Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

• Vastaa
Animeconis, tai oikeastaan hesen edes venasin ystävää ku jono yletty ovelle asti... Niin, siitä käveli ohi 4 miestä. Yhs niistä kurkkas mun päivänvarjon alle levee hymy naamallaan ja toinen kysy et sataako, mut ne ei pysähtyny siihen joten en vastannut, hymyilin vaan somasti
  • Vastaa
Tänään kun kävelin tyhjällä kadulla niin 2 pikku kakrua vaihtoi juosten tien toiselle puolelle minut nähdessään. Tuijottivat pitkään oltuani jo kaukana niistä..

Tyttö.

• Vastaa
Ei mua yleensä huomioida Muistan vaan kerran kaupassa, kun yksi pikkutyttö kysyi äidiltä saaks se samanlaisen hameen kun mulla (repaleinen noitahame)....

mummo eerikson

• Vastaa
Jees, minua katsotaan, vaikken mitenkään erikoisesti aina pukeudu.. harvoin minulla on edes meikkiä naamassani Lapsukaiset kyllä väistävät Käytän pituuttani hyväksi pelotteluun

Olin täällä, olen siellä huomenna

• Vastaa

Lainaus: nigrae ex ruris meus

Rauma nyt on aika ***** kaupunki, kerran kävin RMJ:n aikana katsomassa millaista porukkaa sielläpäin Suomea on ja ei vakuuttanut. Tosin moni siellä oli ehkä ulkopaikkakuntalainen.
Kun eihän raumalaiset edes puhu suomea.

Mutta voi ***** mikä mesta.

Ehh, raumalaiset ei puhu suomea? Kyllä mä vaan puhun Ja eihän tää mikään paras paikka oo, mutta ei mulle ainakaan olla mitään huudeltu....

You have blood on your face.

• Vastaa
Tuossa muutama viikko sitten odotin bussia keskustaan ja pysäkillä oli joku vanha nainen. Hän katsoi minua päästä varpaisiin ja alkoi kyselemään minulta sattuuko nuo lävistykset jne.. Sitten hetken päästä hän totesi: Kai sinä olet ihan hyvä ihminen
  • Vastaa
Minä olen niin normiernu ettei minua edes huomata. Joskus kyllä tulee näitä "Annatko ********", "v*tun ruma ernu" ja "phihihikattokaa, kun läski" ja osoitukset päälle -ihmisiä vastaan, aika tehokkaasti laskee itsetuntoa kun saa ihan vierailta ihmisiltä noinkin kaunista kommenttia.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Muokkasi: Paper
  • Vastaa
Kuinka moni on kohdannut näitä ns. "pissis"henkilöitä, kun joiden ohi kulkee, aloittavat ne eläimellisen "ihhih ihhih ihihihiihih" apinoinnin? Rasittavia eliöitä, saavat näyttämään itsensä typeriltä julkisesti.

Tyttö.

Ihan mukavasti täällä Porin suunnassa välillä saa jotain sontaa niskaansa, mutta ei se mua liikuta. Kunhan ei ketään käsiksi käy niin sanokoon tai tehköön mitä lystää. ^_^
  • Vastaa
Viikon naurut sain tänään kaupungilla kävellessäni eräältä puliukolta. Jupisi jotakin ohittaessaan minut ja huusi sitten perääni: "Mansikkamaan variksenpelätti!".

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (zoeq). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!