Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kokemuksia ja keskustelua vampirismista.

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.01.2007 18:37

Lainaus: poison

Ootteko käyneet tollasessa kun www.vampirefreaks.com ?

mie oon ollu siellä 1,5 vuotta
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.01.2007 19:52

Lainaus: poison

Ootteko käyneet tollasessa kun www.vampirefreaks.com ?

Vähän mahtava linkki, en ole ennen kyseiseen sivuun törmännyt. Kiitti poison!
Kirjoittanut: Daewen Quibrequedion (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Daewen Quibrequedion
  • Lähetetty: 26.01.2007 22:47
Vampyyrit ja veri ovat aina kiehtoneet ja kiihottaneet. Omaa vertani olen juonut aina kun sitä vain on jostin kohtia valunut ja joku taisi mainitakin jo, että yrittää pitää haavaansa mahdollisimman kauan auki, että siitä saisi paljon verta. Oikein toimittu. Kundikaverini verta en ole vielä maistanut, mutta vampyyrileikkejä on harrastettu jo jonkin aikaa. Pakotan hänet aina puremaan kaulani sen näköiseksi kuin olisin ollut kamalassakin tappelussa ja sit kaikki kauhistelee, et mikä mun kaulaan on mennyt.

Psyykkinen vampirismi ei kiinnosta minua. Sana vampyyri tuo minulle mieleen kauhuromanttiset elokuvat ja kirjallisuuden. Pidän sekä moderneista että vanhoista vampyyritarinoista, mutta eniten lähellä sydäntäni kyllä ovat nuo vanhat tarinat. Alkuperäinen Bram Stokerin Dracula ja Anne Ricen romaanit ovat suosikkejani. Omaan fantasiamaailmaan olen totta kai luonut oman vampyyriyhteisön. Vielä pitäisi saada tarinaa paperille.

Mikäs sitten näissä yön olennoissa oikein viehättää ja kiihottaa. Sitä ei oikein voi sanoin kuvailla, mutta sietämättömän ihana tunne valtaa mieleni ja kehoni tietyn osan, kun vaan ajattelen miltä tuntuisim jos mustahiuksinen samettiviittaan pukeutunut pitkä vampyyri sulkisi mut vaaralliseen syleilyynsä, kiuskailisi tuhmia asioita ja vähitellen nuolisi kaulaani ja sitten purisi niin, että kaulasta vuotaa valtoimenaan verta. Ette kuule usko kuinka monta kertaa läksyjen luku on jäänyt kesken tällaisten häiritsevien ajatusten takia. Vampyyreissä kulminoituu jotai eläimellistä ja lihallista, mutta se on verhottu hienostuneisuuteen, eleganttiin käytökseen ja olemukseen. Juuri näin. Rakastan vampyyreitä. Olen rakastanut siitä lähtien kun näin Draculan (sen, jossa on Gary Oldman (Bela Lugosi on kuitenkin edelleen oikea Dracula)) joskus kuusi vuotiaana, kun mutsini näytti sen keskiyöllä ja sain valvoa pitkään pitkään. Kaikki vaarallinen kiehtoo minua.

Tuli muuten mieleen jonkun lautalaisen kommentista, et jos oikeesti tahtoo juoda verta niin pitää olla tietoinen lukuisista taudeista, joita voi saada veren välityksellä. AIDS,herpes blah blah; mul ei tulis mieleenkään mennä ihan tuntemattoman kaulaa repii auki. Mut jos on vakituinen "donor" (http://vampires.monstrous.com/bloodletting.htm) niin sittenhän siin ei mitään, kunhan veri on puhdasta. Ja joku tääl pisti kommenttia, et verta pitää juoda pikarista (mielihyvän väreet riipivät selkäpiitäni) niin tätäkin on kokeiltu. Ei sitä paljon ollut ja se piti huikkaista aika nopeasti ennen kuin se hyytyi. Silloin kun ei ole verta saatavilla, juon punaviiniä. Joskus olen ollut niin veren tarpeessa eetä olen yrittänyt purra omaa ihoani auki, mutta en oikein suosittele tätä. Ei siitä mitään tule.......
Kirjoittanut: Daewen Quibrequedion (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Daewen Quibrequedion
  • Lähetetty: 26.01.2007 23:03
Sit ehkä vielä täsmennystä tohon kohtaan, mitä tulee mieleeni sanasta vampyyri. Paitsi leffat ja kirjallisuus, myös oikeat ihmiset, joiden elämäntyyliin kuuluvat vampyyrit ja veri (jollakin tavalla). On todella harmi, ettei vampyyriksi oikeasti voi muuttua. Haluasin kovasti uskoa tähän.

Vampyyreihin ehkä liitetään myös jonkinlainen ihmisen halu elää ikuisesti ja halu olla kuolematon. Jotkut tulkitsevat sen todellisuuspaoksi ja eräänlaseksi kuolemanpelon ilmenemismuodoksi. En muista mistä moisen kommentin luin ja voi olla nyt sekoitin tohon jotain mitä luulen lukeneeni, mutta haluan ajatuksi tästä kommentista. Itselläni ei ole mitään tarvetta paeta kuolemaa; se on luonnollinen asia. Vampyyrit ovat minulle intohimoinen ja eroottinen asia. Vastatkaa vielä tällaiseen kysymykseen: jos saisit elää ikuisesti, tuntuisiko elämä tylsältä jo ensimmäisen sadan vuoden jälkeen?
Kirjoittanut: teksie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.01.2007 00:12
aika siistii.
  • • Muokkasi: TheSecret
  • Lähetetty: 27.01.2007 10:52

Lainaus: Daewen Quibrequedion

Vampyyreihin ehkä liitetään myös jonkinlainen ihmisen halu elää ikuisesti ja halu olla kuolematon. Jotkut tulkitsevat sen todellisuuspaoksi ja eräänlaseksi kuolemanpelon ilmenemismuodoksi.

Minäkään en omalla kohdallani sanoisi kuolemanpeloksi sitä, että haluaisin olla vampyyri, elää ikuisesti. Päinvastoin, minua kammottaa se, miten ihmiset muuttuvat aina vain tyhmemmiksi ajan kuluessa eteenpäin, asioita yksinkertaistetaan, kaikki vaan koneellistuu entisestään... Mutta, jos olisin vampyyri, etsisin jostain samanhenkisiä, mahdollisesti vampyyreja, elämään kanssani jossain syrjemmällä, muttei liian kaukana kuitenkaan, sillä täytyyhän verta olla lähellä

Lainaus: Daewen Quibrequedion

jos saisit elää ikuisesti, tuntuisiko elämä tylsältä jo ensimmäisen sadan vuoden jälkeen?

Enpä usko, sillä minä keksin kyllä keinoja hauskuuttaa itseäni, mielikuvitusta kyllä riittää!
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • • Muokkasi: BelaVamp
  • Lähetetty: 27.01.2007 21:08
Vampyyrit kiinnostavat minua lähinnä kirjallisuuden ja elokuvien tasolla.

Olen pahoillani, mutta nämä juttunne verenjuomisesta ja muusta saavat minut lähinnä nauramaan. Ei mitään verenjuomista hei, ei, ei. Ei verenjuomisessa ole oikeasti mitään inhimillistä tai järkevää.
Kirjoittanut: teksie (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.01.2007 13:10
TheSecret muuten lainasi vinoon. mie en nuita sanonut
  • Lähetetty: 30.01.2007 20:45
oho, hupsista! Anteeksi, katson osaanko muokata viestiäni.
  • Lähetetty: 30.01.2007 20:48
No nyt on viesti muokattu oikeanlaiseksi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit