, joka saa vereni kuohumaan. Vaikka olenkin ehkä enemmän lycantrooppi... x)
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.01.2007 01:28
Minulla on suorastaan pakkomielteinen himo vampyyreja kohtaan, välillä se naurattaa minua itseänikin. Hamstraan kaikki löytämäni kirjat, ja luen ne. Jos kyseessä on tietokirja tyyppinen, kopioin tietoa itselleni. Haluan katsoa vampyyrielokuvia jatkuvasti, haluan saada käsiini kaiken mikä millään tapaa liittyy vampyyreihin!

Olen aina halunnut purra jotain kaulasta vampyyrin tavoin, mutta en minä voi mennä ulos, ja käydä ensimmäisen vastaan tulijan kimppuun. Minulle oikeasti tulee toisinaan kamala veren himo, ja harrastan mm. kielen puremista.. x) Minulla on tapana myös tarkkailla kulmahamapitani, että josko ne joskus alkaisivat kasvaa ja terävöityä... Taitaapi olla turha haave, mutta tarkkailusta on tullut ihan tapa. x)
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.01.2007 15:19
mie oon ollu kans pienest pitäen jollain tavoin kiinnostunu vampyyreista
piirsin vampyyrikissoja..ja sit nyt oli syksyl huono päivä ja päätin haluta ruveta vampyyriks tai jotain ja menin seisomaan keskelle metsää sateessa kolmeks tunniks ja uskottelin ainakin puol tuntia itelleni että kyllä joku vampyyri nyt kohta tulee ja tekee mitä on tehdäkseen. no mutta ei. eihän se noin mene että mennään metsään seisomaan XD
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 24.01.2007 17:57
Jos haluaa terävät kulmahampaat, niin eikös jossakin tehdä niitä hammasproteeseja tai jotain?
Jotkut ihmiset (mm. siskoni ja pari kaveria) ovat sanoneet, että mulla on terävän näköset kulmahampaat, joten pitääpäs lähteä metsästämään illan ensimmäistä uhria....Veri kyllä on oikeesti hyvän makusta, joskus kun on joku haava jossakin, niin yritän aina pitää sitä kauan auki, että saa mahdollisimman paljon verta siitä. Mutta muuten ei tule verta nautittua, kun ei sitä oikeen yhtään mistään saa.

Ja vampyyreistä olen lähestulkoon aina pitänyt, joskus 5-6-vuotiaana, kun opin lukemaan, niin halusin heti yhden vampyyri/noita-aiheisen kirjan.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.01.2007 18:21

Lainaus: Faith Black

Mutta muuten ei tule verta nautittua, kun ei sitä oikeen yhtään mistään saa.

Diabeetikon verensokerin mittauksen pistoskynä on aika kova sana.
Ootteko käyneet tollasessa kun www.vampirefreaks.com ?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 11 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit