Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.07.2008 21:42

Lainaus: nigrae ex ruris meus

Mutta voi ***** mikä mesta.

Saako kysyä, missä seitsemännessä taivaassa itse asut?
Itse olen aivan hyvin ymmärtänyt Raumalaisia.
Kirjoittanut: nigrae ex ruris meus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.07.2008 21:50

Lainaus: poison

Saako kysyä, missä seitsemännessä taivaassa itse asut?
Itse olen aivan hyvin ymmärtänyt Raumalaisia.

Oulussa. Onhan tämä kaukana taivaasta..
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.07.2008 22:52

Lainaus: nigrae ex ruris meus

Rauma nyt on aika ***** kaupunki, kerran kävin RMJ:n aikana katsomassa millaista porukkaa sielläpäin Suomea on ja ei vakuuttanut. Tosin moni siellä oli ehkä ulkopaikkakuntalainen.
Kun eihän raumalaiset edes puhu suomea.

Mutta voi ***** mikä mesta.

Bo ehkä ei kannata suurimpien festareiden aikana muodostaa mielipidettään kaupunkilaisista, jotka festaripaikka kunnalla asuu. Ne on kaikki joko kännissä tai liian kyrpiintyneitä melustä ollakseen ystävällisä/ymmärtäväisiä ketään kohtaan.
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2008 23:42

Lainaus: Nocturne

Ne on kaikki joko kännissä tai liian kyrpiintyneitä melustä ollakseen ystävällisä/ymmärtäväisiä ketään kohtaan.

Paitsi että olen aina osunut mukavien taksikuskien kohdalle olen muutaman festarin käynyt läpi ja juu, jokainen kerta jonka olen taksilla matkustanut on ollut se kaikista kiireisin ja myöhäisin ja sitärataa. Silti kuskit ovat olleet erittäin mukavia ja rempseitä (miehiä). Kuitenkin kun on totuttu niihin jotka vain yrmyttävät ja äyskivät.

Joo, offia pikkusieluiselta (:
Kirjoittanut: Mustasurma (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2008 02:41
Varsin huvittava tapaus sattui tänään, kun olin kaverin kanssa uimassa. Olin juuri menemässä portaita ylös hyppytorniin siitä vierestä ja niin kovana jätkänä (isottelee kavereilleen) piti sitten tokaista: "Goottihevari!" Anteeksi, kuinka? Ensin vain irvistin tälle, mutta parin hetken päästä rupesi jo huvittamaan mokoma. Taitaa olla mielikuvitus vähän vähissä? Kyllä minua on hevariksi kutsuttu - ihan liiankin monta kertaa huoh - ja gootiksikin, mutta että goottihevari?
Kirjoittanut: Mystica (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2008 11:56
Kaikista hauskin juttu oli, kun kävelin rautatieaseman seutuvilla ja ohi kulki kaksi keski-ikäistä miestä, joista toinen möläytti: "Teinit käyttää goottivaatteita..." ja mulla on ikää ens vuonna jo 30 vuotta. Taisin samalla keikalla joutua näyttämään papereita kun ostin tupakkaa kiskalta.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.07.2008 19:22

Lainaus: Mystica

Kaikista hauskin juttu oli, kun kävelin rautatieaseman seutuvilla ja ohi kulki kaksi keski-ikäistä miestä, joista toinen möläytti: "Teinit käyttää goottivaatteita..." ja mulla on ikää ens vuonna jo 30 vuotta. Taisin samalla keikalla joutua näyttämään papereita kun ostin tupakkaa kiskalta.

Hih, tuohan on vain positiivista.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.07.2008 21:51
Helsingin reissu ohitse ja. Aika mielenkiintosta. Huvittavin tapaus sattui kenties tos lauantaina kun kaverin kanssa istuttiin rautatieaseman edessä viettämässä lepotaukoa, ja joku noin ehkä 70 vuotias mummeli käpsyttelee ohi ja ohimennen tokaisee meikäläiselle että sulla on tavattoman upiat kengät.
Kirjoittanut: Mystica (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2008 22:06

Lainaus: Tiragen

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

Tuo oli niin hyvin sanottu, etten osaisi paremmin sanoa! Kiitos sanoistasi. Joskus kuitenkin tuntuu, että kaikella kärsimyksellä ei ole tarkoitusta, vaan se on "turhaa tuhlausta" koska elämä on lyhyt.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2008 19:36
Olipa äsken yksi kappale minää, ja yksi kappale pakettiautoa jonka sisällä oli kolme miestä. Mies 1 huutaa mies 2:lle "vihellä, vihellä ny, kato ny tota!!" Mies 2 toteaa tähän: "vtu, emmä osaa viheltää". Mies kolme toteaa vielä päälle päätteeksi: "hyvä p*rse!!".

Minä nauran.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit