Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Masennus ja mielialalääkkeet

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.12.2007 23:37

Lainaus: Swanette

Minulla on sama juttu oman poikaystäväni suhteen, hän osaa kuunnella ja auttaa minua paremmin kuin kukaan muu. Pitkälti juuri hänen ansiostaan voin tällä hetkellä paljon paremmin.

Tuo on oikeasti todella tärkeää. Jos se toinen ei tue, eikä osaa ymmärtää tai edes yritä olla tukena niin se on aivan kamalaa yrittää jaksaa itse, jos ei ole kunnossa.
Ole onnellinen, että sulla on asiat noinkin ihanasti.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.12.2007 19:35

Lainaus: DeadAngel

Jopa poikakaverinikin osaa auttaa paremmin. Hän on oikea pelastava enkelini!

Minulla sama juttu.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.01.2008 09:06
Aloitin toissapäivänä uuden lääkityksen. Lääkärini sanoi, että nämä sopivat minulle paremmin kuin aiemmin syömäni lääkkeet, joista ei näin jälkeenpäin katsottuna ollut mitään hyötyä.
Sivuvaikutukset näissä ovat kyllä täysin helvetistä, viimeiset pari päivää on ollut aivan järkyttävän paha olo ja ahdistus on noussut pintaan kaksinkertaisena.
Purkissa sanotaan näiden sivuvaikutusten olevan täysin normaaleja, kun lääkitystä aloittaa, mutta kun tämä olo on niin *****.
  • Lähetetty: 07.01.2008 13:12

Lainaus: Azrael

Sivuvaikutukset näissä ovat kyllä täysin helvetistä, viimeiset pari päivää on ollut aivan järkyttävän paha olo ja ahdistus on noussut pintaan kaksinkertaisena.
Purkissa sanotaan näiden sivuvaikutusten olevan täysin normaaleja

Tämä on kyllä aina yhtä mielenkiintoista. Kun useimmissa masennus ja unilääkeissä lukee sivuvaikutuksina juurikin mm. ahdistuneisuutta, masennusta, univaikeuksia jne..
Juuri näihinhän ko. lääkkeiden pitäisi auttaa. o_O
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.01.2008 14:03
Unilääkkethän tietysti säätelevät uneen vaikuttavia tekijöitä. Voipi olla että kuurin alkuvaiheessa elimistö pistää hanttiin ja siksi sivuvaikutukset ovat lähinnä päinvastaisia. Sama ilmiö mielialalääkkeidenkin kanssa. Tämä oli sitten taas näitä minun maalaisjärjellä suorittamiani pohdiskeluja, joten mahdollisesti menin ryteikön puolelle taas ihan reilusti.

Ja koita sinä Azrael jaksaa, itsellänikin ensimmäinen viikko lääkkeiden kanssa oli kurja, mutta sen jälkeen olo on ollut parempi kuin aikoihin
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.05.2008 11:20
Minulla on kanssa lääkitys.. Ahdistukseen. Seroquel -nimistä lääkettä, se on tarkoitettu skitsofrenian ja kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon, mutta en minä ole sairas. En syö lääkkeitä, koska en uskalla..
  • Lähetetty: 25.05.2008 11:43

Lainaus: Barokki

En syö lääkkeitä, koska en uskalla..

Ihan on nyt pakko kysyä, että miksi et uskalla?
  • Lähetetty: 25.05.2008 11:44

Lainaus: Funereal Soul

Ihan on nyt pakko kysyä, että miksi et uskalla?

Jännä juttu, kun en oikein edes tiedä. Kyllä niitä välillä otan, mutta sitten koulussa olen todella väsynyt..
  • Lähetetty: 25.05.2008 11:52

Lainaus: Barokki

yllä niitä välillä otan, mutta sitten koulussa olen todella väsynyt..

Niin noillahan on useimmiten tapana väsyttää. Mutta säännöllisesti käytettynä se alkaa ajan kanssa hieman tasaantumaan, kun elimistökin tottuu. Ainakin näin on kerrottu.
  • Lähetetty: 25.05.2008 12:03

Lainaus: Funereal Soul

Mutta säännöllisesti käytettynä se alkaa ajan kanssa hieman tasaantumaan, kun elimistökin tottuu. Ainakin näin on kerrottu.

Näin minullekin on kerrottu, ehkä pitäisi ottaa niitä lääkkeitä, jos ne vaikka toisivat helpostusta tähän kamalaan ahdistukseen
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit