Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.05.2009 23:07
Tänään kun kävelimme kaverini kanssa raiteita pitkin asemalle, kuului viereisen talon takapihalta huuto "Mitä ****** te siellä kävelette? Tulkaa ryyppäämäään!!" Vihelsivätpä vielä perään. Asemalla sitten kuulin kuinka jotkut puhuivat hiuksistani (turkoosia kuitua) " No tuolla on kyllä kunnon takatukka! Suoraa konttorista!"
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 14:34
Tuli tuossa vappuna mieleen, että viime vappuna mulle huudeltiin kyllä aika paljon. Tällaisia oli mm. "Mistä tollasia kenkiä saa.. ei varmaa ihan normikaupoista"
"Jos noi rastat on aidot ni ne o helvetin hienot"
"kivat vaatteet"
"Hei taikuri, vedä kani sun hatusta!"
Jne. saman tapasta

Tänä vappuna säästyin tuollasilta huudoilta. En tainnut näyttää kovin erikoiselta.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.05.2009 17:11
Tos pari päivää sit ku olin koulusta lähössä, nii kävelin käytäväl kohti ulko-ovea. Mun ohi käveli mua vuoden vanhempi tyttö, joka huus "Vitu rumat meikit ämmä!" En sanonu tälle henkilölle mitään, mutta kiitosta vaan ku oli jo muutenki paska päivä. Sit toinen tapaus samana päivänä oli melkeen heti perään. Olin kävelemäs koulusta kotiin, olin vähän matkan pääst koulusta, ku kaks mun ikästä poikaa tulee pyöril siihen mun vierelle ja toinen niist huus pilkallisesti "Gootti" sit ne molemmat repes ja jatko matkaansa. Sen kyllä otin melkeempä kohteliaisuutena.
Tais olla eilen ku jotku mua 3 tai 2 vuotta nuoremmat alko jotai naureskelee ku kävelin ohi.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.05.2009 19:06
Naurahdin jopa tänään ku helsingissä bussipysäkille kävellessäni muutama "aikuinen" mies karjahti perääni kovaan ääneen "perkeleen nisti!" molemmilla tottakai kaljat kädessä. onnittelen hemmoja henkisen ikänsä ja suoraansanoen MAHTAVAN arvostelukykynsä puolesta, jos olisin nisti niin tuskin käyttäisin rahojani näin kalliisiin kuteisiin, oh no, jos nisti olisin menis suoneen neki rahat :'''D
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 22:06

Lainaus: Heetteri

Oletteko ehkä koskaan ajatelleet sellaista vaihtoehtoa että kenties näiden tuijottajien mielestä olette viehättäviä?

Olen ajatellut. Joidenkin mielestä varmaan olen ja toisten mielestä taas en, kyllä se riippuu pitkälti siitä miten tuijotetaan.

Tänään minulla oli päälläni musta hiukan a-mallinen hame, musta toppi, kirsikkavyötärökorsetti ja musta bolero. Jalassa oli pcv-elektrat ja lisäksi minulla oli musta laukku, missä oli muutama pieni ketju. Odotin kaupan edessä ystäviäni, kun paikalle tuli mummo. Hän ensin pysähtyi hetkeksi tuijottamaan ja kysyi sitten "onko täällä jokin yksityistilaisuus" hymähdin vain, että ei. Sitten hän koski vielä laukkuani ja marssi kauppaan. Muuten ihan mukavaa oli, mutta en tykkää että vieraat koskevat vaatteisiini tai laukkuuni, varsinkaan kysymättä.

Muoks: Vappuna sain kehuja Demonian Swingeistäni.
Kirjoittanut: Astrella (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2009 09:36
Hei Tifa, samoja kokemuksia noin 10 vuoden takaa yläasteelta. Joidenkin henkinen ikä ja käytöstavat vaan on pepusta.
  • Lähetetty: 04.05.2009 11:27

Lainaus: Barokki

8 vuotias poika huusi minulle:"Ei halloween oo vielä!"

Mullekin on joskus huudeltu "Pääsiäinen meni jo!" sekin kuului pikkupojan suusta
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 04.05.2009 11:39
Hmm, mulle ei tulla ikinä pahemmin huutelemaan ja musta tuntuu että useemmin mä menen huutelemaan ja höpöttelemään ihmisille, kun toisinpäin.
Vappunakaan ei meinannu, ku kerran tulla sipuliin koska näytin kummalta.

Viime lauantaina tosin joku pirinisti nainen alko huutelemaan mulle ja kavereille (joista 1skeittari,2 hippiä ja kaks punkkaria) että ollaan saatananpalvojia. Jumalauta saatananpalvojia tota en oo vuosiin kuullu sanottavan musta! Noh, oltiin siinä niin paukuissa, ettei osannu muutakun revetä ihan täysiä sille ja tästä innostuneena se rupes heittelee meitä kivillä ja pulloilla huutaen et tappaa meidät ja juostiin hirveenä karkuun muutama kortteli kai johki flemarille pizzeriaan ja se ei sitte selkeesti seurannu enää ku ei näkyny.
  • Lähetetty: 04.05.2009 14:40

Lainaus: HepZusi

Jumalauta saatananpalvojia tota en oo vuosiin kuullu sanottavan musta!

Viimeks itekin oon tainnut kuulla ton joskus 2 vuotta sitten, mutta juu aika mielenkiintoista käyttäytymistä kuitenkin O.o
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 04.05.2009 17:20

Lainaus: Heetteri

Oletteko ehkä koskaan ajatelleet sellaista vaihtoehtoa että kenties näiden tuijottajien mielestä olette viehättäviä?

Tuo onkin hyvä pointti, ja monien kohdalla se varmasti onkin niin. Kenenpä katse ei jäisi viipymään poikkeuksellisen viehättävän/ näyttävän henkilön nähdessään?

Vaikka no eihän se kaikissa tapauksissa toki pidä paikkaansa, voihan tuijotteluun olla monia muitakin syitä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit