Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2008 19:45
Animeconis, tai oikeastaan hesen edes venasin ystävää ku jono yletty ovelle asti... Niin, siitä käveli ohi 4 miestä. Yhs niistä kurkkas mun päivänvarjon alle levee hymy naamallaan ja toinen kysy et sataako, mut ne ei pysähtyny siihen joten en vastannut, hymyilin vaan somasti
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2008 21:54
Tänään kun kävelin tyhjällä kadulla niin 2 pikku kakrua vaihtoi juosten tien toiselle puolelle minut nähdessään. Tuijottivat pitkään oltuani jo kaukana niistä..
Kirjoittanut: Marras (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.07.2008 12:29
Ei mua yleensä huomioida Muistan vaan kerran kaupassa, kun yksi pikkutyttö kysyi äidiltä saaks se samanlaisen hameen kun mulla (repaleinen noitahame)....
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2008 12:44
Jees, minua katsotaan, vaikken mitenkään erikoisesti aina pukeudu.. harvoin minulla on edes meikkiä naamassani Lapsukaiset kyllä väistävät Käytän pituuttani hyväksi pelotteluun
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2008 13:11

Lainaus: nigrae ex ruris meus

Rauma nyt on aika ***** kaupunki, kerran kävin RMJ:n aikana katsomassa millaista porukkaa sielläpäin Suomea on ja ei vakuuttanut. Tosin moni siellä oli ehkä ulkopaikkakuntalainen.
Kun eihän raumalaiset edes puhu suomea.

Mutta voi ***** mikä mesta.

Ehh, raumalaiset ei puhu suomea? Kyllä mä vaan puhun Ja eihän tää mikään paras paikka oo, mutta ei mulle ainakaan olla mitään huudeltu....
Kirjoittanut: SiriusBlack (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2008 10:37
Tuossa muutama viikko sitten odotin bussia keskustaan ja pysäkillä oli joku vanha nainen. Hän katsoi minua päästä varpaisiin ja alkoi kyselemään minulta sattuuko nuo lävistykset jne.. Sitten hetken päästä hän totesi: Kai sinä olet ihan hyvä ihminen
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.08.2008 10:42
Minä olen niin normiernu ettei minua edes huomata. Joskus kyllä tulee näitä "Annatko ********", "v*tun ruma ernu" ja "phihihikattokaa, kun läski" ja osoitukset päälle -ihmisiä vastaan, aika tehokkaasti laskee itsetuntoa kun saa ihan vierailta ihmisiltä noinkin kaunista kommenttia.
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • • Muokkasi: Paper
  • Lähetetty: 01.08.2008 22:07
Kuinka moni on kohdannut näitä ns. "pissis"henkilöitä, kun joiden ohi kulkee, aloittavat ne eläimellisen "ihhih ihhih ihihihiihih" apinoinnin? Rasittavia eliöitä, saavat näyttämään itsensä typeriltä julkisesti.
Kirjoittanut: Ane (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.08.2008 23:21
Ihan mukavasti täällä Porin suunnassa välillä saa jotain sontaa niskaansa, mutta ei se mua liikuta. Kunhan ei ketään käsiksi käy niin sanokoon tai tehköön mitä lystää. ^_^
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.08.2008 00:23
Viikon naurut sain tänään kaupungilla kävellessäni eräältä puliukolta. Jupisi jotakin ohittaessaan minut ja huusi sitten perääni: "Mansikkamaan variksenpelätti!".
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit