Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Synkät paikannimet.

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.01.2008 19:25
Tuossa heti kahdenkymmenen metrin päässä tästä, missä nyt istun, lähtee Umpirämeentie. En tiedä onko se mitenkään erityisen synkkä, mutta minusta kiva nimi. Joskus kun katosin listaa maa-alueista jotka ovat isukin omistuksessa, huomasin metsäläntin jonka nimi on Nälkäkorpi. Sen vieressä on peltotilkku nimeltä nälkäpelto. Nimi lupaa hyvää satoa...
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.04.2008 18:03
tää mennöö nyt vähän ohi, mutta kun Hämeenlinnassa sijaitsee Vanajavesi ja täällä sitten offcourse järjestetään tottakai Vanajafestarit niin Wirtasen Tontsa tässä joskus heitti (ei siis miulle vaan ihanalle yläasteemme musiikin opettajallemme Panu-Ilari Mikkolalle, kun samoilla festareilla soittelivat) että: "Vainajavesi ja Vainajafestarit, hilpeetä porukkaa täällä Hämeenlinnassa. Oon kuullu että moni tekee itsemurhia hukkumalla tohon järveen.." Olisin niin halunnu nähä opettajan ilmeen siinä vaiheessa :P
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.05.2008 20:29
maailmanhauta (paikallisnimi, ei karttanimi) löytyy korvesta jonkin matkan päästä kouvolasta, luumäki lienee siitä lähin taajama.
susihaudankangas siitä jonkin matkan päästä kans, raatolampia suomessa kai on useita. veripellotkin täältä löytyvät.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.05.2008 20:36
en ole ihan varma joko olen tän tänne laittanut mutta jossain päin Puulaa (Saimaaseen yhteydessä oleva järvi jonka rannalla otava on) mun mielestä on semmonen kun raatosaari.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.05.2008 22:20
On Puulalla Raatosaari.

(*tietää, koska suku omistaa saaren Puulalta ja koska käytti myös googlea -.-'*)
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.05.2008 22:33
Mörkölinja hihii.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.05.2008 23:16

Lainaus: Iiriva

(*tietää, koska suku omistaa saaren Puulalta ja koska käytti myös googlea -.-'*)

on se hyvä että joku muukin tietää. aika yllättävää.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Morningstar_
  • Lähetetty: 13.05.2008 21:52
Savukosken Äteritsiputeritsipuolilautatsijänkä ei synkkä mutta hauskan kuulonen
oh ****. Kristiinankaupungissa on kissanpiiskaajankuja!
Kirjoittanut: Isnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.05.2008 04:51
Lasketaanko talo paikaksi? Olen näet kotoisin Unholasta. HOW GOTH IS THAT?!
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.05.2008 18:26

Lainaus: Isnaard

Lasketaanko talo paikaksi? Olen näet kotoisin Unholasta.

No jaa, ainakin isovanhempieni pientila (Lehtola) on nimetty talon mukaan, osoite on siis sen mukaan ja näin paikkakin, tienviittaa myöten.
Eikös esim. kesämökkinsä/tontin voi nimetä miksi haluaa... ja todennäköisesti rekisteröidä paikan em. nimellä. Silloinhan kyseessä on paikka ihan virallisestikin.

Kai se sitten niin menee, että kaikki ne paikat joiden nimet näkyvät kartoilla ja tienviitoissa ovat virallisesti niitä paikkoja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit