Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Synkät paikannimet.

Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 01.01.2008 15:28
Hämeenlinnan suunnalla on paikka nimeltään Syrjäntaka. Ja meidän mökin lähellä sijaitsee Takaperä...molemmat taitavat sijaita siellä jumalan selän takana
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.01.2008 12:02
Helvetin puisto, se on toodella hieno paikka! Siellä on tosi kaunista luontoa ja jylhiä kallioita.
Kirjoittanut: Khissa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.01.2008 12:44
NoOo Kotkan Onnelahan on sattuneista syistä muotoutunut paikallisten huulilla "Tuonelaksi". :[
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2008 15:34
En nyt tiedä onko tämä niin synkkä, mutta olen aina ihmetellyt, mistä Lihasula on saanut nimensä...herättää aika karmaisevia mieikuvia... niin ja vielä Suolijärvi
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.01.2008 19:48
Kalmosaari Sinne on jotain ruumiita kuulemma haudattu, olen käynyt. Aika hämärä paikka, synkkyys tuntuu ilmassa.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.01.2008 20:03

Lainaus: Banshee

Kalmosaari Sinne on jotain ruumiita kuulemma haudattu, olen käynyt. Aika hämärä paikka, synkkyys tuntuu ilmassa.

Katos mun viesti ekalta sivulta.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2008 22:16
keski-suomesta löytyy pimeänkorventie ja mörkölänmutka.
Kirjoittanut: Gothic (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.01.2008 22:24
en tiiä kuulostaako paikannimi maanselkä ollenkaan synkältä mutta semmoisella alueella asuttelen ja tuntui jotenki sopivan tähän aiheeseen.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.01.2008 22:50

Lainaus: Gothic

en tiiä kuulostaako paikannimi maanselkä ollenkaan synkältä

Joo-o. On se toosi synkkä. Niinkuin Jyväskyläkin. Kylä missä ei ole kuin jyviä. Synkkä on joo. Niin mainitsin vaan siks kun asun siellä. Mun serkku asuu muuten Lahdessa. Tiesitkö?
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 19.01.2008 23:33

Lainaus: Deadboy

Mun serkku asuu muuten Lahdessa

öy nöy...mitä se sit meinaa jos oon syntyny lahessa ja asunu siel 22 vuotta... ***** paikkahan se on et kyllä sen voi tänne listata ihan huoletta
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit