Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Facebook - naamakirja! ..Ja muita tarinoita.

Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.02.2009 18:29
Enis oli ii2, sitten tuli irc-galtsu, ja ties mitä kuvagalleriasaitteja sitä tulikaan aikoinaan löydettyä, jokaisen kohdalla oli eka jonninasteinen kielteisyys, kunnes tuli reksiteröityneeksi kun päätti että siitä on ehkä jotain hyötyä. Eli miut voi löytää mm. galtsusta, myspacesta, ja lärviopuksesta. Kaikkialta ei ole vieläkään poistanut tunnuksiaan vaikkei ole vuosiin käynyt. Galtsussa tosin kävin viimeeks lokakuussa. Eli eipä nua pitemmän päälle mitään koukuta, facebookissa käy silloin kun saa e-mailiin ilmoituksen että joku on lähettänyt viestin tai lisännyt ystäväkseen.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2009 19:10
Tulipahan itsekkin liityttyä naamakirjassa gootti.netin ryhmään nyt kun lähi aikoina vähän useammin käynyt tarkastelemassa naamakirjan accoani =)
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2009 17:33
Joo, naamakirjaan kuulutaan täälläkin, toinen sellainen paikka on sitten tämä Irc-Galleria. Eipä muualla sitten näykään.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2009 17:54
Tosiaan, minäkin tempauduin sitten tähän hössötykseen mukaan, ja olen viime aikoina pomppinut siellä suht aktiivisesti. Saa häiriköidä jos löytää ja kunhan ei ole pervo... (olen todella vaikeasti löydettävissä mm. goottinetin ryhmästä)
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.02.2009 18:08
MySpace-profiili minulla on ollut jo kauan. Tehdessäni artistiprofiilia missasin sen kohdan missä ruksitaan se, että "olen artisti" tjms. Nimellä Modnar löytyy tuo jämäprofiili. Pian sen jälkeen tein projektilleni Somnamille tunnuksen, mutta valitettavasti joku kanadalainen Somnambulism-niminen yhtye käytti lyhenteenä projektinimeäni. Siitä tuli sitten myspace.com/s0mnam.

Noin vuosi sitten pikkuveljeni lähetti kutsun Facebookiin ja kirjauduin sisään nähdäkseni profiilisivun. Se oli mielestäni sekava, enkä tajunnut ideaa. Parin kuukauden hiljaiselon jälkeen kokeilin uudestaan ihan kokeilun vuoksi ja kas, yhtäkkiä huomasin olevani koukussa. Aluksi innosti tekemisen paljous ja monipuolisuus, mutta nyt kun niihin on suurimmaksi osaksi kyllästytty, yhteydenpito tuttujen kanssa on sitä kautta kätevää.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.02.2009 18:13
Minä en ole vielä uskaltautunut facebookiin naamaani pistämään Itselläni on irc-galleriassa kuvia ja se riittää itselleni hyvin
Eikö teitä(facebookin käyttäjät) yhtään huoleta joskus kun lukee uutisistakin kun facebookissa sitä ja facebookissa tätä? O.O Eikös siellä ole nyt ollut näitä "identiteettivarkauksia" yms...
  • Lähetetty: 23.02.2009 18:55
Hoh, sen päivän kun näkisi että joku haluaisi olla minä... xD
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.02.2009 19:41

Lainaus: Piiskansiima

Hoh, sen päivän kun näkisi että joku haluaisi olla minä...

Kyllä minulle kelpaisi. Tai ainakin vaatekaappisi kelpaisi. Olen juuri nyt kyllästynyt olemaan minä...
Mutta, eipä minua juuri jaksa huolettaa facebookista yms. uutisointi. Helkkari, saisin olla huolissani 24/7 jos tuollaisista pikkuseikoista stressaisin.
  • Lähetetty: 23.02.2009 20:41

Lainaus: BronzeRain

Olen juuri nyt kyllästynyt olemaan minä...

Liity kerhoon... :/
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2009 10:17

Lainaus: SyllaBoreal

Minä en ole vielä uskaltautunut facebookiin naamaani pistämään Itselläni on irc-galleriassa kuvia ja se riittää itselleni hyvin

Eihän sinne FH:hen tarvitse kuvia laittaa, ja profiilikuvakin voi olla mitä tahansa.
Sitten on taas ihmisiä, jotka työntävät sinne kaikki hääkuvista lomakuviinsa. Tietysti FB on helppo foorumi tuollaiseen jakamiseen, koska käyttäjärajaus voidaan tehdään kuva kuvalta (niin halutessaan...). Ai niin, se käyttöoikeushan siirtyy sitten samalla sille FB:lle...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit