Gootti.net

Synkät paikannimet.

Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.06.2010 03:04

Lainaus: Iiriva

Kerta nyt myös satuhahmoista puhutaan, Nastolassa on sellainen alue kuin Turranmetsä. Sieltä löytyy Haltiapolku, Lumikintie, Jöröntie, Tuhkimonpolku jne...

Itse olen myös noita nimiä ihastellut joskus. Sieltä löytyy myös mm. Viisaantie ja Ruususentie. (vai oliko se polku?) Lisäksi siellä on tie joka kiertää pienen alueen ympäri, sitä kutsutaan nimellä Satukaari. Itselläni asuu sukulaisia tuolla Turranmetsässä ja olen pienestä pitäen ollut kateellinen, sillä olisin itsekkin halunnut asua jossain niin hienon nimisellä tiellä. Ah, Satukaari... tulee lapsuuden muistot mieleen.
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2010 10:24
Itse tunnen ainoastaan Örkkipellontien... Mutta onhan sekin aika valottoman kuuloinen.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.07.2010 21:44
Sain juuri tänään kuulla, että edellinen osoitteeni on joskus kultaisella kuusikymmentäluvulla ollut Kalmanmäentie O_o Tiessä todella on pieni mäki ja se on aiemmin päättynyt peltoon, joka nyttemmin on rakennettu täyteen omakotitaloja. Liekö siinä sitten ollut hautausmaa? Paikka tosiaan Nokialla ja tie tunnetaan nykyisin Orelinkatuna.
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2010 11:06

Lainaus: groomeri

Sain juuri tänään kuulla, että edellinen osoitteeni on joskus kultaisella kuusikymmentäluvulla ollut Kalmanmäentie O_o Tiessä todella on pieni mäki ja se on aiemmin päättynyt peltoon, joka nyttemmin on rakennettu täyteen omakotitaloja. Liekö siinä sitten ollut hautausmaa? Paikka tosiaan Nokialla ja tie tunnetaan nykyisin Orelinkatuna.

Heh, heti tuli sellainen mieleen että jos kyseisen tien nimi on muutettu etteivät mahdolliset tontin tai talon ostajat pelästyisi. Eihän sitä kovin moni lapsiperhe varmaankaan pitäisi Kalmanmäentie nimisestä paikasta, jos vaikka joutuisi asumaan vanhan hautausmaan päälle...

Tampereellahan on sitten ainakin "Ristinarkku" niminen kaupunginosa. Jos ei sitä ole jo joku sanonut.
Kirjoittanut: Lucile (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 30.07.2010 06:18
No enpä tiedä paikan nimistä, mutta tuli aiheesta mieleen meillä päin oleva tien viitta jossa on allekkain hautausmaa ja lihansavustamo. Yleinen naurun aihe
Kirjoittanut: Mad Scientist (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2010 20:49
Merimaskussa on tie, jonka nimi on Hylkyhaudantie. 8-tien varrella kohti Raumata on musta liikenneopaste, jossa lukee Taantumus.
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2010 00:16
Kuusaankoskella on tie nimeltä mörkölinja.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.08.2010 21:26
Yks mikä tulee mieleen on asuinpaikkani Kulosaaren lähellä sijaitseva hautausmaa, jonka nimi on "Leposaari". Jotenkin rauhallisen pelottava, ei sellainen "iiik" vaan sellainen, utuinen.

Goottipisteitä vaan sateli kun sitä valokuvaajaa haastateltiin Leposaaressa sitä "Vuoden Synkin Juhla" -leffaa varten
Kirjoittanut: wampyr 95 (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2010 17:33
Minä olen kotoisin Kouvolasta, täällä lähellä on Rautakorpi. (Not so scary)
Kirjoittanut: Black sun child (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2010 18:53
Lapinlahdella hautuumuan vieressä kulkeva tie oli joskus Kalmistontie, muistaakseni vaihtoivat sen pois
piti ihan rekisteröityä tänne kommentoimaan kun satuin eksymään
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit