Gootti.net

Synkät paikannimet.

Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.08.2008 00:56
Oon töissä sellaisessa yrityksessä, jossa paikannimien kanssa ollaan läheisessä yhteistyössä, jos nyt noin voi ees sanoa, ja on oikeesti olemassa sellainen pelto kuin "Tuletänne Pelto".
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.09.2008 12:17

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

on oikeesti olemassa sellainen pelto kuin "Tuletänne Pelto".

Meidän mökin takana sijaitsevan pellon nimi on P**kamaa.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 01.09.2008 12:58

Lainaus: BronzeRain

Meidän mökin takana sijaitsevan pellon nimi on P**kamaa.

Ja minä olen uinut Paskolammessa. Huolestuttavinta on, että se vesi siellä oli itse asiassa väriltään likaisenruskeaa...

Omituisista suomalaisista paikannimistä on muistaakseni olemassa jokin kirjakin, en kyllä yhtään muista sen nimeä tai mitään. Sitä olisi mielenkiintoista lukea. Muistelisin kyllä, että suurin osa siinä olevista paikannimistä saattaa olla vain huvittavia, mutta eiköhän sieltä joitain synkkiäkin löydy.
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.09.2008 15:59
Hausjärvellä sijaitsee pieni kylä nimeltään Turkhauta. Tarina kertoo että nimi olisi tullut siitä että krimin sodan aikana alueelle olisi ammuttu turkkilaisia.. Mutta tämä on fiktiota. Oikeesti nimi tulee siitä kun 1800 alussa siellä tehtiin paljon ns hautatervaa jota sitten vietiin Turkuun hämeen härkätietä piktin.. Looginen ja silleen osuva nimi paikkakunnalle. Tosin nimi on sanoisinko hivenen synkähkö.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.09.2008 13:29
Just tuli töissä vastaan paikka nimeltä Hautaketo Mä haluun käymään siellä mutta mistä vetoo ettei siellä mitään hautoja oo
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 02.09.2008 17:17
Hämeenlinnassa, Jukolassa on paikka nimeltään Kalmanmäki...se on rautakautista polttokalmistoaluetta.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.09.2008 22:03

Lainaus: blackwolver

Hämeenlinnassa, Jukolassa on paikka nimeltään Kalmanmäki...se on rautakautista polttokalmistoaluetta.

Pisti kans joskus silmään tuo..
Kirjoittanut: SpiritusDeath (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.04.2010 14:50
Juvalta löytyy Pirunvuorentie ja on kyllä niiin korvessa..
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Fenrisulfur
  • Lähetetty: 05.04.2010 14:55
Turusta löytyy Varissuo

Suomessa on myös suolijärvi niminen paikka.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2010 16:18
Meilläpäin onkin uhrilähde, hieno paikka Vesilähde mettän keskellä.
Sitten on Loukkulampi ja loukkulantie
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit