Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.08.2008 10:52
Odotin eiles bussia Itäkeskuksella lähteäkseni töistä kotiin, kun siinä läheisellä penkillä istui spurgu. Ensin hän tuntui mumisevan vain itsekseen, mutta sitten hän alkoi haukkua jokaista ihmistä siinä. Lopulta hän sitten ilmeisesti osoitti sanansa minulle, sillä olin ainoa nainen paikalla: "Annatko h*ora pyllyä?" En edes vaivautunut katsomaan mieheen, mutta huomasin parin randomin nuorukaisen mulkaisemaan spurguun pahasti. Hmm, siitä tulikin sitten ihan kiva olo, kun tajusin, että ihan tuntemattomatkin ilmaisivat ärtymyksensä miehen sanoja kohtaan, eivätkä alkaneet tuijottaa minua tai nauraa, kuten valitettavan monilla nuorilla on tapana. O.o
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.08.2008 17:13

Lainaus: Paper

Kuinka moni on kohdannut näitä ns. "pissis"henkilöitä, kun joiden ohi kulkee, aloittavat ne eläimellisen "ihhih ihhih ihihihiihih" apinoinnin?

*Tassu nousee ylös*
Valitettavasti näihinkin on tullut törmättyä. Saavat kyllä itsensä näyttämään niin tomppeleilta että tuskin itsekään tajuavat koko asiaa, tärkeintä on vaan että itellä on hauskaa ja että tämä "ärsytettävä" osapuoli kettuuntuisi mahdollisimman paljon. Eipä noista tarvi välittää.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.08.2008 17:45

Lainaus: Tiragen

Lainaus: Paper
Kuinka moni on kohdannut näitä ns. "pissis"henkilöitä, kun joiden ohi kulkee, aloittavat ne eläimellisen "ihhih ihhih ihihihiihih" apinoinnin?

*Tassu nousee ylös*
Valitettavasti näihinkin on tullut törmättyä. Saavat kyllä itsensä näyttämään niin tomppeleilta että tuskin itsekään tajuavat koko asiaa

*käpälä nousee pystyyn* näitä riittää kaikkialla. eivät ne tajua että sen lisäksi että antavat itsestään ah niin tyhmän kuvan, ovat myöskin epäkohteliaita.vois miun puolesta käytöskouluun laittaa.
Kirjoittanut: SiriusBlack (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.08.2008 22:37
Kovin lapsellista käytöstä sellainen huutelu,kikatus ja käkätys.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2008 00:52
Minua v****tti suorastaan kun minut raahattiin sinne lomaresortille Egyptiin. No, en oikeastaan pukeutunut millään yleisellä tyylilläni kun piti olla muutenkin niin vähän päällä kuumuuden takia, ja valkoinen pitsihame oli yleisin vaatetukseni.. Yhtenä iltana tallustellessani Buffet-jonossa illallista saalistamassa, tutumpi musta hame ylläni, mustat sukkikset ja ballerinat niin yks playboy mimmi, tekoblondi botoksinaamainen sanoo minulle italiaksi "le mie condolianze" ja kävelee ohitse tekotissit heiluen. olisi tehnyt mieli motata naamaan ja isäni kun kuuli saman kommentin oli juuri meinannut mennä perään. Eli se sano "my condolances", mikä ihme se onkaan suomeksi..siis osaanoton toivotus että olen muka mustissa kun suren jotain kuollutta..
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.08.2008 00:57

Lainaus: Amelia De Vlarie

"my condolances", mikä ihme se onkaan suomeksi..siis osaanoton toivotus että olen muka mustissa kun suren jotain kuollutta..

tuo ei yllätä yhtään. tuolla italiassa ja siellä päin se on itsestäänselvyys että mustissa olija on mustissa koska on suruaika. sielläpäin ei olla todennäköisesti edes kuultu semmoisesta kuin gootit.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.08.2008 02:04
Voihan se olla ************.. Nimenomaan juuri koska se on perinne kuolleita surevalle... Mutta goottityylihän lähinnä ottaa siitä pohjaakin.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2008 15:41

Lainaus: darkAngel

sielläpäin ei olla todennäköisesti edes kuultu semmoisesta kuin gootit.

Olet oikeassa siinä mielessä, että gootteja on älyttömän huomattavasti vähemmän kuin esim saksassa tai suomessa. Mutta ne ovat tunnettuja täälläkin päin. Ja en olisi yhtään edes huomannut jos tuollainen kommentti olisi tullut ihan hymyn tai vaikka nyökkäyksen kera, naisen ilmiselvä ivallisuus otti vain kunnolla päähän. Hän selvästi katseli minua halveksuen. ehkä komenttini oli vähän hiomaton..
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.08.2008 17:53
Espanjassa kuulemma löytyy kunnon vampyyrigootteja vähän enemmänkin, jotka kantavat pullossa sian verta. Siellähan on kauniit goottilaiskirkot ja kaikki. Kaveri siellä ollessaan oli nähnyt Barcelonassa jonkun Morticia -tyylisen kaupan.

Pissisten hihittely, hah itseä nauratta vaan ne enemmän. Siskon kanssa kuljettiin tänään keskustassa ja eikös kaksi t-paita+farkut+dakinen reppu -tyttöä oikein pysöhtyny ja kikattanu meille. Sisarellani oli vaaleanpunainen lolitamekko ja minä olin tapani mukaan mustissa. Sanoin vaan siskolle että: "Kyllä muakin vatuttais olla noin tavallinen."
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.08.2008 19:06

Lainaus: darkAngel

tuo ei yllätä yhtään. tuolla italiassa ja siellä päin se on itsestäänselvyys että mustissa olija on mustissa koska on suruaika. sielläpäin ei olla todennäköisesti edes kuultu semmoisesta kuin gootit.

Juu ja meidän koululla oli kerran jotain italialaisia vaihto-oppilaita, niin minua luultiin yhdeksi niistä, sillä näytin muka niin italialaiselta gootti vaatteineni. Ja myös kadulla on tullut ihmisiä vastaan, jotka ovat toisilleen kuiskineet "kuinka italialaiselta tuokin neito näyttää".
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit