Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

• Vastaa
Tämä ei varsinaisesti liity huuteluun, mutta vaihtoehtoisen näköisen kansan "ahdisteluun" kuitenkin. Minua ottaa suuresti päähän ihmiset, jotka näpsivät valokuvia ilman lupaa. Esimerkki tapaus: odotan että kaverini käy pankkiautomaatilla, ohitse kävelee mies, joka mukamas vaan kantaa kameraa linssi minuun päin (linssin luukku on auki). Juuri kun hän on kohdallani kuuluu klik! Mies kävelee pari askelta eteenpäin , nostaa kameran ja katsoo ruudusta millainen kuva tuli kävellessään pois
Harvinaisen usein nämä salakuvailijat ovat ihan vaan suomalaisia, eivätkä mitään japanilaisia turisteja. On vaan aika rasittavaa päätyä jonkun albumiin ollessaan ihan vaan ulkona ja lisäksi kuvan ottaminen ilman kohteen lupaa on kuulemma laitonta. Opettelisivat kysymään lupaa, jos on pakko saada näpsiä.

"tell me no more stories, and i'll tell you no lies"

• Muokkasi: missEmily
  • Vastaa
Olen ylpeä äidistäni, joka toisin kuin monet ikätoverinsa, kehui Morticiassa shoppaillessamme erään tytön sovittamaa hametta. Että olin ylpiä, sillä tunnetusti keski-ikäiset katsovat vain nenänvartta pitkin.
  • Muokkasi: Darkness
  • Vastaa
Kävelin tossa kauppaan jokunen päivä sitten siinä oli kaks vanhempaa miestä, ei niinku enempää ois voinu kyylätä Pelkäsivät varmaan että tartutan niihin jtn xD Buahahah!

~*If you sing loud and clear Someone passing by will surely hear you No you can't be afraid*~

• Vastaa
Tänään yksi koulumme saksalaisista vaihto-oppilaista tuli yhtäkkiä kehumaan kenkiäni, vaikken ole koskaan hänen kanssaan ennen jutellut minulla oli sellaiset demonian mustat platformit jalassa. Hauskaa kuulla kehuja aina silloin tällöin.
  • Vastaa
Uudessa koulussani on yksi kolmen tai neljän hengen joukko, joka niin tykkää minua ja hyvää ystävääni dissata. Kyyläävät huvittunut ilme naamoillaan, huutelevat perään kaikenlaista ja näin eespäin. Aiemmin tässä syksyn aikana se ei ole häirinnyt, nyt on tosin alkanut ketuttaa kun tuntuu muutenkin kaikki menevän ihan metsille. Väsyttävän lapsellista touhua se sellainen.
  • Vastaa
Olin lähdössä bussista pois. Odotin siinä ovella sitten ja vieressä istu pari poikaa, ne katto mua ja yks niistä fiksuna poikana keksi sanoa mulle:"Black metal." ja toinen poika sano mulle(tai huuteli vaimeasti),että "saatanan palvoja!" En tiiä,mua vaan nauratti ja virnuilin koko ajan.

When I’m beheaded at least I was wedded And when I am buried at least I was married I’ll hide my behavior with wine as my savior

• Vastaa
Äsken jätin auton kaupan pihalle ja olin kävelemässä pois kun 3 hyvin kännistä nuorta miestä huusi sammaltaen perääni "sulla on kauniit hiukset"

"tell me no more stories, and i'll tell you no lies"

• Vastaa
täs pääsin takas tampereelle ja kävelin bussille päin niin joku äijä tuloo vastaa

Äijä " ookko sä satanisti?"
minä "mitä se sulle kuuluu?"
äijä *huudahtaa* "niin siis itekki rupesin miettii että mitä se mulle kuuluu"

ja lähti siitä sitte kälppiin rupes kyl siin vaihees naurattaa

End Of Innocence

• Vastaa
Tää hämy sessio tapahtui eräässä baarissa, toisella paikkakunnalla. Olin kaverien vieraana siellä eräässä baarissa. No näiden muusikkojen eräs julmetun iso mies ( hormooneille kasvatettu) oli se niin järettömän kokoinen .. ni se tuli samaan pöytään kun me.. Ja se oli ihan naula päässä..
Rupes heti multa tivaamaan että oonko homo.. ja kato muuaalle ja sellasta.. Ajattelin että nyt mä saat tattiin niin ett tuntuu.. Se mies oli selvästi päättänyt haastaa riitaa mulle.. ehkä mun mustat vaatteet ja joku muu sai hänet epätietoiseksi kuka olen.. Ja hänen yritykset saada siitä selkoa menivät pieleen ja mies selvästi hemostui..
Mutta kaverini tyttöystävä otti tätä jättiläistä kädestä ja vei kauemmas.. Ja mitä ilmeisemmin piti aikamoisen puhuttelun sille karbaasille. Mentiin kavereitten kanss sillä aikaa ulos terassille..
No kattelin kun sinne mua kohti tulee tää jättiläinen lempeä ilme kasvoillaan , kädet levällään.. ajattelin että WTF.. sit tää halailee ja örisee jotain sekavaa..
Ja pussaa lopuks mua otsaan.. Olin sanoisinko järkyttynyt..
Kaverit vaan virnuilee vieressä.. Mut joo homma laukes siihen kun tää tyttö otti siltä äijältä luulot pois.. Ja ajoi sen lopuksi kotiinsa nukkumaan. Mietin vaan että mitä mun ois pitäny tehdä ettei se korsto ois muhun silmiään iskenyt.. En keksi mitään muuta kun vaatteet.. Mulla ei ollut ******** farkkui jalassa eikä t- paitaa päällä.. Oli vähän tyylikkäämpää.. Miks jotkut on niin torvia ettei ne vaan todellakaan tajuu..
Aargh..
  • Vastaa

Lainaus: azazel

No kattelin kun sinne mua kohti tulee tää jättiläinen lempeä ilme kasvoillaan , kädet levällään.. ajattelin että WTF.. sit tää halailee ja örisee jotain sekavaa..
Ja pussaa lopuks mua otsaan.

*total reps* ehkä se aluks uhos sen takia, et oli ihastunu mutta ei halunnu myöntää itte olevansa homo ja yritti sillä tavoin saada selville oletko sinä. Joo, huumorilla, älä ota pahasti.

Which bone in her body should I break first

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (pimeyden_hehku, JapanGoth). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!