Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.08.2008 20:44
Menin silinteri pääss erääseen teinivaatekauppaan ja siellä 2 teiniä sanoi hiljaa: "söpö"

Kirjoittanut: Fear of Cabbage (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.08.2008 21:03
Ei ole mulle kukaan huudellu.
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2008 17:10
Välillä kuulen jotain saatananpalvojaa takaani kuiskittavan, ei vain jaksa enää kiinnostaa. Täällä kuitenkin aika suuri osa porukasta pukeutuu samantapaisesti, ja vaikka pieni ihminen olenkin niin tuttuinani minulla on monta hiukan pitempivartista tallaajaa. Yleisvaikutelmanikaan ei taida erityisen synkkä olla, hymyilen kuitenkin lähes aina, että josko se olisi myös yksi tekijä, miksi en saa hupaisia/vähemmän hupaisia kiekaisuja osakseni. Kyllä tämä näinkin kelpaa.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.08.2008 19:15
Tänään puliukkoryhmittymä kehuskeli plattareitani komeiksi, mutta kun en edes vilkaissutkaan heihin päin, jupisivat että mikäs nirppanokka tuo on.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 20.08.2008 19:24
en ole ihan varma mutta perääni taidettiin vislailla tänään koulun käytävällä kun kävelin ruokalaan. hmm.. hieman häiritsevää.
Kirjoittanut: Vennu (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2008 20:01
Tänään kävi koulussa huvittava juttu:
seisoskeltiin siinä kaverin kanssa koulun pihalla, aivan niin kuin ennenkin. Ne naapuriluokkien poikaporukat seisoo siinä vähän kauempana ja puhuvat jotakin hiljaa ja vilkuilevat. Sitten eräs Makkis, entinen tuttu, kävelee kohti ja huudahtaa suureen ja mahtailevaan äänen: ''Oo... koulun goottikuningatar, tämä on suuri kunnia...''
Hymähdin ja otin pienen askeleen eteenpäin, ja silloin Makkis säikähti ja lähti karkuun minkä kerkesi. oli meillä kaverin kanssa nauramista. Pojat olivat varmaan lyöneet vetoa, paljonko lie Makkis saanut, kun oli ''uskaltanut'' tulla minulle tuollaista sanomaan
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.08.2008 21:52
"Näytät ihan joltai kantrigootilta" by pikkusisko kun olin aamulla kouluun lähössä
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.08.2008 10:37
Tässä jokunen päivä sitten olin tulossa töistä, kun noin keski-ikäinen nainen minut pysäytti ja sanoi "Anteeksi saanko kysyä mistä olet noin ihanan nahkahameen ostanut?" kiittelin sitten, vastasin kysymykseen ja kohteliaasti korjasin, että hame on kylläkin tekonahkaa. Kyseessä siis oli Morticiasta ostamani tekonahkainen melko lyhyt d-lenkein koristeltu hame.
Kirjoittanut: Lita (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.08.2008 16:44

Lainaus: BloodShot

Mua sanotaan verenimijäks, ja kysytään et "onks Tokio Hotel hyvä??".

Hittovie, multa kysellään tota tokio hotel-juttua kanssa täälläpäin missä asun. Oon uusi täällä ni paikalliset pikkulapset tuppaa huutelee ja kyselee. Alkuperältäni lappeenrantalainen ja siellä mut heitettiin portaistakin kerran sen takia että olin koulun ainoa muka erilainen. Joku päivä palaan takas ja saavat nähdä kuinka paljon vahvempi musta on kasvanu näiden vuosien aikana :>
Kirjoittanut: Lita (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.08.2008 16:50
Ja usein ulkona ollessani kuulen paaljon kuinka ihanat kengät ja hiukset minulla muka on. Ikähaitarilla 5-60vuotiaat joskus kehuvat. olen kyllä kuullut paljon 'pahaakin' vanhemmilta ihmisiltä. Ja kun tuolla oli keskustelua että kun gootit on muotia, se huutelu ja muu erilaisten töllöttäminen saattaa loppua, mutten oikein usko. En usko että tuo ihmisten ihmetteleminen loppuu ikinä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit