Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.05.2009 17:31
Ei minulle kukaan uskalla huudella, tai sitten en ole mitenkään huomiotaherättävän kamala tms. Joku humalainen kyllä tuli sönköttämään että mulla on jo vappuväri päässä omasta takaa, ja että mulle sopisi sydänkaulakoru ja violettia tukkaan. Olin silleen "Been there, done that".
Kirjoittanut: Astrella (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2009 18:20
Asiattomat huutelut omalta kohdalta on vaihtuneet ihasteluun/humalaisiin iskuyrityksiin kaupungilla. Ikä ja sen tuoma oman tyylin varmuus ja itsevarmuus tuovat turvaa. Murkut eivät ainakaan naaman edessä uskalla piipittää mikä ehkä johtuu että olen heitä aina reilun päätä pidempi.
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 19:16
Viime kesänä piipahdin Yllässoikoon tapahtuman avajaisissa. Tullessani ulos, kuppilan teranssilla seisoskeli n. 5-6 vuotias poika (varmaankin) pappansa kanssa.
Poika katseli minua tarkkaan ja ohi mentyäny kysyi papaltaan: "no kuka se tuo oli".
Pappa vastasi: "en mie tiiä, vissiin se on joku Iron Maiden".
Meinasin revetä täysin.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Orthoxina
  • Lähetetty: 05.05.2009 14:26
Täällä pohjolan peräkylissä kukaan mitään huutele, onneksi Sen sijaan vappuna (päivällä) olin paikallisessa limsalla, niin eräs ihmisolio kehui 'vappuasuani'. Ilme venähti, kun kerroin sen olevan normaalia pukeutumistani... Meinaan minulla. Tuli laimea olo kun joku luuli, että olin pukeutunut vapun kunniaksi

Enemmän tulee ihan out-of-the-blue kommentointia kasvolävistyksistä. Ja kerran eräs rouvashenkilö kehui hamettani kylän pikkukaupan parkkipaikalla! Olin otettu, koska täällä ei tule minkäänlaisia kommentointeja lähes _koskaan_. Etelämpänä eli jossain Rovaniemen korkeuksilla on useammin kuin kerran joutunut tuijottamaan immeisiä kumoon, yleensä vielä vanhempia herrasmiehiä. Mikä ihme siinä on, että siltä sukupolvelta jolle on TAATUSTI opetettu ne käytöstavat ja kunnolla, ne unohtuvat? Tiedänhän mie että tää ulkoinen olemus antaa aihetta jos jonkinmoiseen ihmettelyyn mutta silkka tuijottaminen niin että silmät putoaa päästä on yksinkertaisesti epäkohteliasta (Kyllä, olen välillä käytöstapapoliisi. Avokkiparka kun joutui opettelemaan, että naisille avataan ovet.)

MUOKSMUOKS. Pahin kaikista oli se, kun vanhojenpäivänä mentiin saamenpuolen päiväkodille heittelemään karkkeja ja yksi noin puolitoistavuotias sinisilmäinen pellavapäinen poika katseli lumoutuneena kun kuljettiin ohi, ja kun minä tulin viimeisenä kohdalle, lapsiparka puhkesi itkuun :'< Taisin saada itse pahemmat traumat kuin kyseinen pikkumies...
Kirjoittanut: Sähikäinen (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.05.2009 14:30
Mulla aikanaan pieni poika paikallisen kaupan jäätelöhyllyllä, (jonka läpi oikaisin) kysyi äidiltään että "äiti äiti..oliko toi vampyyri" lähinnä huvitti..

harvemmin kyllä huudellaan. joskus lähdetty seurailemaan ja tultu kysymään paljonko veloitan tunnilla. nauroin päin naamaa ja totesin että "niin paljon et sulla ei ole varaa siihen"
häipyi nolona paikalta tämä kyseinen herrashenkilö ...
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.05.2009 19:29

Lainaus: Astrella

Hei Tifa, samoja kokemuksia noin 10 vuoden takaa yläasteelta. Joidenkin henkinen ikä ja käytöstavat vaan on pepusta.

Näin se menee. Mut kestän kyllä kaiken kritiikin ja suurimmalle osalle nauran parin minuutin päästä. Ja tokihan niitä kehujaki sit tulee vastapainoks aina välil.

Tänään tuli kans yks poika joka on mua kiusannu mua eskarista asti heittää jotai kommenttii mun ulkonäöst. Istuin siin käytäväl oottamas tunnin alkuu nii se poika käveli mun eteen ja sano "sä oot vitun ruma" kehtas viel potkasta mua jalkaan mikäli meiän tunti ei ois alkanu ois tää henkilö saanu takas samalla mitalla. Mut lähinnä kyl naurattaa tommone käytös
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.05.2009 22:07
Tänään töihin mennessä vastaan tuli muutama pikkupoika. No siinähän alkoi sitten hirveä hälinä kun yksi heistä huomasi kenkäni... "Kattokaa miten isot kengät! Lordi kengät!" Eijei. Jalassa oli siis Demonian Trashville 518:sit joissa on sitä pohjaa vähän enempi
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2009 19:12
Eilen odotellessani kaveriani kulki pikkutyttö äitinsä kanssa ohitse. Pikkutyttö sanoi äidilleen jotain hymyillen ja minua katosoen (en kuullut mitä, koska kuuntelin musiikkia). Uteliaisuuteni kuitenkin heräsi ja otin kuulokkeet pois korvilta. Tyttö katseli vielä hetken ja sitten äiti hoputtikin häntä jo jatkamaan matkaa. Kuulin kuitenkin tytön sanovan vielä "mäki haluun tollaset kengät!". Oli jotenkin niin ihana.
Kirjoittanut: sodium_haze (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: sodium_haze
  • Lähetetty: 08.05.2009 09:56
Kyllähän tuota huutelua ja kommentteja joskus saan kuulla, mutta otan ne ihan huumorilla ellei nyt ihan tosissaan haukuta ja aleta päälle käymään.

Kävin juuri ruokakaupassa jonka yhteydessä on kahvila. Siellä kahvilassa istui noin 6 nuorta poikaa, ilmeisesti ammattikoululaisia koska heillä oli jonkun koulun haalarit päällä. Kun astuin kauppaan sisälle, nämä alkoivat kaikki tuijottaa ja osoitella minua. Yritin olla välittämättä, mutta sitten kun kävelin heidän ohi, koko porukka alkoi nauraa kovaan ääneen ja joku sanoi "V*ttu minkä näkönen homo" tms. Ja sitten lisää räkäistä naurua ja joku heitti minua ilmeisesti sokeripalalla.

Kävin sitten nopeasti tekemässä ostokset ja eikös tämä porukka ollut sitten juuri kassoilla kun meinasin sinne mennä. Jouduin jonkin aikaa piileskelemään hyllyjen takana ja odottelemaan että he poistuisivat. Nyt onkin koko päivä piloilla ja itkuttaa, ei tuo välttämättä muuten niin kauhea juttu olisi varmaaan ollut mutta kun olin ihan normaaleissa vaatteissani. Tai siis etten ollut mitenkään edes laittautunut tai mitään muutakaan.

Aina välillä huomaa, miten edelleen itsetunto on aivan romuna, kiitos koulukiusaajien. Sinäänsä outoa, jos joku vanhempi ihminen sanoo jotain tuollaista, ei se tunnu missään mutta kun nuori tai oman ikäinen sen sanoo niin se tuntuu jotenkin pahalta.

Toissapäivänä taas joku arviolta 5-vuotias tyttö oli isänsä kanssa ulkona kun kävelin ohi. Tyttö sitten katsoi minua ja sanoi isälleen "Katso isi miten pitkä tukka tuolla on. Sen täytyy olla joku ihmemies". Tuo oli ihan piristävää
Kirjoittanut: Sähikäinen (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.05.2009 12:21
löytyyhän noita tuollaisia ei niistä kannata sen suurempaa stressiä ottaa.
Kuuntelin itse yläasteella samanmoista "saatananpalvoja saatananpalvoja sinäkö ne hautakivet kaadoitkin?"-juttuja.
Normaalisti kyllä sivalsin sanallisesti takaisin enkä alkanut pelkäämään näitä kyseisiä henkilöitä.
En piileskellyt niiltä,monesti oikein provosoin ja kävelin ihan tahallaan sen väen läpi jos oli huono päivä.. saipa päivittäisen sana varaston tyhjennettyä.
Aikana kuunneltua tosi kyllä kerran hermo paloi ja tytöt otti lentoa,sen jälkeen kiersivät kaukaa kyllä.
Minä sain rehtorin puhuttelun ja mut leimattiin agressiiviseksi vaikka puolustin itseäni.
ja laitettiin tottakai psykologille koska tottakai "tälläisten ongelmien takana piilee aina huonot koti olot" ..
Tasan ei käy onnen lahjat. ehken tehnyt oikein enkä ylpeile sillä mutta loppuipa kiusaaminen kuin seinään kun kerran hieman kiehahti.
Mua ei niinkään häiritse nykypäivän itseä koskeva kritiikki niin pahasti kun jos jostain kaverista sanotaan jotain.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit