Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.08.2008 19:21

Lainaus: Arvet

Toisaalta pinkki muumipaita nahkahousujen ja panosvyön kans vois kyllä olla aika hämärä yhdistelmä!

Tämä olisi kyllä näkemisen arvoinen yhdistelmä. Voipi vaan hyvin olla että tukehtuisin nauruun
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.08.2008 19:50
tosta pituudesta... perskele kun pitää olla näin ruipelo, tosin yleensä paha mulkasu tepsii kaikenmaailma kucipäihin, normi ilmeenäkin menevä "revin_sun_suolet_perCeen_kautta_ulos_ja_syön_ne_n auraen_samalla_psykopaattisesti"-ilme
tepsii kaikkiin pasgiaisiin aina
Kirjoittanut: JapanGoth (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.08.2008 20:37

Lainaus: Stuntgirl

toinen vitosella

Ai ala-asteella?
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.08.2008 21:13
"Siellä missä minä kuljen, kuiskii pissikset ja pyörtyy mummot"

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.08.2008 22:07

Lainaus: Morningstar_

tosta pituudesta... perskele kun pitää olla näin ruipelo, tosin yleensä paha mulkasu tepsii kaikenmaailma kucipäihin, normi ilmeenäkin menevä "revin_sun_suolet_perCeen_kautta_ulos_ja_syön_ne_n auraen_samalla_psykopaattisesti"-ilme
tepsii kaikkiin pasgiaisiin aina

Täällä ollaan 152cm/40kg eli usein tulee porukka isottelemaan... Thainyrkkeilystä on kyllä tälläisessä tilanteessa apua, menee nuo pasgiaiset hiljaisiksi sisäreisipotkusta tai kyynärpäästä Ei se pituus, vaan se raivo.
Ihan näin aiheesta; mulle ei ole paljon huudeltu ikinä, onneksi. Ehkä enemmänkin tuijottelua olen saanut osakseni ja sellaista naureskelua, mutta harvoin on huudeltu. Tosin, olen hyvin taviksen näköinen
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 15.08.2008 22:17
Tänään ajoin skootterilla kännisen lauman ohi niin eiköhän siinä joku älykäs, porsasta muistuttava mieshenkilö loikkaa viereeni 50cm päähän ja huuda täyttä kurkkua että "vitun HUOR*RAAAAAAAAA"

Aww. Omaperäistä.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Banshee
  • Lähetetty: 15.08.2008 22:28
Olin tänään kävelemässä marketin pihassa, ja olin kotona asentanut päähäni sinisen kuiturastahärpäkkeen. Eräs pikkupoika huomasi hiushärpäkkeen ja alkoi huutaa äidilleen: "Äiti kato kato kato kato kato kato kato kato kato kato!!!!!"

Hymyilytti

Muoks. Kirotusvhre
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.08.2008 00:36
Ei sillen oo huudeltu.. syy ehkä vihainen perus ilmeeni ja pituuteni 190.. Paino 103kg.. Silleen vaikk ilme onkin aika synkkä ja vihainen kun liikun.. nii en oikeesti oo vihainen.. se vaan kuuluu mun tyyliin.. heeeeh.. Enkä saa sitä pois naamasta.. mut joo siis eipä oo huudeltu.. Ja jos joku huutaaki nii mitä välii.. antaa koiran haukkua.. vertaus kyll oli loukkaus mukavia koiria kohtaan.. anteeksi..
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.08.2008 12:59

Lainaus: Paper

"Siellä missä minä kuljen, kuiskii pissikset ja pyörtyy mummot"

Tuohon vois vielä lisätä: ...ja siellä ei ruoho viheriöi !!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.08.2008 17:16
Lauantai-iltana kun käveltiin baariin, kuului tien toiselta puolelta: "Hui saatana, kato mitkä kurvit!" Ja sitten wolfvislaukset perään. Hrrrr... Ja ikää oli koko porukalla <18. Mikä minussa on yhtäkkiä alkanut vetämään sakkolihaa puoleensa? O_o
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit