Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Masennus ja mielialalääkkeet

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.12.2007 22:31
Itselläni on ollut niin monia, etten edes muista nimiä.. Harva auttoi oikeasti. Ja siksipä niitä on vaiheltukin. Mutta Remeron taisi olla sellainen, joka auttoi. Tosin aivan liian kallis mulle käytettäväksi.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.12.2007 22:33

Lainaus: kalmakalle

Viisas veto kertoa sille nää oireet.

Pakko, vaikka se vaikeaa onkin.

Lainaus: AuroraBorealis

Oli niistä apuakin, mutta tuntu että ne turrutti mut kokonaan (lääkäri nosti määrää aina kun kävin valittamassa lääkkeestä).

Minulle sanottiin että jos ne toimivat noin niin ne toimivat väärin, joten valitan siitä En haluaisi olla hankala mutta joskus menee vain yli.

Cymbalta on se mitä käytän ja on paras masennuslääke.

Sinulle ehkä, mutta se on niin henkilökohtaista miten eri merkit toimii että en ihan uskaltaisi yleistää
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.12.2007 22:41

Lainaus: Funereal Soul

en ihan uskaltaisi yleistää

Joo viisasta. Ajattelin vaan jos kysyisit, kun nää vaikutta 2 suuntaisesti, eikä tule mitään ylimääräistä pöhnää.
  • Lähetetty: 22.12.2007 22:48

Joo viisasta. Ajattelin vaan jos kysyisit, kun nää vaikutta 2 suuntaisesti, eikä tule mitään ylimääräistä pöhnää.

Pitää katsoa. Jos lääkäri katsoo aiheelliseksi ehdottaa eri lääkettä, niin menen mieluummin hänen mielipiteensä ja suosittelujensa mukaan. Ei siis millään pahalla, mutta uskon että ammattilaisena hän tietää paremmin
  • Lähetetty: 22.12.2007 22:49
DeadlyNightshade
niin on ja todella viisasta onkin. vaihtelen vaan kokemuksia tästä aiheesta.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.12.2007 23:13

vaihtelen vaan kokemuksia tästä aiheesta.

• Lähetetty: 22.12.2007 23:23

vaihtelen vaan kokemuksia tästä aiheesta.

Jeps, ymmärsin, ja se on tarkoituskin, joten hyvä että juttelet täällä :>

Onko sinulla muuten sivuvaikutuksia tullut, jos on niin minkälaisia?
  • Lähetetty: 22.12.2007 23:27
DeadlyNightshade

Olin väsynyt fevariinista ja oli olo kuin olisi pöhnässä. mielialat vaihteli nopeasta hitaaseen. nyt on ollut parempi lääkitys toi cymbalta
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.12.2007 04:25
Masennus todettu ja lääkitys ollut päällä reilun vuoden. Lääkkeet näyttävät tehoavan ja pitävät minut edes jotenkin toimintakykyisenä. Enää en saa järkyttäviä raivareita pienistäkin asioista ja muutenkin mieliala on positiivisella puolella.
Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.12.2007 09:42
Minulla tässä on vuoden verran ollut lääkitys.. Sairaalasta pääsin ihan äskettäin. Lääkitystä tarkoitus jatkaa viellä ainaki kesään asti.

Nuo pillerit on vaikuttanu mun elämään positiivisesti. Kyllä niitä ahdistuskohtauksia tulee edelleen ja viiltely ei ole mihinkää hävinny.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit