Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Synkät paikannimet.

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.05.2008 21:14
Olen kotoisin Tampereelta, ja siellä, muistaakseni jossain Nokian suunnalla on semmoinen kuin Murhasaari !
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.05.2008 22:07

Lainaus: eyrie

Hehheh, musta on aina ollut hupaisaa Örkkitie

Sellainen kuin Örkkiniityntie löytyy myös.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.05.2008 20:48

Lainaus: Swanette

Sellainen kuin Örkkiniityntie löytyy myös.

Jotenkin hupaisaa, tulee mieleen Lord of the Rings aina örkeistä..
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 29.05.2008 11:53

Lainaus: SirMarylee

Jotenkin hupaisaa, tulee mieleen Lord of the Rings aina örkeistä..

Niinpä! Ja muistaakseni aika lähellä sitä Örkkiniityntietä on myös paikka nimeltä Keski-Metsämaa, siitä taas tulee aina mieleen Keskimaa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.05.2008 13:02
Kerta nyt myös satuhahmoista puhutaan, Nastolassa on sellainen alue kuin Turranmetsä. Sieltä löytyy Haltiapolku, Lumikintie, Jöröntie, Tuhkimonpolku jne...
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.11.-0001 00:00

Lainaus: Iiriva

Kerta nyt myös satuhahmoista phutaan,Nastola0sa on s%llainen alue kuhn Turra@metsä. ieltä löytyy Haltiapolku, Lumikintie, Jöröntie, Tuhkimonpolku jne...

OOH!! SINNE!!  title
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.06.2008 18:30

Lainaus: Swanette

Niinpä! Ja muistaakseni aika lähellä sitä Örkkiniityntietä on myös paikka nimeltä Keski-Metsämaa, siitä taas tulee aina mieleen Keskimaa.

Aivan! Kuinka nerokasta, taidan muuttaa sinne..
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.06.2008 22:47
Meillä oli joskus mökki Ruoveen ja Vilppulan rajalla paikassa nimeltä Syrjä. Siellä oli myös akankallio, johon joku kuuluisuus (muistaakseni Galenkallela) oli joskus piirtäny noidan ja sitä sitten on aina vahvistettu joten se kuva on siellä edelleen. Vilppulassa sijaitsee myös Kolho niminen paikka... ja tunnelma on sen mukanen oon meinaa syntyny ja kasvanu siellä. Ja sitten offtopikkaan, eli sukunimissäkin on aika julmia välillä, esim. Hauta-aho.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 30.08.2008 21:48
Minä muutin juuri Keskiyöntielle
  • Lähetetty: 31.08.2008 00:34

Lainaus: Iiriva

Minä muutin juuri Keskiyöntielle

Heh, poikaystäväni taitaa itse asiassa asua jonkun parin kilometrin päässä tuosta, hänen luonaan hengaan nytkin (Sori offaus, oli pakko mainita..)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit