Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kokemuksia ja keskustelua vampirismista.

Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.02.2007 09:42

Lainaus: BelaVamp

Ei verenjuomisessa ole oikeasti mitään inhimillistä tai järkevää.

Kuka on väittänytkään, että veren juominen olisi jollain tasolla inhimillistä? Sehän se siinä niin kiehtookin

Lainaus: Daewen Quibrequedion

Vampyyreihin ehkä liitetään myös jonkinlainen ihmisen halu elää ikuisesti ja halu olla kuolematon. Jotkut tulkitsevat sen todellisuuspaoksi ja eräänlaseksi kuolemanpelon ilmenemismuodoksi.

Omalla kohdallani kiinnostus vampyyrejä kohtaan ei liity mitenkään kuolemanpelkoon. Minulla ei ole mitään tarvetta elää ikuisesti. Vampyyreissä kiehtoo kauneus, elämäntavat ja ylivertaisuus. Ja tietenkin se, että pysyy nuorena ja kauniina. Ikuinen elämä on vain varjopuoli.
Haluaisin kuolla nuorena...

Jos joku pystyisi todistamaan, ettei vampyyrejä ole olemassa, pettyisin kamalasti...
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.02.2007 12:51
Oon aina uskonut vampyyreihin. Ja tietenkin itsekin halunnut olla sellainen. Oon lainannut kirjastosta Anne Ricen Kadonneiden kuningatar-nimisen kirjan. Se on tosi hyvä ja sit ku sen oon saanu luettua lainaan lisää.
Vampyyrit on aina kiehtonu mua jollakin tavalla. Joskus viime syksynä iski sellanen vampyyri-villitys et ei kyl mitään järkeä.
Mulla on ihan pienet torahampaat, ei kyl mitkää hirveen terävät ku vissiin joskus lapsena niitä on tylpistetty. Mut joskus kyl haluisin sellaset oikeen terävät hampaat. n__n <3
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.02.2007 13:41

Lainaus: FilthyMannequin

Mut joskus kyl haluisin sellaset oikeen terävät hampaat.

Hah, leikittiin kerran kaverin kanssa ajatuksella että sitten vanhana jos sattuu tulemaan hampiproteesien hankinta niin pyydetään sitä hammasteknikkoa tekemään oikein terävät kulmahampaat niihin saisi lapsenlapset kehuskella kavereilleen että "minunpas mummo onkin vampyyri!".
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2007 16:10

Lainaus: Sharwynn

saisi lapsenlapset kehuskella kavereilleen että "minunpas mummo onkin vampyyri!".

Hahhah, tuohan olisi hauskaa :P
Itsekin olen aina ja ikuisesti halunnut olla vampyyri, nehän on niin kiehtoviakin. Sitten minulla on tällainen tapa että jos tulee sormeen tai käteen(mistään mahastani en imemään taivu) haava ja siitä vuotaa verta niin pakonomaisesti sitä sitten imetään että vuoto lakkaa. Oli varmaan aika koomisen näköistä kun kerran huulet kämmenselässä imeskelin opettajalle oli kiva selittää mitä hommailin :P
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.02.2007 18:41
vampyyrit on mua kiehtoneet siitä lähtien ku kuulin semmoisist ekan kerran ja kyl oon huomannu et mul just toi sama outo tapa et jos tulee sormeen haava niin pakko imeekunnes vuoto lakkaa ja sitä en voi estää pienenä mul oli semmoiset torahampaat mut ei oo enää niille ehkä tehtiin jtn
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.03.2007 13:52

Lainaus: FilthyMannequin

Oon lainannut kirjastosta Anne Ricen Kadonneiden kuningatar-nimisen kirjan.

Uijui, mikä kirja. Luin sen ja sitten "Vamyyri Lestat" kirjan aika vasta ja ihastuin ihan kympillä Anne Ricen kirjallisuuteen. Harmi vain että meidän kirjastosta ei kyseisen kirjailijan muita tuotoksia ole löytynyt...
Vampyyrit on kiinostavia, ja ne vaikuttavat väkisinkin hieman elämäntyyliini. Piirrän myös sarjakuvaa jossa on vampyyreitä.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.03.2007 14:26

Lainaus: SaMArA

Jos joku pystyisi todistamaan, ettei vampyyrejä ole olemassa, pettyisin kamalasti...

Siis missä todellisuudessa te ihmiset elätte? Vampyyrit ovat fiktiivisiä olentoja, jotka elävät ainoastaan tarinoissa ja saduissa. Sitä ei ole toistaiseksi kukaan pystynyt kiistämään.
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2007 17:52

Lainaus: Ximmo

Vampyyrit ovat fiktiivisiä olentoja, jotka elävät ainoastaan tarinoissa ja saduissa.

Ei saa olla tylsä aikuinen ja pilata lasten kuvitelmia. Seuraavaksi sä varmaan väität ettei joulupukkiakaan ole olemassa.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2007 19:10

Lainaus: Ximmo

Vampyyrit ovat fiktiivisiä olentoja, jotka elävät ainoastaan tarinoissa ja saduissa. Sitä ei ole toistaiseksi kukaan pystynyt kiistämään.

Millä todistat, että jotakin ei ole olemassa...

Stäpaitsi, tämä maailma on niin syvältä, että sitä mielummin elelee vaikka mielikuvitusmaailoissa...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.03.2007 19:21

Lainaus: SaMArA

Stäpaitsi, tämä maailma on niin syvältä, että sitä mielummin elelee vaikka mielikuvitusmaailoissa...

Mä oon samaa mieltä. Hulluna on hyvä olla
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit